حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دو میلیون کاربر شبکه 5G در کره جنوبی وجود دارند که به زودی دو برابر می شوند

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | شبکه 5G

شاید برای شما جالب باشد که کره جنوبی در حال حاضر از ۲ میلیون کاربر بر روی شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند. انتظار می‌رود این تعداد تا چند ماه آینده دو برابر شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره شبکه مخابراتی 5G کره جنوبی و تعداد کاربر شبکه 5G این کشور صحبت کنیم.

کاربر شبکه 5G

کاربر شبکه 5G

کاربر شبکه 5G

گزارش‌های منتشر شده از کره جنوبی حاکی از آن هستند که سه اپراتور مخابراتی اصلی این کشور توانسته‌اند اتصال بیش از ۲ میلیون کاربر را به شبکه 5G برقرار کنند. در بین آن‌ها اپراتور SK Telecom با داشتن بیش از 840 هزار کاربر در صدر قرار گرفته است. دو اپراتور KT و LG Uplus نیز به ترتیب 630 هزار و 540 هزار کاربر را در اختیار دارند.

اگرچه کره جنوبی در حال حاضر بیش از ۲ میلیون کاربر را تحت پوشش شبکه 5G قرار داده است، اما این رقم هنوز هم کمتر از ۵ درصد شمار مشترکان است. البته با توجه به بهبود زیرساخت‌های مورد نیاز و هم‌چنین افزایش تعداد گوشی‌های مجهز به 5G انتظار می‌رود این رقم به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند.

طبق تخمین‌ها این میزان می‌تواند تا پایان سال جاری میلادی، یعنی نیمه‌های فصل زمستان به رقم 4 تا 5 میلیون کاربر برسد. نسل پنجم شبکه ارتباطی یا 5G قرار است با ارایه اینترنت با سرعت بسیار بالا و نرخ تاخیر پایین، امکان اتصال تعداد زیادی از دستگاه‌ها به شبکه اینترنت را فراهم کند. البته این شبکه هنوز هم با مشکلاتی از جمله پوشش شبکه و سرعت ارتباطی مواجه است.

کره جنوبی نخستین کشوری بود که استفاده از شبکه 5G را به صورت کامل آغاز کرد. این موضوع حتی پیش از پیوستن چین به این شبکه ارتباطی رخ داد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این تامین زیرساخت به موقع چقدر در پیشرفت کره جنوبی می تواند موثر باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

خوش ب حالشون واقعا

Soheil Rezayiha

تو کشوری که سامسونگ و الجی باشن توقعی بیش از این توقع نمیره
همون الجی U+ که فقط V50 میفروشه الان ۵۴۰هزارتا فروخته
تازه اگه بقیه اپراتور ها رو در نظر نگیریم
به زودی هم V60 و میان رده 5G الجی و A90 هم معرفی میشه دیگه وا ویلا میشه

Aliemerdad

البته صحیحش این بود که بگین انتظاری کمتر ازین نمیره والبته واقعن همینطوره…چه افتخار بزرگیه واقعن..فکن برند درین سطح اونم تو موبایل داشتیم تمام دنیا بنا غبطه میخوردن..افسوس…

Soheil Rezayiha

راستی note 10 5g و نسخه پلاس نوت رو یادم رفت

Amir galaxy

فقط میشه گفت افسون

Amir galaxy

*افسوس😑✋

Milad7

تو باغ ما هنوز E

:d

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)