حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی ایکس تی (Realme XT) با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 12 دیدگاه | ریلمی

ریلمی ایکس تی (Realme XT) اولین گوشی هوشمند دنیا با دوربین موبایل ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود. پیش از این، نام اولین گوشی دارای سنسور ۶۴ مگاپیکسلی ایزوسل GW1 مشخص نبود اما می دانستیم که ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ریلمی ایکس تی (Realme XT)

ریلمی تی ایکس

ریلمی تی ایکس

از مدت‌ها قبل می‌دانستیم اولین گوشی مجهز به یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی دارای سنسور دوربین موبایل GW1 سامسونگ، به دست شرکت چینی Realme عرضه خواهد شد. ابتدا تصور می‌کردیم Realme 5 و Realme 5 Pro یا حداقل یکی از آن‌ها، به یک سنسور دوربین 64 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد، اما بعد از معرفی ریلمی ۵ و ریلمی ۵ پرو در ماژول دوربین اصلی چهارگانه آن‌ها، چنین سنسوری پیدا نکردیم.

حتی در مطلب بررسی اولین نمونه تصاویر دوربین 64 مگاپیکسلی ریلمی، آن‌ها را به دوربین ریلمی 5 نسبت دادیم، اما اکنون می‌دانیم نام پرچمدار مجهز به سنسور GW1 چیز دیگری خواهد بود؛ ریلمی ایکس تی پرچمدار این شرکت، مجهز به اولین دوربین موبایل 64 مگاپیکسلی دنیا خواهد بود.

تیزر ریلمی ایکس تی همراه با رونمایی از دو گوشی جدید این شرکت منتشر شد. طبق این تیزر، تاریخ رونمایی این گوشی اوایل ماه اکتبر (نیمه مهر ماه) خواهد بود. ریلمی ایکس تی  64MP Quad Camera Xpert لقب گرفته و علاوه بر سنسور GW1 سامسونگ، دارای یک سنسور اولترا واید، ماکرو و عمق میدان نیز خواهد بود. خوشبختانه چندی پیش، به دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی Realme که در یک نمونه اولیه به کار رفته است، نگاه نزدیکی انداختیم.

نمونه تصاویر دوربین ۶۴ مگاپیکسلی ریلمی ۵ (Realme 5) منتشر شد

ترکیب سنسور رنگی، اولترا واید، ماکرو و عمق میدان، همان چیزی است که در دوربین ریلمی ۵ و ریلمی ۵ پرو به کار رفته است. در دوربین اصلی این دو گوشی، تنها تفاوت، سنسور رنگی اصلی است و نوع و رزولوشن سایر سنسورها یکسان باقی مانده‌اند. می‌توان انتظار داشت در ریلمی ایکس تی به جای سنسور 48 مگاپیکسلی رنگی سونی IMX586، از سامسونگ GW1 استفاده شده و بقیه موارد بدون تغییر باقی بمانند. علاوه بر آن، انتظار داریم دوربین سلفی نیز در مقایسه با دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی مدل پرو خانواده Realme 5، رزولوشن و گشودگی دریچه دیافراگم بالاتری داشته باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر موبایل ۶۴ مگاپیکسلی ریلمی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

تعداد پتنت های ثبت شده توسط کمپانی ها در سال ۲۰۱۸؛ آی بی ام در صدر و سامسونگ پشت آن.
فقط موندم برندهای چینی اصلا تو این جدول وجود خارجی ندارن😏😏
هر برندی رو نباید برند تکنولوژی نام برد.
احمق به خودت بگیر با تو هستم.

http://uupload.ir/files/pa68_chalton..2.jpg

✔ TVKade

استراتژی ریلمی حساب شده است برخلاف شیاومی که معلوم نیست فازش چیه.ریلمی برگ برندشو نگه داشته تا بعد از ردمی نوت 8 پرو روو کنه.
طبق اطلاعات لو رفته, ردمی نوت 8 پرو دوربین چهارگانه، اصلی 64 مگاپیکسلی و پردازنده مدیاتک G90T با صفحه LCD و حسگر پشت گوشی داره, اگر Realme XT دوربین 64 مگاپیکسلی، پردازنده اسنپدراگون 730، صفحه امولد و حسگر زیر صفحه با قیمت زیر 270 دلار بده، شیاومی گیم آور شده.

Mahdi

پردازنده که مال ردمی بهتر میشه دوربین برابر و بنظر من حسگر زیر صفحه هنوز جای کار داره و حسگرهای خازنی بهترن

✔ TVKade

پردازنده G90T در بنچمارک ها بهتر از اسنپدراگون 730 ظاهر شده ولی مشکل اساسی که داره لیتیوگرافی قدیمیشه یعنی 12 نانومتری TSMC که سال 2016 معرفی شد و این لیتیوگرافی خودش یک اپگیرید جزئی نسبت به 16 نانومتری TSMC بود (مثل 8 نانومتری سامسونگ نسبت به 10 نانومتریش) که این لیتیوگرافی تقریبا معادل 14 نانومتری سامسونگه که از سال 2016 داره در گوشی های اقتصادی استفاده میشه. بنابراین این پردازنده از نظر نودهای پردازشی دو نسلی عقبه و با توجه به قدرت بالای پردازنده نتیجش چیزی نمیشه جز مصرف انرژی بالا.
این پردازنده فقط در صورتی کارامده و میشه اسمشو اپگرید گذاشت که یک باتری 5000 میلی امپری انرژِیشو تامینش کنه در غیر اینصورت اگر شیاومی بخواد بعد از سال ها استفاده از اسنپدراگون به مدیاتک کوچ کنه و همون ظرفیت باتری 4000 سال 2016 رو استفاده کنه، این موضوع یک پسرفت حساب میشه نه پیشرفت که شیاومی قبلا ثابت کرده میتونه عقبگرد هم داشته باشه.

UnderTaker

به همین خیال باش.
اصلا ریلمی در حد شیا نیست که داری باهاش مقایسه‌اش میکنی.
کل فروش پارسالِ ریلمی از مجموع فروش نوت7 هم کمتر بود.
درضمن این گوشی هم اونطور که تو خبرها نوشته شده بود از همین پردازنده مدیاتک نوت8 استفاده میکنه.

m.b

دقیق بخوایم بگیم کل فروش برند ریلمی که داره ازش بالا میره در 14 ماه به اندازه نصف فروش ردمی نوت 7 در 7 ماه هست…😅

UnderTaker

😂😂😂👌

_V_

البته ریلمی نسبت به دوره مشابه قبلی پیشرفت خارق العاده ای مخصوصا تو هند داشته با ۶۰۷ درصد افزایش فروش!
بذارید جا بیفته بعد درباره فروششم حرف میزنیم!

The Destroyer

خسته نشدی انقد هر جا رفتی بد گفتی از شیائومی. بسه دیگه ترول بازی هم حدی داره

Milad7

مانور زیادی روش داده شده!

Milad7

خیلی شبیه A9

Taskin

هرروز قراره اولین گوشی ۶۴ مگا پیکسلی دنیا با برند ریلمی عرضه بشه
و آخرشم انگار اولینش واسه شیاس🤣🤣🤣

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)