حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت هواوی مدیاپد ام ۶ توربو با کایرین ۹۸۰ و رنگ‌بندی خاص رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | تبلت، هواوی

سه روز پیش بود که تبلت هواوی مدیاپد ام ۶ توربو (MediaPad M6 Turbo) لو رفت و از آن جا که عموما تبلت ها مورد توجه زیادی قرار ندارند، این تبلت امروز رسما معرفی شده است و پیش از معرفی شایعات بسیار کمی پیرامون آن منتشر شد. تبلت هواوی مدیاپد ام ۶ توربو با کایرین ۹۸۰ و رنگ‌بندی خاص رسما معرفی شده که در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

تبلت هواوی مدیاپد ام ۶ توربو

تبلت هواوی مدیاپد ام ۶ توربو

تبلت هواوی مدیاپد ام ۶ توربو

هواوی هفته گذشته تبلت مدیاپد ام ۶ را به صورت رسمی معرفی کرد اما در همان زمان هم جای این سوال وجود داشت که چرا با وجود استفاده مشخصات بسیار جذابی مانند پردازنده قدرتمند کایرین ۹۸۰ که در پرچمداران شرکت مورد استفاده قرار گرفته، تنها ۴ گیگابایت به عنوان حافظه رم این محصول انتخاب شده است.

به نظر هواوی متوجه بازخوردها به رونمایی اولیه محصول خود شده است و به همین خاطر تصمیم گرفته با معرفی مدیاپد ام ۶ توربو شرایط را تغییر داده و محصولی با حافظه رم درخور را پیش روی کاربران خود قرار دهد.

در همین زمینه هواوی این میزان حافظه را به ۶ گیگابایت ارتقا داده و تصمیم گرفته است تا این تبلت زیبا را با بدنه‌ای با دو رنگ آبی و قرمز بسیار زیبا عرضه کند. البته برای اینکه این رنگ‌ها هر چه جذاب‌تر و هیجان‌انگیزتر در نگاه کاربران جلوه کنند اسامی قرمز فانتوم و آبی فانتوم برای آنها انتخاب شده است تا تفاوت را هر چه بیشتر به نمایش بگذارد.

همچنین دو الگوی متفاوت نیز برای طراحی زاویه بازتابش نور از سطح بدنه این تبلت‌ها وجود دارد که تا چندی پیش شاهد عرضه نسخه‌های مشابه آن در دنیای گوشی‌های هوشمند بودیم ولی MediaPad M6 Turbo این طراحی هنرمندانه را به دنیای تبلت‌ها نیز وارد خواهد کرد.

مدیاپد ام ۶ توربو

مدیاپد ام ۶ توربو

هواوی این تبلت زیبا را با نمایشگری 8.4 اینچ با رزولوشن جذاب 2560 در 1600 پیکسلی از نوع IPS LCD همراه کرده که تقریباً مشابه نسخه غیر Turbo است. همچین در داخل بدنه یک شکاف هم برای اضافه کردن درگاه مموری کارت در نظر گرفته شده است که می‌تواند راهکاری برای افزایش حافظه ۱۲۸ گیگابایتی داخل تبلت باشد.

دوربین جلوی ۸ و دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسلی، باتری 6100 میلی‌آمپر ساعتی و همچنین سیستم عامل اندروید ۹ با رابط کاربری EMUI 9.1 از دیگر مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این تبلت بسیار زیبا هستند.

ظاهراً تصمیم هواوی بر این است که تبلت MediaPad M6 Turbo فعلا فقط در کشور چین عرضه شود و قیمت پایه 2699 یوآن معادل 377 دلار نیز برای نسخه Wi-Fi و 299 یوآن معادل 419 دلار نیز برای نسخه 4G در نظر گرفته شده است.

نظر شما درباره تبلت مدیاپد ام ۶ توربو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin B3DA

اکانت جک دورسی رو هک کردن 😐😐😐😂😂😂

_V_

دوباره معرفی شد😐

android pie

نه اونی که 2 3 روز پیش دیدیم مشخصات لو رفته و عکس بود امروز معرفی شده

_V_

آها😅👌

Milad7

😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)