حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت گلکسی ام ۳۰ اس (Galaxy M30s) حدود ۲۵۰ دلار خواهد بود

نوشته

4 سال قبل | 10 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

دیروز بود که با هم در جدیدترین شایعه رندر گلکسی ام ۳۰ اس (Galaxy M30s) را دیدیم. امروز اما قیمت گلکسی ام اس ۳۰ اس سامسونگ لو رفته که احتمالا حدود ۲۵۰ دلار باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

قیمت گلکسی ام ۳۰ اس

قیمت گلکسی ام ۳۰ اس

قیمت گلکسی ام ۳۰ اس

بر اساس شایعات، سامسونگ ماه آینده میلادی با معرفی گوشی های هوشمند جدید خود محصولات خانواده گلکسی ام (Galaxy M) را گسترش می دهد. گفته می شود این اسمارت فون کره ای دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی است. بر اساس گزارشی جدید، قیمت گلکسی ام ۳۰ اس سامسونگ در محدوده ۲۱۰ تا ۲۸۰ دلار قرار می گیرد.

در حالی که شایعات و گزارش های گذشته به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی هوشمند اشاره کرده بودند، گزارش جدید خبر از تامین انرژی گوشی گلکسی M30s توسط باتری 6000 میلی آمپر ساعتی می دهد. در حال حاضر سامسونگ اطلاعاتی در رابطه با این گوشی هوشمند خود منتشر نکرده است؛ با این حال شایعات به تامین قدرت آن توسط چیپست اگزینوس اشاره می کنند.

در ماه ژوئن شاهد لو رفتن نتیجه بنچمارک گیک‌بنچ گلکسی ام ۳۰ اس بودیم. بر اساس این بنچمارک، چیپست اگزینوس ۹۶۱۰ وظیفه تامین قدرت این اسمارت فون را بر عهده دارد. این پردازنده توسط ۴ گیگابایت رم همراهی می شود. به تازگی رندرهای این محصول لو رفته که خبر از دوربین اصلی سه گانه آن می دهد.

روی پنل پشتی این دستگاه یک المان مستطیلی شکل به چشم می خورد که علاوه بر سه سنسور دوربین، فلاش LED را میزبانی می کند. در کنار این المان، سنسور اثر انگشت قرار گرفته است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید گلکسی ام ۳۰ اس دستگاه جذابی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Faraz

عالیه قیمتش …ام سی که خیلی خوب بود باتریش یکی از دوستام داره تمام نمیشه باتریش انقدر که خوبه راحت سه برابر گوشیای دیگه باتری نگه میداره

ronin

فقط اون تیکه تمام‌ نمیشه😂😂
مطمعنا به شارژر وصله که تموم‌نمیشه
امار نشون داد سری ام با باتری ۵۰۰۰ همر کمتری نسبت به شیائومی با باتری ۴۰۰۰ داشتن
این گوشی ام‌در مقابل شیا یک‌شوخیه مسخرست

_V_

تست باتریشو تو یوتیوب دیدی؟

Faraz

اون ام بیست بود شاسگول نه ام سی

VB

چقد گرون
نوت ۸ پرو با قیمت کمتر خیلی بهتره

afsoon

در حد نوت۶ پرو هم نیست چه برسه به نوت۸ پرو

chalton

خدایی با این امکانات و با قیمت 250 دلار واقعا عالیه،یه گوشی میان رده با این امکانات 250 دلار قیمت کمی رو واسش در نظر گرفته،این یعنی احترام به مشتری ترولک ها،
.
.
امشب طرفدارای سونی به خاطره این واقعه دردناک در مِی خونه ها همه یک صدا میخونن

کهنه شراب کهنه شراب امشب بال و پرم بده
حرف نگفته خیلیه جرات بیشترم بده
امشب می خوام حرف بزنم خنده کنم گریه کنم
لطفی کن ای ساقی و می چندین برابرم بده

afsoon

۲۵۰ دلار قیمت می۹ تی هست .این حتی توان رقابت با نوت ۶ پرو هم ندارد .سخت افزار داغون و مسخره .چی فکر می‌کنه سامسونگ که اینجوری قیمت گذاری می‌کنه .بجز باطری هیچ چیزی ندارد .واسه بازار رقابتی الان ۱۳۰ تا ۱۴۰ دلار شاید ارزش داشته باشه که بازم من با این پول نوت۸ میخرم بجای این

calantar

honor 9x و k20 اینو با خاک یکسان میکنند

MohammadFarhaadi

دیگه این اند توانه سامسونگه در پایین آوردن قیمت البته با همه چیزایی که از کیفیت میزنه!عاقلان یه مقایسه کنن با ردمی نوت هشت و قیمت همه چیز دستشون میاد البته میشه با یه گوشی هم قیمت مثل کی بیست مقایسش کرد و دید چقدر از پس و پیش کیفیت زده و نصف توان و کیفیت و کیفیت دوربین و… این گوشی رو هم نداره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)