حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هزینه R&D سامسونگ تقریبا ۱۰ درصد درآمد کل این شرکت است

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ یکی از شرکت‌هایی است که در بازار عموما موفق بوده و محصولات خوبی را برای رضایت مشتریان ارایه می کند. دلیل این موضوع را می توان تحقیق و توسعه مناسب آن ها دانست. هزینه R&D سامسونگ همواره به دلیل رقابتی که با پیش از این به صورت مشخص با اپل و حالا با چینی ها دارد مبلغ قابل توجهی بوده است. امروز خبر می رسد که هزینه R&D سامسونگ تقریبا ۱۰ درصد درآمد کل این شرکت است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

هزینه R&D سامسونگ

هزینه R&D سامسونگ

هزینه R&D سامسونگ

سال ۲۰۱۹ هم از این قاعده مستثنا نبوده و طبق گزارش منتشر شده، این شرکت در ۶ ماه نخست امسال حدود ۸.۴ میلیارد دلار برای بخش تحقیق و توسعه هزینه کرده است. این یعنی نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۱۲.۲ درصدی هستیم. این مبلغ، ۹.۳ درصد از کل درآمد سامسونگ را تشکیل می‌دهد.

سرمایه‌گذاری‌های مربوط به تحقیق و توسعه عمدتا بلندمدت هستند و به همین خاطر به این زودی‌ها نمی‌توان نتیجه‌ی اختصاص چنین بودجه‌های هنگفتی را مشاهده کرد. در هر صورت، یکی از معیارهایی که میزان فعالیت بخش تحقیق و توسعه را نشان می‌دهد، تعداد پتنت‌های ثبت شده است که سامسونگ در نیمه نخست سال ۲۰۱۹ موفق شده ۱۴۷۳ پتنت ثبت کند.

تا آخر ماه ژوئن، سامسونگ در کل ۱۳۲۴۷۸ پتنت ثبت کرده که ۴۰ درصد از آن‌ها در آمریکا، ۲۰ درصد در اروپا و ۱۷.۸ درصد از آن‌ها در کره جنوبی ثبت شده‌اند. بر اساس گزارش منتشر شده در سال ۲۰۱۸، سامسونگ الکترونیک از لحاظ پتنت‌های ثبت شده در آمریکا بعد از شرکت IBM در مقام دوم قرار دارد. بسیاری از پتنت‌ها مربوط به گوشی‌های هوشمند، چیپ‌های حافظه، تلویزیون‌ها و دیگر موارد این‌چنینی هستند.

نظر شما درباره هزینه R&D سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

😊

chalton

این است سامسونگ،تو خاک آمریکا مقام دوم رو داره تو ثبت پتنت،برابری هزینه R&D سامسونگ و آمازون با درآمد نفتی ایران برابر است،حالا تو رده بندی جهانی هم تو بخش هزینه تحقیق و توسعه مقام دوم رو داره سامسونگ،حالا بازم بیاید ترول بازی در بیارید،
و اما در مورد خبر میزان SAR گوشی های اپل و سامسونگ،دوستان تو همین سایت،فقط تو همین سایت ده تا خبر هست که میزان تشعشات گوشی‌های هوآوی و شیائومی از همه برندها بیشتر هست و تو این موضوع معروف هستن،برید سرچ کنید میبینید میزان تشعشات گوشی‌های هواوی و شیائومی چقدر بیشتر هستن و مقام اولی رو خیلی وقته برای خودشون کردن و به هیچ کَسی هم نمیدن مقاب اول بودن رو.

Amin B3DA

هزینه R&D سال 2018
http://uupload.ir/files/867j_%DB%B5-5.jpg

تغییراتش از 2014 تا 2018
http://uupload.ir/files/x3bx_1-20.jpg

درصد درآمد شرکت که تعلق گرفته به بخش R&D
http://uupload.ir/files/3an4_2-10.jpg

Amin B3DA

بابت تشعشات هم نمیدوم ربطش رو به این پست و حتی به ابتدای کامنتت (بهتر بود زیر پست SAR سامسونگ مینوشتی اینارو) اما جهت اطلاع توی 120 تا از مضرترین گوشی ها 2 تا اسم هوآوی به چشم میخوری و بالای 20 مورد سامسونگ https://data.anfr.fr/

Milad7

بعضی ها هیچ نوآوری ندارن 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)