حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

زمان آپدیت اندروید ۱۰ برای پیکسل های گوگل

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، گوگل

به نظر می‌رسد که حالا می‌توانیم با اطمینان بگوییم اندروید ۱۰ قرار است که به‌طور رسمی در تاریخ ۱۲ شهریور ۹۸ عرضه شود و این دیگر شبیه به یک شایعه به نظر نمی‌رسد! زمان آپدیت اندروید ۱۰ برای پیکسل های گوگل مشخص شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

زمان آپدیت اندروید ۱۰ برای پیکسل های گوگل

آپدیت اندروید ۱۰

آپدیت اندروید ۱۰

این موضوع توسط یکی از مأموران پشتیبانی گوگل تأیید شده است و او به یکی از کاربران در پاسخ به اینکه چه زمانی آپدیت نرم‌افزاری بزرگ برای گوشی‌های پیکسل ارائه می‌شود، اعلام کرده که 8 روز دیگر این اتفاق خواهد افتاد. گاهی اوقات می‌توان با ساده‌ترین سوال‌ها به جواب‌های بزرگی دست پیدا کرد و این یکی از آن دفعات بود.

این به‌روزرسانی مطمئناً برای تمام دستگاه‌های پیکسل از جمله Pixel 3/3XL و 3a/3a XL و نسل قدیمی‌تر یعنی Pixel 2/2 XL عرضه خواهد شد. در یک سورپرایز شیرین کاربران پیکسل‌های اولیه، یعنی Pixel و Pixel XL که دستگاه آنها در سال 2016 معرفی شده بود هم اندروید 10 را دریافت خواهند کرد. این در حالیست که قرار بر آن بود آنها تنها دو سال آپدیت نرم‌افزاری و سه سال آپدیت امنیتی داشته باشند. در هر حال گوگل برای کاربران گوشی‌های خود یک امتیاز ویژه در نظر گرفته و نمی‌توان ایرادی به آن وارد دانست.

نظر شما درباره زمان ارایه شدن آپدیت اندروید ۱۰ پیکسل ها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mohammad

رندر موتورلا وان زوم با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی

https://www.androidpolice.com/2019/08/26/motorola-zoom-pro-leak-48mp-camera/

mohammad

* موتورولا

Taskin

10 هم اومد
کی واسه ما بیاد خدا میدونه

Milad7

احتمالا نوت من آذر بگیره 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)