حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی ام ۳۰ اس (Galaxy M30s) احتمالا ماه آتی میلادی ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ

آنطور که پیداست احتمالا گوشی گلکسی ام ۳۰ اس (Galaxy M30s) سامسونگ درست مانند گلکسی ام ۳۰ که ماه مارس امسال معرفی شد. این را بر اساس شایعه ای که امروز منتشر شده و می گوید گلکسی ام ۳۰ اس (Galaxy M30s) احتمالا ماه آتی میلادی ارایه می شود، می گوییم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی ام ۳۰ اس

گلکسی ام ۳۰ اس

گلکسی ام ۳۰ اس

سامسونگ Galaxy M30s جدیدترین گوشی میان رده‌ای به شمار می‌رود که سامسونگ در نوبت معرفی دارد و روند پیش تولید آن هم قبلا آغاز شده است. روز گذشته برخی تصاویر منتسب به این گوشی را به طور اختصاصی منتشر کرد. این تصاویر نمای نهایی گوشی سامسونگ Galaxy M30s را به نمایش می‌گذارند و جزئیاتشان با شایعه‌های اخیر مطابقت دارد. با توجه به این تصاویر به نظر می‌رسد گلکسی ام ۳۰ اس همانند Galaxy M30 از بدنه پلی کربنات با نمای براق بهره می‌برد و به حسگر اثرانگشت فیزیکی در پنل پشتی مجهز می‌شود.

جالب است که بریدگی منتسب به دوربین اصلی در پنل پشتی گلکسی ام ۳۰ اس در مقایسه با ماژول Galaxy M30 کوچک‌تر و عریض‌تر طراحی شده است. با توجه به ابعاد این بریدگی در پنل Galaxy M30s پیش بینی می‌شود که ماژول این میان رده به جای سه لنز، از دو لنز برخوردار شود. بریدگی‌های بلندگو، پورت ارتباطی USB-C و جک هدفون 3.5 میلی متری در لبه پایین بدنه دیده می‌شود. علاوه بر این موارد انتظار می‌رود که Galaxy M30s سامسونگ در دو رنگ آبی و مشکی به بازار راه پیدا کند.

شاید دوربین ۴۸ مگاپیکسلی برای گلکسی ام ۳۰ اس

گفته می شود گلکسی M30 اس مجهز به یک دوربین سه‌گانه در قاب پشتی خود خواهد بود. اما تفاوت آنها در این است که سنسور اصلی آن از ۱۳ مگاپیکسل در ام ۳۰ به ۴۸ مگاپیکسل ارتقا خواهد یافت. این گوشی ظاهرا از ماه بعد در بازار هند عرضه خواهد شد. البته شایعه دوربین ۴۸ مگاپیکسلی برای گلکسی ام ۳۱ نیز شنیده شده بود.

گزارش‌ها حاکی از آن است که M30s نیز مانند سری گلکسی A از یک چیپست اگزینوس بهره خواهد برد. پیش از این، هیچکدام از گوشی‌های سری M از این پردازنده استفاده نکرده‌اند. همچنین انتظار می‌رود که شاهد یک باتری بزرگ با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع در داخل این دستگاه باشیم.

از آنجاییکه M30s به خانواده گوشی‌های اقتصادی گلکسی ام (Galaxy M) تعلق دارد، احتمالا قیمتی حدود ۲۷۸ دلار (۲۵۱ یورو) خواهد داشت.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی ام ۳۰ اس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammad 13759

آقا ماهواره افتاد هه هه

Mohammad 13759

پشمام جای گذاری خودکار روشن بود اومد ته مطلب نوشتم هه هه این مطلب رو جای گزاری کرد باسه یکی دوسال پیشه

Milad7

چیه این اخه 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)