حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دندانپزشکی هروی دندانپزشکی مدرن در شمال شرق تهران

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی هروی با پشتوانه ای قوی و حرفه‌ای از تجربه متخصصان دندانپزشکی و جمعی از اساتید دانشگاهی جهت انجام کلیه خدمات عمومی و تخصصی دندانپزشکی با بهره گیری از تکنولوژی روز دندانپزشکی و تجهیزات مدرن دندانپزشکی آماده ارائه خدمات دندانپزشکی به مردم شمال شرق شهر تهران و سایر مناطق تهران می باشد.

توضیحاتی مختصر در خصوص برخی از خدمات دندانپزشکی هروی واقع در محله هروی در شمال شرق تهران

دندانپزشکی کودکان

دندانپزشکی اطفال، تخصصی در رشته دندانپزشکی می باشد و در آن تمرکز دندانپزشک بر روی سلامت دندان ها و دهان رده سنی پایین یعنی دوران طفولیت تا نوجوانی به صورت تخصصی می باشد. برای پاسخگویی به نیاز های دندانپزشکی گروه سنی طفولیت تا نوجوانی لازم است دندان پزشک بعد از گذراندن دوره دکترای عمومی اقدام به ادامه تحصیل نموده و همچنین کار کلینیکی برای به دست آوردن تجربه لازم در شاخه تخصصی دندانپزشکی کودکان نماید تا آمادگی لازم را برای پاسخگویی به نیازهای دندانپزشکی کودکان و نوجوانان را کسب کند.

ارتودنسی دندان

درمان های دندانپزشکی ارتودنسی به شناسایی و پیگیری و درمان نامرتبی و بدشکلی دندان ها و همچنین فک و صورت می پردازد، این اختلالات می توانند باعث اختلال در اعمال دستگاه جونده شده و همچنین باعث عدم تناسب در اجزای صورت شود. ارتودنسی با روش های مختلفی مانند ارتودنسی ثابت, متحرک و نامرئی توسط متخصص انجام می شود و هزینه ارتودنسی با توجه به وضعیت دندان ها و نوع عمل ارتودنسی متفاوت می باشد.

طراحی لبخند زیبایی

ممکن است این سوال برای بسیاری از افراد پیش بیاید که منظور از طراحی لبخند زیبایی یا اصلاح طرح لبخند چیست؟ طراحی لبخند در دندانپزشکی شامل مجموعه ای از درمانهای زیبایی می باشد که به ایجاد لبخند زیبا منجر می شود، این درمان ها بنا به تشخیص متخصص دندانپزشکی می‌تواند شامل درمان‌های لمینت یا لامینت دندان، بلیچینگ، جرم گیری و سفید کردن دندان ها، کامپوزیت ونیر، کاشت ایمپلنت، بریج دندان، روکش‌های فول سرامیکی و یا سایر درمانهای دندانپزشکی که باعث تغییر و بهبود رنگ و شکل و فرم در دندانها می شود باشد، بحث طراحی لبخند زیبایی چند سالی است که در تهران و سایر شهرهای کشور نسبت به گذشته مطرح تر بوده و افراد بسیاری برای درمان های لازم برای طراحی لبخند زیبایی به کلینیک های دندانپزشکی مراجعه می کنند. یک متخصص دندانپزشکی ابتدا دندان های فرد مراجعه کننده به دندانپزشکی را مورد بررسی و معاینه دقیق قرار می دهد تا ساختار دندان ها، لثه و فک فرد به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گیرد، هدف از این کار این است که مشکلات دهانی و دندانی بیمار مشخص شده تا دندانپزشک بتواند بهترین روش درمانی را برای بیمار تعیین و تجویز کند.

