حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نام اینستاگرام و واتس اپ به Instagram Form Facebook و Whatsapp From Facebook تغییر خواهد کرد

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | پیام رسان، شبکه‌های اجتماعی

به نظر می رسد که فیس بوک می خواهد تمام دنیا این را بدانند که این شرکت مالک اینستاگرام و واتس اپ است! گفته می‌شود که شرکت فیسبوک قصد دارد نام‌های جدیدی برای برنامه‌های محبوب اینستاگرام و واتس‌اپ که مالک آنهاست، انتخاب کند. نام اینستاگرام و واتس اپ به Instagram Form Facebook و Whatsapp From Facebook تغییر خواهد کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

واتس اپ (محصولی) از فیس بوک و اینستاگرام از فیس بوک

با افزایش نظارت و سختگیری بر شرکت‌های بزرگ فناوری به نظر می‌رسد که یک تغییر برای فیسبوک در راه است. اطلاعات حاکی از آن است که به کارمندان فیس بوک اطلاع داده شده است که این شرکت نام انتخابی جدید خود را روی اینستاگرام و واتس اپ خواهد گذاشت.

این شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان محبوب از این پس با عنوان عجیب “اینستاگرام از فیسبوک”(Instagram from Facebook) و “واتس‌اپ از فیسبوک”( WhatsApp from Facebook) شناخته خواهند شد. سخنگوی فیسبوک این تغییر را تأیید کرد و گفت: ما می‌خواهیم درباره محصولات و خدماتی که بخشی از فیسبوک هستند شفاف‌تر عمل کنیم.

البته این موضوع عجیبی نیست. مثلا گوگل از اندروید ۴.۴ به بالا در صفحه استارت‌آپ موبایل‌های اندرویدی عبارت “Powered By Android” را نشان می دهد. انتظار می رود که این تغییر نام در پیام رسان و شبکه اجتماعی تحت تملک فیس بوک به همین شکل صورت بگیرد. مثلا درباره Oculus این موضوع به شکل زیر نمایش داده می شود.

اما اگر فیسبوک می‌خواهد بعد از رسوایی‌های مکرر در مورد نقض حریم خصوصی و افشای اطلاعات کاربران همچنان حمایت و اعتماد کاربران را داشته باشد، باید تغییرات مثبتی انجام دهد و باعث شود کاربران اعتمادشان را نسبت به این دو سرویس محبوب از دست ندهند. البته تصمیم بر تغییر نام این دو سرویس در حال حاضر گرفته نشده، چرا که “جین مانچون وونگ” در ماه مارس به این موضوع اشاره کرده بود.

بنیانگذاران اینستاگرام در پاییز گذشته درست پس از آنکه “برایان اکتون” و “یان کوم” بنیانگذاران واتس‌اپ از فیسبوک خارج شدند، آنها نیز این شرکت را ترک کردند و اکنون سرنوشت این دو سرویس در دستان فیسبوک است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این تاثیر مثبت یا منفی یا حتی بدون تاثیر باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Saeed mirzaei

این مسخره بازی ها چیه

Amin B3DA

مگ عقده اسم داره 😐 عین سوهان که حتما روش باید بنویستن تولیدی حاج حسین و حاج احمد و حاج علی و برادران ملایی بجز داداش آخریه

Milad7

دارن گند میزنن به این اپ ها 😐

Chistatech.com

سلام بچه ها،
گروه ما طرح پاسخگویی رایگان به سوالات فنی برای شما ارائه میده.

https://chistatech.com

مشاوره در زمینه طراحی اپلیکیشن، دیجیتال مارکتینگ، طراحی وب سایت، طراحی بیزینس پلن و سئو

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)