حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمونه تصاویر دوربین ۶۴ مگاپیکسلی ریلمی ۵ (Realme 5) منتشر شد

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | مطالب ترنجی

گوشی ریلمی ۵ (Realme 5) مجهز به یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. قبل از رونمایی این گوشی هوشمند، اولین نمونه تصاویر دوربین آن با حجم بالای ۴۰ مگاپیکسلی به ازای هر عکس، فاش شد. نمونه تصاویر دوربین ۶۴ مگاپیکسلی ریلمی ۵ (Realme 5) منتشر شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ریلمی ۵

ریلمی ۵

ریلمی ۵

یک روز بعد از این که تجهیز گوشی ریلمی ۵ به دوربین 64 مگاپیکسلی تایید شد، شاهد انتشار جزئیات دوربین چهارگانه گوشی ریلمی ۵ بودیم. در واقع سنسور اصلی دوربین چهارگانه این گوشی دارای رزولوشن ۶۴ مگاپیکسل است. وقتی سنسورهای دوربین جدید سامسونگ با رزولوشن ۶۴ مگاپیکسل و ۴۸ مگاپیکسل معرفی شد، تصور کردیم اولین گوشی‌های هوشمند مجهز به آن‌ها در سال 2020 رونمایی می‌شوند، اما خوشبختانه این اتفاق به مراتب زودتر رخ خواهد داد.

یکی از ویژگی‌های سنسور 64 مگاپیکسلی به کار رفته در ریلمی 5 پشتیبانی از تکنولوژی Tetracell است. به لطف آن، از طریق ترکیب چهار پیکسل در یک پیکسل، به جای عکس‌هایی 64 مگاپیکسلی، تصاویری 16 مگاپیکسلی اما دارای نور، رنگ، شفافیت و مخصوصا جزئیات بسیار بیشتر به ثبت خواهد رسید.

دو ماه بعد از انتشار اولین نمونه عکس دوربین موبایل 64 مگاپیکسلی سامسونگ، نوبت به انتشار چند نمونه تصویر دیگر رسید. جالب است بدانید در آن زمان نیز می‌دانستیم یک گوشی ساخت شرکت چینی Realme، اولین دستگاه مجهز به دوربین موبایل 64 مگاپیکسلی سامسونگ خواهد بود.

دو تصویر 41 مگاپیکسلی در رزولوشن اصلی نیز از این گوشی موجود است. برای تماشای آن‌ها می‌توانید روی Link1 و Link2 کلیک کنید. قابل ذکر است که حجم تصاویر بالای ۴۱ مگابایت بوده و بارگزاری آن به سرعت اینترنت شما بستگی دارد.

نظر شما درباره کیفیت این تصاویر چیست؟ فکر می کنید دوربین ۶۴ مگاپیکسلی برای شما اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
aliasad

هرروز نمونه تصاویر میاد و معرفی نمیشهداره جو ایجاد میکنه ریلمی خیلی شرکت اوپو دوس داشتنیه بجز رابط کاربریش انگار برنامه کودکیه😑

mostafa3

هیچ وقت این نمونه تصاویر قبل از معرفی واقعیت نداشتن
تمام برندها رو میگم
دروغ برای فروش هست
قبلاً نوکیا با DSLR می‌گرفت می‌گفت موبایلش گرفته خخخ تابلو

UnderTaker

خوده اوپو رو خیلی دوست دارم ولی هرکاری می‌کنم این ریلمی به دلم نمی‌شینه 🙄

VB

اون عکس در شبش یکم اغرار توشه🥴

_V_

عکساش عجیب با کیفیته
ولی باید بذاریم بیاد بیرون یویتوبرا درست تستش کنن به اینایی ک از خود کمپانیا میاد اعتمادی نیست

MohammadFarhaadi

خوب این شرکتا برای نشون دادن قدرت عکسبرداریه گوشیاشون از عکاسهای حرفه ای دعوت میکنن تا براشون عکس بگیرن و مشخصه که با عکسی که کاربر ساده میگیره متفاوتن!

MohammadFarhaadi

در اصل این حرکت نشون دادن ماکزیمم قدرت دوربین عکاسیه مثل بنچمارک که حداکثر قدرت رو اندازه میگیره و شاید خیلیا نتونن از این قدرت حداکثری استفاده ببرن.

Milad7

فوق العاده رقابتیه این ریلمی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)