دندانپزشکی هروی

دندانپزشکی هروی

لامینت یا لمینت دندان

یکی از روش های دندانپزشکی زیبایی و درمانی نوین که مورد توجه بسیاری از افراد جامعه قرار گرفته است لمینت دندان می باشد، لمینت های دندانی معمولا برای رفع مشکلات ظاهری دندانها مانند اصلاح بی نظمی در دندان ها، بدشکلی دندان ها، تیرگی و لکه های دندانی و زردی دندانها، وجود ترک در دندان ها یا شکستگی دندان ها و فاصله بین دندانها مورد استفاده قرار می گیرد، مشاهده شده است که برخی از متخصصان دندانپزشکی اقدام تبلیغاتی با عنوان مرتب کردن دندان ها در سریع ترین زمان بدون نیاز به ارتودنسی انجام می دهند، در چنین مواردی معمولاً متخصص دندانپزشکی با استفاده از لمینت دندان اقدام به مرتب کردن دندانها بدون نیاز به ارتودنسی می کند.

لمینت های دندانی به دو صورت مختلف یعنی لمینت کامپوزیتی و لمینت سرامیکی در کلینیک های دندانپزشکی ارائه می شود که در ادامه درباره هر دو توضیحاتی داده می شود، با ما همراه باشید:

کامپوزیت ونیر یا لمینت های کامپوزیتی

در لمینت های کامپوزیتی نیاز به تراش دندان نمی باشد و یا اگر با نظر دندانپزشک نیاز به تراش دندان باشد میزان تراشی که در دندان صورت می گیرد بسیار کم است، لمینت های کامپوزیتی بسیار سریع و معمولا فقط در یک جلسه انجام میشود و همچنین این نوع از لمینت ها قیمت پایینی نسبت به لمینت های سرامیکی دارد، معمولاً برای اصلاح پریدگی های دندانی و یا شکستگی ها از لمینت های کامپوزیتی استفاده می شود.

لمینت سرامیکی

این نوع از زمینه ها مقاومت بسیار بالایی دارد و با لثه سازگارتر می باشد، لامینت های سرامیکی در برابر تغییر رنگ مقاوم هستند، زیرا سطح لمینت های سرامیکی شیشه ای بوده و سطح شیشه ای سرامیک رنگ پذیری ندارد.

ایمپلنت دندان

کاشت دندان یا کاشت ایمپلنت دندان یکی از بهترین روش های درمانی دندانپزشکی برای جایگزینی دندان از دست رفته می باشد، امروزه افراد بسیاری اقدام به کاشت دندان برای رفع بی دندانی خود انجام می دهند، ایمپلنت برخلاف دندانهای مصنوعی متحرک نبوده و کاملاً در در دهان فرد ثابت می ماند. ایمپلنت های دندانی مانند یک دندان طبیعی هستند و اگر به خوبی از آنها مراقبت شود تا سالیان سال برای شما کارایی خواهند داشت.

ایمپلنت دندانی یک ریشه دندان مصنوعی دارد و یک تاج مصنوعی دندان، ریشه این مصنوعی که با آن ایمپلنت می‌گویند از جنس تیتانیوم بوده به عنوان پایه پروتزی و نگهدارنده عمل می کند، ریشه ایمپلنت دندان به عنوان جایگزین و ریشه یک یا تعدادی از دندان های از دست رفته می تواند عمل کند. بعد از کاشت ایمپلنت دندان روکش یا تاج دندان بر روی ریشه نصب میشود، ریشه ایمپلنت بسیار مهم بوده و از تحلیل استخوان فک فرد پیشگیری می کند.

کلینیک دندانپزشکی هروی یک مجموعه حرفه ای و تخصصی در شمال شرق تهران می باشد و علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا سایر خدمات زیر را با با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب به همشهریان محترم ارائه می دهد:

جرم گیری و سفید کردن دندان ها

پروتز های دندانی

کشیدن دندانهای قدامی و آسیاب و دندان عقل

عصب کشی و ترمیم و پر کردن دندان

بریج یا پل دندان

آدرس دندانپزشکی هروی: تهران – میدان هروی – خیابان مکران شمالی – پلاک 18 – طبقه چهارم

شماره های تماس: 02122984100 – 02122984060

 

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
aliasad

انتظار نداشتم شما انقد ضایع تبلیغ کنید اونم دندانپزشکی😐

Mohammad 13759

جراحی دندان نداره

Taskin

چقد پول داده که شما پست گذاشتین واسش؟😐😐😐

Milad7

هزینه های داندان پزشکی خیلی افزایش داشته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)