حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت هواوی مدیاپد ام ۶ توربو (MediaPad M6 Turbo) لو رفت

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | شایعات، هواوی

به نظر می رسد که هواوی در حال آماده سازی نسخه جدیدی از تبلت های خود است. امروز تبلت هواوی مدیاپد ام ۶ توربو (MediaPad M6 Turbo) لو رفته و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

 تبلت هواوی مدیاپد ام ۶ توربو 

مدیاپد ام ۶

مدیاپد ام ۶

همانطور که می دانید، مدل 8.4 اینچی هواوی مدیاپد ام ۶ دو ماه پیش به بازار آمد. این تبلت به همراه مدل 10.8 اینچی آن جزو پرچمداران شرکت هواوی محسوب می شوند. حال خبر رسیده که نسخه توربوی مدل 8.4 اینچی این محصول نیز به زودی در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

تصاویر جدید منتشر شده نشان می دهند که این تبلت جدید رنگی متفاوتی نسبت به نسخه استاندارد داشته و مشخصات سخت افزاری آن نیز اندکی تغییر یافته است. به نظر می رسد که نسخه توربو مدیاپد M6 دارای رنگ مشابه با ردمی کی ۲۰ قرمز آتشین است. این دستگاه به همراه یک جفت هدفون در بسته بندی عرضه می شود.

برخلاف نسخه استاندارد که مجهز به رم 4 گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی 64 و یا 128 گیگابایتی است، نسخه توربو از رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی بهره می برد؛ با این حال پردازنده کایرین 980 و دوربین های اصلی و سلفی این تبلت بدون تغییر باقی مانده اند. به بیان دیگر همانند نسخه استاندارد، نسخه توربو نیز دارای دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است. تبلت مدیاپد M6 با وضوح نمایشگر 1600 × 2560 پیکسل از رابط EMUI 9.1 مبتنی بر اندروید ۹ استفاده می کند.

این تبلت علاوه بر دکمه های تنظیم صدا و دکمه خاموش/ روشن، دارای یک دکمه اضافه در سمت راست قاب خود است. به این دکمه اضافه، کلید توربو گفته می شود. طبق گزارش های دریافت شده، هواوی مدیاپد ام ۶ توربو (MediaPad M6 Turbo) مجهز به یک گیم پد مخصوص، یک کیف محافظ و سیستم خنک کننده مایع است.

تاریخ عرضه و یا قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول هنوز دقیقا مشخص نیست. مدل استاندارد این تبلت در نسخه های WiFi و LTE به ترتیب با قیمت 2399 روپیه (335 دلار) و 2699 روپیه (377 دلار) به بازار عرضه شده است. انتظار می رود نسخه توربو M6 در مدل WiFi، قیمت بیشتری نسبت به نسخه استاندارد LTE داشته باشد.

منتظر تبلت جدید هواوی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

:-/
تبلت گیمینگ با چیپست کرین؟!

android pie

تبلت گیمینگ؟؟؟؟؟کایرین 980؟؟؟؟؟ولی خدایی قیمتش بد نیست 380 دلار خوبه هر چند که گوشی های خیلی خوبی داریم تو این رنج…..mi9t pro

نیما عرفانی

دوستانی که از دستگاه های هواوی استفاده میکنن میتونن جدیدترین آپدیت اپ های HiCare , AppGallery , HiSuite , Play Store ,Backup رو از وبسایت مرکزی هواوی به آدرس Huaweicentral دریافت و نصب کنن.

afsoon

عجب چیز باحالی هست واسه کسایی که تبلت میخان ‌

calantar

اگه کسی تلفن همراه میخاد k20pro اگه تبلت میخاین MediaPad M6 Turbo

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)