حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو وی ۱۷ پرو (Vivo V17 Pro) با شش دوربین معرفی خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 12 دیدگاه | شایعات، ویوو

بله احتمالا صحیح حدس زده اید اما همین زیاد است، نه؟! اگر حدس زدید که این گوشی با ۶ دوربین ۴ عدد را به عنوان دوربین اصلی و دو عدد را به عنوان دوربین سلفی استفاده کرده است باید بگویم که کاملا صحیح است. شرکت ویوو برای معرفی پرسروصداتر ویوو وی ۱۷ پرو (Vivo V17 Pro) از شش دوربین استفاده می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ویوو وی ۱۷ پرو (Vivo V17 Pro)

ویوو وی ۱۷ پرو (Vivo V17 Pro)

ویوو وی ۱۷ پرو (Vivo V17 Pro)

در اوایل سال جاری میلادی شاهد عرضه گوشی های هوشمند ویوو وی 15 و 15 پرو در هند و سایر بازارهای جهانی بودیم. گزارش‌های منتشرشده اخیر نشان می‌دهد شرکت ویوو در تلاش است تا گوشی های جدید سری وی ۱۷ که مجهز به شش دوربین هستند را هم در هند معرفی کند. تصویر منتشر شده از گوشی ویوو وی 17 پرو نشان می‌دهد که پنل عقب آن دارای رنگ گرادیانت بوده که در بخش بالا به صورت آبی روشن و در بخش پایین هم به رنگ صورتی روشن دیده می‌شود.

توجه داشته باشید که نوع دوم گوشی با رنگ آبی تیره عرضه خواهد شد. هر دو مدل مجهز به چهار سنسور دوربین در بخش عقب هستند که با یک فلاش ال ای دی به صورت عمودی در کنار هم قرار گرفته‌اند. ماژول دوربین در قسمت بالای پنل عقب قرار دارد. هنوز اطلاعاتی درباره مشخصات گوشی Vivo V17 Pro در دسترس قرار نگرفته است.

گوشی Vivo V17 Pro فاقد حسگر اثر انگشت است، اما در صورتی که تصمیم به مجهز کردن گوشی به حسگر اثر انگشت وجود داشته باشد، بهتر است این حسگر همانند ویوو وی 15 پرو درون صفحه نمایش باشد. به نظر می‌رسد گوشی Vivo V17 Pro مجهز به یک صفحه نمایش بدون ناچ آمولد و دوربین پاپ آپ خواهد بود. انتظار می‌رود این ماژول، مکان قرارگیری دو سنسور دوربین سلفی باشد.

۱۵ شهریور تاریخ معرفی ویوو وی ۱۷ پرو

همانطور که گفته شد، هیچ اطلاعاتی از مشخصات گوشی Vivo V17 Pro منتشر نشده است. گوشی ویوو وی 15 پرو با قیمت 403 دلار در بازار عرضه شد و این احتمال وجود دارد که Vivo V17 Pro با قیمت تقریبی 417 دلار عرضه شود. انتظار می‌رود کمپانی Vivo به ترتیب گوشی وی 17 پرو و سپس وی 17 را معرفی کند. احتمالا Vivo V17 Pro در اوایل ماه آینده معرفی شود. این شرکت چینی به تازگی اعلام کرده که قصد دارد گوشی ویوو زد 1 ایکس (Vivo Z1X) را در 15 شهریور معرفی کند.

شایعات منتشرشده نشان می‌دهند که این گوشی به عنوان نسخه جدید ویوو زد 5 که در ماه ژوئیه در چین معرفی شد، وارد بازار می‌شود. انتظار می‌رود ویوو زد 1 ایکس مجهز به صفحه نمایش 6.39 اینچ سوپر آمولد با حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش، تراشه اسنپدراگون ۷۱۲ دوربین سه‌گانه در بخش عقب و باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع از طریق USB-C باشد. قطعا قیمت این اسمارت‌فون بالاتر از ویوو زد 1 پرو (Vivo Z1 Pro) خواهد بود.

منتظر ویوو وی ۱۷ پرو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

واقعا گوشی های چینی تو کیفیت بدنه و قطعات در درجه دوم هستن،کیفیت ساختشون نسبت به برندهای اپل و سامسونگ خیلی پایین تره و همچنین افت سرعنشون هم بعد از چند ماه تستفاده خیلی اعصاب خورد کن هست،دیگه غول برندهای چینی هوآوی هست که پرچمداراش بعد از استفاده 6 ماهه،حدود 30 درصد افت سرعت رو شاهد هستیم.

afsoon

بعضیا ارزش ریپلی کردن هم ندارن ‌‌.با لبخندی ازش بگذرید .

m.b

ارزش لبخند زدنم نداره…
من کلاً نمیخونم چی نوشته…
عکس رو که میبینم رد میشم…
همین…

Mohammad 13759

نه سامسونگ خوبه کابل شارژر s8 خودم که درون جعبه بود بعد یک ماه سوخت مجبور شدم بدم کابل چینی remax بخرم الان دوساله داره خیلی عالی کار میکنه و قیمتش از کابل اصلی نمایندگی سامسونگ ۳۰٪ پایین تر بود . و خیلی باکیفیت تر از کابل سامسونگ هست جیگر

Mohammad 13759

و در ضمن بنده از پلی استور و یا از گلکسی استور استفاده میکنم و مثل همه اینجانب متصل به نت هستم یه سره و اپدیت های امنیتی در لحضه ای انجام میشه امروز یک برنامه در گوشیم یافتم که اصلا نمیدونم از کجا اومد بود به نام charly Chaplin درسته و در گوشیم نرم افزار نشان دادن درصد استفاده از cpu دارم زمانی که این اپ رو پاک کردم از داخل صفحه برنامه های ستینگ درصد استفاده از cpuاز ۶۰٪به ۴۸٪ رسیده اینم امنیت سامسونگ جونت همچین گوشی داغ میکرد میخواستم بکوبم به دیوار شانسی رفتم داخل ستینگ .

m.b

سامسونگ مگه برنامه security نداره؟

m.b

گوشی داماد منم یه برنامه داره که هی واسش تبلیغ میاره وسط کار های مختلف و نمیشه تشخیص داد کدوم برنامه هست…
سامسونگ یه برنامه security درست و حسابی لازم داره واقعاً…

_V_

گوشی دامادتون؟؟؟؟😐😐
شما یعنی چند سالتونه که یه دختری دارید که اونم انقدری بزرگ شده که ازدواج کرده و داماد دارید!؟
😐

m.b

مگه فقط یک پدر به شوهر دخترش میگه داماد؟🤦‍♂️

_V_

فقط یک پدر یا مادر میگه “دامادم” !
😐

_V_

ولی خداروشکر چون منو ناظر میخواستیم جمع کنیم بریم وقتی اون فکرو کردیم😂😐

Dr.Nazer

یکی به شوهر خواهرشم میتونه بگه داماد :-/

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)