حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین تصویر واقعی از اپل واچ ۵ را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل

نخستین تصویر از اپل واچ ۵ لو رفته و این محصول احتمالا با قاب آلومینیومی، استیل، تیتانیومی و سرامیکی عرضه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا اولین تصویر واقعی از اپل واچ ۵ را ببینید.

اپل واچ ۵

اپل واچ ۵

اپل واچ ۵

با اینکه اپل واچ ۵ احتمالا در اواخر سال جاری میلادی به بازار می آید، اما به تازگی تصویر جدیدی از این ساعت هوشمند به اینترنت راه یافته است. در یکی از پست های به اشتراک گذاشته شده در وب سایت SlashLeaks، تصویری از یک ساعت مچی اپل با شماره مدل A2157 به چشم می خورد که ظاهرا متعلق به اپل واچ ۵ است.

یک کاربر اینستاگرامی فرانسوی به نام استیون هیون، برای نخستین بار این عکس را در حساب کاربری محرمانه خود به نمایش گذاشت. البته صحت این تصویر هنوز مشخص نشده، چراکه این روزها به راحتی می توان یک عکس را دستکاری کرد و به هر شکل دلخواهی تغییر داد. اما با توجه به اینکه اپل در سال ۲۰۱۸ طراحی اپل واچ را تغییر داده و صفحه نمایش آن را کمی بزرگ تر کرده است، بعید نیست که تصویر منتشر شده توسط هیون، متعلق به نسل جدید ساعت های هوشمند اپل باشد. چراکه به نظر نمی رسد شرکت اپل به این زودی بخواهد طراحی اپل واچ را مجددا تغییر دهد.

کمپانی اپل تاکنون هیچ تاریخی را برای رونمایی از اپل واچ ۵ مشخص نکرده است، اما با توجه به احتمال معرفی آیفون ۱۱ در رویداد ماه سپتامبر، می توان پیش بینی کرد که ساعت هوشمند جدید اپل نیز در همین روز به علاقه مندان معرفی می شود.

همانطور که می دانید، شرکت اپل تاکنون بدنه های آلومینیومی و استیل را برای ساعت های هوشمند خود در نظر گرفته است. اما اخبار و شایعات جدید نشان می دهند که نسل جدید اپل واچ احتمالا با قاب های بسیار جذاب تیتانیومی و سرامیکی نیز در دسترس هواداران قرار خواهد گرفت.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

Samsung Galaxy S11+ Perfectly model⭐️-do you agree?

http://uupload.ir/files/9zar_s11.jpg

Mohammad 13759

عجب چیزی میشه با بدنه تیتانیوم

Faraz

همون همیشگی با قیمتی بیشتر

نیما عرفانی

از ۲ ماه قبل گفته بودم نسل پنجم اپل واچ می‌تونه جذاب تر از همیشه(نسل های قبلی) باشه . با جنس بدنه ی استیل تیتانیومی و سرامیک حس فوق العاده ای به کاربر میده.
درکنار گلکسی واچ ۲ که ۳ هفته پیش معرفی شد ، منتظر ساعت هوشمند جدید هواوی هم هستم که یا در نمایشگاه IFA 2019 معرفی میشه یا همزمان با کنفرانس معرفی سری میت ۳۰.
این سه تا در این حوزه بی شک بهترینن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)