حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اطلاعات بیشتر درباره گلکسی ای ۵۰ اس و گلکسی اس ۳۰ اس منتشر شد

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

با معرفی گلکسی ای ۱۰ اس مشخص شد که استراتژی سامسونگ برای سری A از گوشی‌های خود بر این مبنا است که نسخه بهبود یافته‌ای از آن‌ها را با پسوند اس تولید و روانه بازار کند. این نسخه‌های بهبود یافته ظاهراً قرار است با فاصله زمانی شش ماهه از عرضه مدل اصلی روانه بازار شوند. امروز اطلاعات بیشتر درباره گلکسی ای ۵۰ اس و گلکسی اس ۳۰ اس منتشر شده است که در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

گلکسی ای ۵۰ اس و گلکسی ای ۳۰ اس

گلکسی ای ۵۰

گلکسی ای ۵۰

در ادامه این روند، به تازگی گوشی های گلکسی ای ۳۰ اس و ای ۵۰ اس در وب سایت Wi-Fi Alliance دیده شده‌اند و شماره مدلی هم که برای آن‌ها ذکر شده به ترتیب SM-A307FN/DS و SM-A507FN/DS است. شایان ذکر است که Wi-Fi Alliance یا اتحادیه وای فای یک مجموعه غیرانتفاعی جهانی برای وضع استانداردهای شبکه‌های وای فای است.

با وجود اینکه اتحادیه وای فای چیز زیادی از مشخصات گلکسی ای ۳۰ اس و ای ۵۰ اس فاش نکرده و تنها به ذکر سیستم عامل پیش فرض اندروید ۹ و قابلیت‌های وای فای دوال باند اکتفا کرده، اما پیش از این تست بنچمارک Geekbench اطلاعات خوبی را از این دو گوشی منتشر کرده بود.

اگزینوس ۷۸۸۵

اگزینوس ۷۸۸۵

بر اساس آنچه که در نتایج تست بنچمارک ذکر شده، گلکسی ای ۳۰ اس مجهز به چیپست اگزینوس ۷۸۸۵ به همراه ۳ گیگابایت حافظه رم و همچنین دوربین سه‌گانه در پشت بدنه خواهد بود که در مقایسه با دوربین دوگانه مدل معمولی یک پیشرفت بزرگ محسوب می‌شود. این طور که به نظر می‌رسد، سایر مشخصات این گوشی با مدل اصلی آن یکسان خواهد بود که از جمله آن‌ها می‌توان به صفحه نمایش 6.4 اینچی از نوع اینفینیتی وی و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

در طرف دیگر، گلکسی ای ۵۰ اس هم از چیپست اگزینوس ۹۶۱۰ استفاده کرده و در کنار آن به ۴ گیگابایت حافظه رم در مدل پایه مجهز خواهد بود. انتظار می‌رود که این گوشی نسبت به نسخه معمولی از باتری بزرگ‌تر و دوربین بهبودیافته‌تری برخوردار باشد اما هنوز هیچ اطلاعات موثقی در این مورد منتشر نشده است.

در طی هفته‌های آتی مطمئنا اطلاعات بیشتری در مورد گلکسی A30s و گلکسی A50s و مشخصات سخت افزاری آن‌ها ارائه خواهد شد. نظر شما درباره نسخه های S دو گوشی پرطرفدار گلکسی ای ۵۰ و گلکسی اس ۳۰ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
android pie

a50 s که همون a50 هس چرا دوباره معرفیش میکنه

VB

والا منم موندم چ مرضی شاید میخاد با فاصله کم بده ک چینی ها پر نکنن جاشو ولی من ب جای a50 حالا اس یا معمولی یکم دیگه صبر میکنم انر ۹ ایکس میگرم ک ی سرو گردن بهتره

android pie

اخه همون a50 هست فقط یه s به اسمش اضافه شده با این قیمت یه ردمی k20 یا همون mi9tخیلی از این بهتره

Mehditua

کدوم فروشگاهی k20 رو هم قیمت a50 می فروشه آخه چرا شماها منقرض نمیشید
الان a50 رجیستر نشده 2800 تومنه
K20 رجیستر نشده 3700 ت

Mehditua

منظورم هر دو ظرفیت 128گیگه

MdbM

سامسونگ دیگه داره زور آخرشو میزنه

_V_

جالبه اول شده بعد میگه زور اخر
میدونی چن ساله اوله و چنتا برگ برنده و راهکار برای موارد ویژه داره😂
تازه مثلا فوقش فکر کن بیاد دوم
باز هواوی سومه میدونی چرا
چون bbk میاد اول😂

Taskin

حیف که اینا ۲۰۱۹ هستن منم گوشیم ۲۰۱۹ ه
سال دیگه اگر ردمی نوت۸ دوربینش ۶۴ واقعی باشه
احتمالا بگیرم
مگه اینکه سامسونگ میانرده بهتری بده
هم قیمت ای ۳۰ با دوربین ۴۸ واقعی

afsoon

مگه یک و نیم ماه پیش همین ترنجی پست نزاشت که ای ۵۰ اس معرفی شد .😐سامسونگ چه فکری کرده با خودش .میانرده های هواوی همشون کایرین۸۱۰ شدن دیگه .خیلی قدرتمند تر .سامسونگ داره درجا میژنه 😑

_V_

نه نذاشت!
چن روز پیش بود اونم ای۱۰ اس

vahid

عجب پس اینجوریاس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)