حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تولید گوشی ردمی با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی آغاز شد

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | شیائومی

سه هفته پیش بود که در ترنجی تیزر ردمی برای دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی را دیدیم. همچنین هفته گذشته، ردمی برند زیر مجموعه شیائومی اعلام کرد که هوشمند با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی خود را در سه ماهه آخر سال وارد بازار خواهد کرد و درصدد است تا آن را به تولید انبوه برساند. امروز اما خبر می رسد که تولید گوشی ردمی با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی آغاز شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گوشی ۶۴ مگاپیکسلی ردمی

امروز ، معاون شرکت شیائومی لو ویبینگ، یک ویدئوی کوتاه را منتشر کرد که نشان می‌دهد تولید انبوه آن آغاز شده است. در این کلیپ نحوه تعبیه دوربین فاش می‌شود که سه دوربین به صورت عمودی و دوربین چهارم در سمت راست قرار گرفته‌‍اند. همچنین هیچ مکانیزم پاپ آپی در این گوشی دیده نمی‌شود بنابراین، این گوشی هوشمند با یک ناچ قطره‌ای شکل که دوربین سلفی را در خود جای می‌دهد به بازار عرضه خواهد شد.

جزئیات دوربین ۶۴ مگاپیکسلی چهارگانه ریلمی ۵ (Realme 5)

ویبینگ همچنین گفت که گوشی هوشمند با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی ردمی از  حدود یک و  نیم ماه پیش وارد تولید انبوه شده اما به غیر از این، هیچگونه جزئیاتی دیگر از این گوشی هوشمند را فاش نکرد. در حال حاضر جزئیات و اطلاعات کمی درباره‌ی گوشی هوشمند ردمی در در دست داریم اما قطعا در هفته های آینده اطلاعات بیشتری در مورد آن خواهیم شنید.

منتظر موبایل ۶۴ مگاپیکسلی ردمی هستید؟ فکر می کنید رزولوشن بالا برای شما چقدر مهم است؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
✔ TVKade

باید سری ردمی 8 باشه. پیش بینی میشه:
-ردمی 8 با پردازنده اسنپدراگون 665 و دوربین دوگانه – دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی سامسونگ، 5000 باتری و شارژ سریع 10 واتی، نسبت 81 درصدی
-ردمی نوت 8 با پردانده اسنپدراگون 675 یا مدیاتک Helio G90 و دوربین سه گانه – دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی سونی، 4000 باتری و شارژ سریع 18 واتی، نسبت 84 درصدی
-ردمی نوت 8 پرو با پردازنده اسنپدراگون 712 یا مدیاتک Helio G90T و دروبین چهارگانه – دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی سامسونگ و 4000 باتری و شارژ سریع 18 واتی، نسبت 84 درصدی
در کل در این سری شاهد پیشرفتی جزئی و زیاد کردن سنسورهای دوربین و مگاپیکسل خواهیم بود.

The Destroyer

همه منطقیه ولی احتمالا باتری نسبت به نسل قبل پیشرفت داشته باشه البته اگر صفحه اولد داشته باشه با همین حجم هم بهتر از نسل قبل میشه باتری لایفش

✔ TVKade

5 ماه پیش گفتم شیاومی باید از باتری 4000 روی پرچمدار و باتری 5000 روی میان رده استفاده کنه وگرنه از رقبا عقب میمونه که الان این اتفاق افتاده. به عنوان مثال ریلمی 5 چند روز دیگه با باتری 5000, دوربین چهارگانه و اسنپدراگون 665 با قیمت زیر ده هزار روپیه/ 140 دلار در هند معرفی میشه:
https://www.flipkart.com/realme-5-new-launch-37s7-store

در زمینه باتری شیاومی عقب تر رقباست و هنوز خبری از ارتقاء ظرفیت باتری گوشیاش نیست!

The Destroyer

ولی معمولا تو تست ها به خاطر بهینه بودن معادل اون 5000 میلی آمپری ها باتری لایف داره یا حتی یه ذره بیشتر مثل mi a3 و redmi k20. به علاوه مثل این که داره تغییراتی تو بخش باتری ایجاد میکنه. مثلا mix 4 یا mi 9s قراره باتری 4000 یا بیشتر داشته باشن.

The Destroyer

ریلمی هم واقعا گوشی هاش فوق العاده به صرفه هستن ولی عرضه جهانی ندارن و فقط محدود به هند و چین هستن که البته بزرگترین بازار ها برای شیائومی هستن و با توجه به همین موضوع در آینده نزدیک شاهد عرضه گوشی های به صرفه تر از ردمی باشیم مثل همین نوت 8.
در مورد ریلمی 5 هم همه چیش خوبه ولی مثل این که micro usb و شارژ 10 وات داره که همین برای من یکی کافیه که نخرمش ولی مدل پرو کاملا به صرفه و خوبه و گرون تر از 140 دلار هم هست

✔ TVKade

گوشی های نیمه اول2019 شیاومی مثل می 9 و ردمی نوت 7/پرو شیاومی در بهترین حالت، عمر باتری متوسطی دارن و همواره اولین گوشیایی هستن که در تست باتریهای یوتوب خاموش میشن. گوشی های اخیر شیاومی هم مثل mi A3 و k20 یا بلطف رزولوشن 720p و پردازنده ضعیفتر یا بلطف صفحه امولد و لیتوگرافی بهتر تونستن طول عمر باتری نسبتا خوبی رقم بزنن ولی باتری هیچ کدوم از گوشی‌های شیاومی معادل اون 5000 آمپری ها دوام نمیارن.
باتری میان رده ها از شش ماه پیش وارد فاز 5000 میلی آمپر شده و هیچ بهانه‌ای برای استفاده نکردن از این ظرفیت باتری قابل قبول نیست.
در ردمی نوت 8 هم خیلی بعیده از باتری بالاتر از 4000 استفاده بشه. ریلمی برند اقتصادی bbk برای بازار هنده و طی روزهای آینده میخواد گوشیهای جدید مثل باتری 5000/اسنپدراگون 665 و دوربین 4تایی رو 140دلار بده تازه شیاومی میخواد آخر این ماه میلادی mi A3 با پردازنده مشابه و باتری ضعیف ترو معلوم نیست با چه قیمت نجومی در هند عرضه کنه. کلا شیاومی چه در طراحی چه در مشخصات گوشی و قیمت گذاری یه شیش ماهی از ریلمی در هند عقبه.

afsoon

احتمالا نوت ۸ هست

_V_

اما سرکار خانوم افسون بنده فکر میکنم نوت ۸ پرو هست

afsoon

هر دو نسخه ۶۴ هستن 😑

MohammadFarhaadi

امیدوارم تو پرچمداراش هم استفاده کنه از این سنسور البته با بهینه سازیهای مختص پرچمدار

Taskin

کاش نوت۸ معمولی هم ۶۴ باشه
خیلی روش حساب کردم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)