حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نام نسخه آزمایشی واتس اپ به WhatsApp From FaceBook تغییر کرد

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

فیسبوک در آپدیت جدیدی که برای نسخه آزمایشی واتس اپ منتشر کرده، برچسبی با عنوان “واتس اپ از فیسبوک” را به صفحه تنظیمات این برنامه اضافه کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

 WhatsApp From FaceBook

WhatsApp From FaceBook

WhatsApp From FaceBook

پیام رسان واتس اپ مدتی پیش در یکی از آخرین آپدیت های خود، قابلیت قفل کردن برنامه توسط اسکنر اثر انگشت را دریافت کرد. حال پس از آن، در جدیدترین به روزرسانی نسخه بتا واتساپ شاهد آن هستیم که برچسب “WhatsApp from Facebook” به قسمتی از این اپلیکیشن اضافه شده است.

این برچسب، در پایین صفحه تنظیمات برنامه قابل مشاهده است. کاملا مشخص است که هدف فیسبوک از ارائه چنین آپدیتی، به نمایش گذاشتن گستردگی فعالیت و پلتفرم های خودش است. کمپانی بزرگ فیسبوک در فوریه سال 2014 پیام رسان واتساپ را خریداری کرد. این کمپانی با تبلیغات گسترده خود در همان زمان تلاش کرد تا تمامی کاربران و مردم جهان از این موضوع مطلع شوند که فیسبوک، مالک جدید این پیام رسان است. اگر چه از آن زمان تاکنون، کمپانی فیسبوک پیام رسان واتساپ را به عنوان یک برنامه کاملا جدا و مستقل حفظ کرده، اما هرگز از رویای داشتن یک بستر یکپارچه دست نکشیده است.

اولین بار شایعات یکپارچه سازی پلتفرم های فیسبوک توسط نیویورک تایمز منتشر شد. این خبرگزاری در ژانویه گذشته طی یک گزارش به دلایل خروج بنیان گذار واتساپ از شرکت فیسبوک پرداخت. فیسبوک همان موقع اعلام کرد که هنوز آمادگی ادغام این برنامه ها را ندارد. حال با بروزرسانی جدید و اضافه شدن برچسب “واتس اپ فیسبوک”، ممکن است این کمپانی به فکر تغییر نام پیام رسان خود باشد. شاید هم این اقدام، از قدم های اولیه کمپانی بزرگ فیسبوک برای ادغام این برنامه ها با یکدیگر باشد.

به هرحال، هنوز خیلی زود است که بخواهیم اهداف فیسبوک از این حرکت را حدس بزنیم، ولی کمپانی فیسبوک نیز بایستی هرچه زودتر دلایل خود از اضافه کردن این برچسب را روشن کند. نظر شما درباره این تصمیم فیس بوک چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

جی بی واتس نصب کنید با امکانات فراوان!

Taskin

منتظر فیلتر واتساپ نیز باشید…

Taskin

اصن غلط کرده عوض گردع

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)