حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هزینه اشتراک ماهانه اپل آرکید (Apple Arcade) احتمالا ۵ دلار است

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، شایعات

سرویس بازی اپل به نام اپل آرکید (Apple Arcade) به زودی راه اندازی می شود. ظاهرا هزینه اشتراک ماهانه در این سرویس برابر با ۵ دلار خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

هزینه اشتراک ماهانه اپل آرکید

هزینه اشتراک ماهانه اپل آرکید

هزینه اشتراک ماهانه اپل آرکید

اپل آرکید (Apple Arcade) نام سرویس بازی اپل بوده که قرار است در پاییز امسال راه اندازی شود. اما این شرکت تا کنون اطلاعات چندانی را درباره آن منتشر نکرده است. آیا این سرویس به صورت رایگان در اختیار افراد قرار می گیرد؟ اگر نه، هزینه اشتراک ماهانه برای دسترسی به این سرویس حدودا چقدر خواهد بود؟ طبق گزارش های 9to5Mac، افراد برای بهره مندی از سرویس بازی اپل موظف به پرداخت 5 دلار در ماه هستند. البته این خبر فعلا در حد شایعه بوده و صحت آن از جانب شرکت تایید نشده است.

کمپانی اپل قصد دارد که سرویس Arcade را در تاریخ 10 سپتامبر و همزمان با معرفی نسخه جدید آیفون به مشتریان عرضه کند. گفته می شود که هدف از راه اندازی این سرویس در واقع جلب رضایت و آسایش کاربران است. چراکه آن ها اکنون می توانند با پرداخت هزینه ای اندک، کلیه بازی های محبوب خود را به صورت نامحدود دریافت کنند. جالب آنکه علاوه بر خود کاربر، 6 نفر از اعضای خانواده او نیز می توانند به صورت همزمان از این سرویس بهره مند شوند. از آنجایی که Apple Arcade روی اغلب محصولات شرکت نظیر آیفون، آیپد، مک و تلویزیون اپل قابل اجرا است، بنابراین می توان از آن برای بازی های کامپیوتری نیز استفاده کرد.

سرویس بازی اپل امکان دریافت بیش از 100 بازی مختلف را برای کاربران فراهم می آورد که در بین آن ها، اسامی بازی های در حال توسعه و بازی های جدید و انحصاری خود شرکت اپل نیز به چشم می خورد. احتمالا در ماه آینده، اخبار بیشتری پیرامون Arcade در اختیار ما قرار می گیرد، اما اگر هزینه اشتراک ماهانه برای این سرویس واقعا 5 دلار باشد، بنابراین عضویت در آن بسیار مقرون به صرفه و معقولانه به نظر می رسد. به خاطر داشته باشید که هزینه اشتراک برای عضویت در سرویس هایی همچون News+ و Apple Music ماهیانه برابر با 10 دلار است.

نظر شما درباره هزینه احتمالی اپل آرکید چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ehsan1102000

realme 5 همراه نسخه پرو معرفی شدند
چهار دوربین ، نسخه عادی باطری ۵۰۰۰ و اسنپدراگون ۶۶۵، نسخه پرو
باطری ۴۰۰۰ و اسنپدراگون ۷۱۲
قیمت نسخه عادی ۱۲۸/۴ ۱۲۰۰۰روپیه معادل ۱۶۷ دلار

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)