حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سخت افزار هواوی میت ایکس (Mate X) به کایرین ۹۹۰ و دوربین بهتر مجهز می شود

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | هواوی

سخنگوی هواوی هفته قبل اعلام کرد که گوشی تاشو هواوی میت ایکس احتمالا در ماه سپتامبر عرضه نمی‌شود و این تاخیر به بررسی کیفیت و اطمینان از دوام آن برمی‌گردد. خبر بهتر یا شاید عجیب تر اما این است که سخت افزار هواوی میت ایکس (Mate X) به کایرین ۹۹۰ و دوربین بهتر مجهز می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

هواوی میت ایکس با سخت افزار جدید

حالا طبق گزارش جدید، این تاخیر در عرضه منجر به بهبود قطعات داخلی این گوشی هم شده است. به نظر می‌رسد این گوشی تاشو حالا از تراشه کایرین ۹۹۰ بهره می‌برد که هنوز رسما معرفی نشده است. البته از آنجایی که هواوی میت ۳۰ هم دارای این تراشه است، به احتمال زیاد در نمایشگاه IFA 2019 شاهد رونمایی از تراشه مذکور خواهیم بود.

هواوی میت ایکس بازطراحی شده در TENAA دیده شد

هنوز در مورد جزییات تراشه کایرین ۹۹۰ اخبار موثقی منتشر نشده ولی از آنجایی که هواوی در چند سال گذشته به سرعت از فناوری شرکت ARM استفاده کرده، به‌نظر می‌رسد در مورد این تراشه باید انتظار بهره‌گیری از هسته‌های Cortex-A77 برای پردازنده و تعبیه پردازنده گرافیکی Mali-G77 را داشته باشیم. در ضمن باید به احتمال بهبود قابل توجه واحد پردازش عصبی هم اشاره کنیم.

در این گزارش، آمده که سنسور اصلی هواوی میت ایکس مبتنی بر ترکیب پیکسل‌های RYYB است که در مورد سری هواوی P30 هم شاهد چنین رویکردی بودیم. این ترکیب پیکسل به سنسور اجازه می‌دهد نسبت به سنسورهای RGB در محیط‌های کم‌نور عملکرد بسیار بهتری داشته باشند. هنوز معلوم نیست که آیا هواوی میت ایکس هم مانند P30 پرو از دوربین مبتنی بر زوم ۵ برابری بهره می‌برد یا نه.

نظر شما درباره نسخه بازطراحی شده هواوی میت ایکس چیست؟ فکر می کنید هواوی ارایه موفقی داشته باشید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

https://www.instagram.com/p/B1LtlO0BXJA/?igshid=1v9pwewfhxa1r

آقا این رنگه چرا اینجوریه😐

Dr.Nazer

S10 یا نوت 10؟ :-/

The Destroyer

s10 رو میگه

Taskin

همون قبلیرو بده بازار
پردازنده و دوربیت جدید پیش کش

arshiamt1383

میت ۳۰ کی میاد

The Destroyer

ماه دیگه به جز پیکسل ها بقیه معرفی میشن

Milad7

ببینیم عملکردش چطوره! اگزینوس که افتضاحه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)