حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی نوت ۱۰ پلاس 5G در iFixit امتیاز تعمیرپذیری ۳ از ۱۰ را دریافت کرد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | تست، سامسونگ

یکی از مراجعی که عموما موبایل‌های را بررسی می کند و نظر آن برای کاربران می تواند جالب باشد، iFixit است. این مرجع به شما کمک می کند که روش تعمیر یک موبایل را ببینید، قطعات درونش را بشناسید و البته بدانید که اگر دستگاه شما نیاز به تعمیر پیدا کرد، چقدر به بازگشتش امید هست. امروز خبر می رسد که گلکسی نوت ۱۰ پلاس 5G در iFixit امتیاز تعمیرپذیری ۳ از ۱۰ را دریافت کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی نوت ۱۰ پلاس 5G در iFixit

گلکسی نوت ۱۰ پلاس 5G در iFixit

گلکسی نوت ۱۰ پلاس 5G در iFixit

همانطور که می بینید، گلکسی نوت ۱۰ پلاس 5G در iFixit امتیاز ۳ از ۱۰ را دریافت می کند و این یعنی زحمت زیاد برای تعمیر، احتمال آسیب دستگاه در حال تعمیر و البته هزینه بیشتر برای تعمیر این دستگاه.

طبیعتا موبایل های این روزها با نمایشگرهای کم حاشیه و تراکم بالایی که درون خود دارند، زیبایی و کارایی را هدف اصلی قرار داده اند و تعمیرپذیر بودن موضوعی نیست که بخواهد دغدغده اول ارایه کننده دستگاه باشد.

از مشکلاتی که برای تعمیرپذیری گلکسی نوت ۱۰ پلاس 5G عنوان می شود می توان به این که هر پروسه تعمیر در ابتدا نیازمند باز شدن درب پشتی شکننده شیشه ای است، اشاره کرد. همچنین دوباره قرار دادن باتری در جای خود می تواند سخت باشد. در نهایت تعویض نمایشگر نیازمند باز کردن کامل دستگاه و یا تعویض نیمی از دستگاه است.

نظر شما چیست؟ فاکتور تعمیرپذیری چقدر برای شما اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

همچین برداشتن درب پشتی شیشه ای رو گفت ی لحظه فکر کردم اول گوشی شیشه ای تاریخه🙄😑😐

pedram_01

گوشی فوق‌العاده ایی هست یه جورایی بهترین گوشی اندرویدی جهانه از همه نظر کامله ولی خب خراب بشه مثل اینکه تعمیر نمیشه و این ایراد بزرگی هست

chalton

لامصب این نوت 10 پلاس واقعا محشره خیلی دلرباست.

✔ TVKade

https://d3nevzfk7ii3be.cloudfront.net/igi/fZFXmL1OHXeFvyKN.medium
طبق این عکسی که گذاشته در نوت 10 سامسونگ اومده دوربینو از وسط به گوشه و مادربردو از بقل باتری به بالای باتری (جای لنزهای دوربین) منتقل کرده، هپتیک قسمت پایین گوشی هم کوچکتر شده. همین ها باعث شده بتونه باتری پهن تری استفاده کنه و این دلیل باتری با ظرفیت بزرگتر و کاهش ضخامت نوت 10 پلاس نسبت به نوت 9 می باشد.

Milad7

ی بار مصرفش کرده 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)