حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هزینه R&D سامسونگ در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ رکورد ۴.۳۷ میلیارد دلار را ثبت کرد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ هفته گذشته نتایج مالی خود را برای سه ماهه منتهی به مارس ۲۰۲۰ اعلام کرد و با وجود بحران COVID-19 و فروش کمتر تلفن های هوشمند و تلویزیون، درآمد عملیاتی کمی بالاتری را به همراه داشت. حال این شرکت اعلام کرده است که در همین سه ماه 4.37 میلیارد دلار در فعالیت های تحقیق و توسعه سرمایه گذاری کرده است. در حقیقت هزینه R&D سامسونگ در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ رکورد ۴.۳۷ میلیارد دلار را ثبت کرده و این یک شگفتی به نظر می رسد، فقط مشخص نیست با این همه هزینه در تحقیق و توسعه چرا این شرکت مدام در حال از دست دادن سهم خود در بازارهای مختلف است.

هزینه R&D سامسونگ در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰

غول فناوری کره جنوبی اعلام کرد که سرمایه گذاری R&D خود در طی چارک اول سال ۲۰۲۰ از رکورد قبلی 4.34 میلیارد دلار در چارک پایانی سال ۲۰۱۸ پیشی گرفته است. رقم سه ماهه اول برابر با ۹.۷ درصد از فروش سامسونگ الکترونیک است که نسبت به Q1 2019 از 9.6 درصد افزایش یافته است. سال گذشته، این شرکت 16.47 میلیارد دلار برای تحقیق و توسعه هزینه کرده است.

سامسونگ الکترونیک بیش از 180،000 حق ثبت اختراع در سرتاسر جهان دارد که شامل 5،075 اختراع ثبت شده در کره جنوبی و 8،729 اختراع ثبت اختراع در ایالات متحده است. به تازگی این شرکت اعلام کرده است که بیشترین تعداد اعطای حق ثبت اختراع 5G در جهان را دارد و از امثال اریکسون ، هواوی ، نوکیا ، کوالکام و ZTE پیشی گرفته است.

این شرکت در طول فراخوان سود خود برای سه ماهه اول سال 2020 اعلام کرد که با وجود همه گیری COVID-19 ، همچنان به هزینه های تحقیق و توسعه و همچنین سایر سرمایه گذاری ها ادامه خواهد داد. این شرکت قصد دارد تا برای ساختن فرآیندهای نیمه هادی پیشرفته ، صفحه نمایش QD-OLED و سنسورهای دوربین بزرگتر هزینه کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این سرمایه گذاری ها چه زمانی محصول خواهد داد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

فعلا امسال در زمینه موبایل حرکت خاصی نزده…

Milad7

نهایتا تو سری نوت بخواد معایب اس 20 اولترا را اصلاح بکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)