حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل واچ ۵ سرامیکی و تیتانیومی ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | مطالب ترنجی

دیروز بود که در ترنجی خواندیم اپل واچ ۵ احتمالا ماه آینده رونمایی می شود. امروز و در جدیدترین شایعات نسل جدید اپل واچ یعنی اپل واچ ۵ سرامیکی و تیتانیومی در راه است. این محصول در دو سایز 40 و 44 میلیمتری در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

 اپل واچ ۵ سرامیکی و تیتانیومی

اپل واچ ۵

اپل واچ ۵

همانطور که می دانید شرکت اپل به تازگی یک نسخه آزمایشی از سیستم عامل جدید WatchOS 6 را طراحی کرده است. حال اطلاعات مهمی در رابطه با دو مدل جدید اپل واچ به اینترنت راه پیدا کرده است. عده ای می گویند که این محصولات در واقع همان نسخه های بروزرسانی شده سری ۴ اپل واچ هستند. در حالی که برخی دیگر عقیده دارند این دو مدل، کاملا مجزا از محصولات قبلی هستند و طراحی جدید و منحصر به‌فردی دارند. به هر حال اینطور که پیداست اپل قصد دارد این محصولات را با بدنه تیتانیومی و سرامیکی روانه بازار کند.

طبق اطلاعات به دست آمده از واحد طراحی کالیفرنیا، این نسخه های تیتانیومی و سرامیکی جدید در اندازه های 40 و 44 میلی متری در اختیار علاقه مندان قرار می گیرند. ناگفته نماند که این نخستین باری است که کمپانی بزرگ اپل، یک مدل تیتانیومی را به بازار عرضه می کند. در حقیقت اغلب محصولات این شرکت به لحاظ ساختار و جنس مواد به کار رفته، تاکنون جذابیت خاصی نداشتند. نسخه سرامیکی قبلا در محصولات متعددی همچون سری ۲ اپل واچ و نسل سوم ساعت های مچی اپل ارائه شده است.

تاریخ معرفی آیفون ۱۱ احتمالا ۱۹ شهریور باشد

این اخبار با پیش بینی تحلیلگر معروف، مینگ چی کو همخوانی دارند. وی گفته بود که کمپانی سازنده آیفون در آینده، یک اپل واچ سرامیکی جدید را در سال 2019 عرضه خواهد کرد. به هر حال تا قبل از عرضه نهایی، نمی توان مطمئن بود که آیا قاب تیتانیومی جایگزین قاب استیل می شود یا خیر. ظاهرا قرار است شرکت اپل در تاریخ ۱۹ شهریور از نسل بعدی آیفون ها و احتمالا مدل های جدید اپل واچ رونمایی کند؛ بنابراین منتظر خبرهای جدید در رابطه با این محصولات باشید.

نظر شما درباره این جنس بدنه برای اپل واچ ۵ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

قیمتشون غیر منطقیه!

Taskin

باز هم اپل

Taskin

قیمتای نجومی با قدرتای ضعیف نسبت به رقبا

Taskin

الان که موبایلش رفته ۴ دنیا
چند وقت دیگه شیا میاد ۴
و اپل همینطوری سقوط میکنه

Taskin

فقط و فقط به خاطر قیمت های مزخرف نجومی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)