حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرفیس پرو ۷ با چیپست های اینتل و کوالکام ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، مایکروسافت

مایکروسافت رویداد آینده خود با محوریت دستگاه‌های سرفیس را ۱۰ مهر برگزار خواهد کرد و کاملا منطقی است که تصور کنیم سرفیس پرو ۷ در جریان برگزاری این مراسم معرفی شود. طبق جدیدترین شایعات گفته می شود که سرفیس پرو ۷ با چیپست های اینتل و کوالکام ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

سرفیس پرو ۷ (Surface Pro 7)

سرفیس پرو ۷

سرفیس پرو ۷

در واقع ورژن کنونی تبلت ممتاز مایکروسافت در روز ۱۰ مهر سال گذشته معرفی شد. یک گزارش اخیرا منتشر شده توسط وب‌سایت آلمانی Windowsarea.de، نگرشی از برخی مشخصات احتمالی مدل آینده سرفیس پرو را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

دقیقا همانند سری سرفیس پرو سال گذشته، این‌بار نیز بخش عمده‌ای از تغییرات اعمال شده در سرفیس پرو ۷ به مشخصه‌های داخلی آن مربوط خواهد شد؛ اگرچه این دستگاه احتمالا از حواشی باریک‌تر و طراحی کمی تخت‌تر بهره خواهد برد. خبر بزرگ این‌که کلیه مدل‌های جدید تبلت مذکور از اتصال 4G LTE پشتیبانی خواهند کرد.

سرفیس پرو ۷ مایکروسافت با چیپست Snapdraon 8cx ارایه خواهد شد

این در حالیست که برخی مدل‌های تبلت جدید احتمالا از پردازنده‌های نسل دهمی Core شرکت اینتلاستفاده می‌کنند و برخی دیگر از تراشه ۷ نانومتری اسنپدراگون 8cx ساخت کوالکام مجهز به هسته‌های پردازشی شرکتARM بهره خواهند برد. مدل مجهز به تراشه ساخت کوالکام با تراشه مودم اسنپ‌دراگون X24 یکپارچه شده و از دانلود با حداکثر سرعت ۲ گیگابیت‌برثانیه پشتیبانی می‌کند.

بنچمارک چیپست اسنپدراگون 8cx قدرت بیشتر از اینتل Core i5 را نشان می دهد

گزارش امروز خاطرنشان می‌کند که درگاه DisplayPort با یک پورت USB-C جایگزین خواهد شد. اما با توجه به ابقاء درگاه Surface Connect، پورت جدید از استاندارد تاندربولت ۳ پشتیبانی نخواهد کرد. نهایتا انتظار می‌رود که مایکروسافت تعدادی TypeCover جدید با رنگ‌آمیزی‌های متنوع را برای سرفیس پرو ۷ ارائه نماید.

لو رفتن پتنت مربوط به یک ابزارجانبی در ماه نوامبر گذشته از به‌کارگیری فرآیندی جدید جهت تولید TypeCover حکایت داشت. در نتیجه صفحه‌کلید تعبیه شده در TypeCover جدید در مقایسه با نمونه موجود در مدل‌های فعلی، باریک‌تر بوده و ۲۰ درصد سبک‌تر است. بعلاوه ترک‌پد مربوط به صفحه‌کلید نیز احتمالا به‌طور مستقیم با مدار کیبورد، یکپارچه خواهد شد.

درباره تبلت مایکروسافت سرفیس پرو ۷ چه می دانیم؟

در صورت عدم تغییر ابعاد نمایشگر، سرفیس پرو 7 از یک نمایشگر 12.3 اینچی بهره خواهد برد. بعلاوه به منظور شارژدهی حداکثر ۹ ساعته باتری دستگاه احتمالا ظرفیت 45 وات‌ساعتی باتری مدل فعلی تا حدودی افزایش خواهد یافت.

نظر شما چیست؟ منتظر سرفیس پرو ۷ مایکروسافت هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خیلی گرونن!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)