حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۹ گلکسی جی ۵ پرو (Galaxy J5 Pro) رسما ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | آپدیت اندروید 9، سامسونگ

کم کم تعهدات سامسونگ برای ارایه آپدیت اندروید ۹ رو به پایان است و در گزینه های آخر لیست به گلکسی جی ۵ پرو یا گلکسی جی ۵ ۲۰۱۷ رسیده اند. امروز آپدیت اندروید ۹ گلکسی جی ۵ پرو (Galaxy J5 Pro) رسما ارایه شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

آپدیت اندروید ۹ گلکسی جی ۵ ۲۰۱۷ یا گلکسی جی ۵ پرو

گلکسی جی ۵ پرو

گلکسی جی ۵ پرو

اگر به یاد داشته باشید یک ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم آپدیت اندروید ۹ گلکسی جی ۷ پرو و گلکسی جی ۵ پرو ارایه خواهد شد. در حال حاضر شرکت سامسونگ توانسته آپدیت اندروید ۹ را برای تمام گوشی‌های موجود در لیست بروزرسانی، منتشر کند. گوشی گلکسی جی ۵ مدل ۲۰۱۷ که با نام گلکسی جی ۵ پرو هم شناخته می‌شود، یکی از آخرین گوشی های موجود در لیست برای دریافت آپدیت سیستم عامل است. غول تکنولوژی کره جنوبی با عملی کردن وعده خود، آپدیت اندروید پای را برای گوشی گلکسی جی ۵ پرو هم منتشر کرد.

هم اکنون آپدیت اندروید ۹ گلکسی جی ۵ پرو در کشور روسیه در حال اجرا بوده و امکان دارد در روزها یا هفته‌های آینده به سایر نقاط جهان هم برسد. این دومین و احتمالا آخرین آپدیت اندروید برای گلکسی جی ۵ پرو یا گلکسی جی ۵ ۲۰۱۷ است. همانند سایر گوشی های سری گلکسی، بروزرسانی اندروید پای برای Galaxy J5 2017 با رابط کاربری One UI سامسونگ همراه است. آپدیت Android Pie گوشی گلکسی جی 5 پرو آخرین سطح امنیتی ماه آگوست سال جاری میلادی را ارائه می‌دهد که موجب رفع بسیاری از آسیب‌های خاص اندروید و سامسونگ خواهد شد.

در صورتی که تاکنون اعلان مربوط به آپدیت را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید با ورود به تنظیمات و بخش Software Update، فایل را به صورت دستی دریافت کنید.

شما گلکسی جی ۵ ۲۰۱۷ یا گلکسی جی ۵ پرو دارید؟ آپدیت اندروید ۹ این دستگاه را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

عالیه سری j 2017 دو تا اپدیت گرفت👌

android pie

والا مادر من j3 2016 داره هنوز اندروید 6 هم نیومده براش چطور جی5 2017 اندروید 9 براش اومده نمیدونم

_V_

هن /-:
J5 2016 الان اندروید ۷.۱ ئه /-:

Dr.Nazer

من برم به بابام تبریک بگم😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)