حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پول اضافی برای تبلیغات ممنوع

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

مروزه با گسترش کسب و کار های اینترنتی، تبلیغات اینترنتی نیز افزایش یافته است و افراد برای دیده شدن از تبلیغات در فضای مجازی استفاده می کنند. تبلیغات کلیکی و بنری یکی از متداول ترین تبلیغات اینترنتی هستند که خود مزایا و معایب خود را دارند.
متاسفانه امروزه با گسترش تبلیغات بنری و کلیکی تعداد سایت های واسطه برای این نوع تبلیغات افزایش یافته است که بسیاری از سایت های واسطه برای امرار معاش خود، پول دلالی از شما اخذ می کنند. البته باید بدانید که این پول جدای از هزینه های امور هماهنگی بنر شما است. خیلی از این سایت ها نیز کلاهبردار اند که نیاز است قبل از هرگونه پرداخت وجه به نماد اعتماد الکترونیک این سایت ها و مدت اعتبارشان دقت کنید.

شرکت تبلیغاتی آوابنر در لیست اولین سایت های ایجاد شده و پیشتاز در انجام تبلیغات بنری بی واسطه است که بدون در نظر گرفتن هزینه های اضافه تبلیغات شما را در سایت های مختلف ثبت می کند. این شرکت با پذیرش سفارش های تبلیغاتی شما، با رعایت اصول به درج آگهی ها در سایت های معتبر با رنک ها بالا می نماید. با توجه به بی اعتمادی هایی که نسبت به تبلیغات فضای مجازی در سمت خریداران پیش آمده است، آوابنر تلاش می کند با مشتریان صریح و شفاف سخن بگوید. همین امر سبب ایجاد اطمینان دو طرفه در سمت فروشنده و گیرنده شده است. انجام تبلیغات درست و سود بخش برای فروشندگان و انجام خرید های مطمئن برای خریداران اهداف اصلی آوابنر است که بخش عمده ای از تلاش های خود را صرف این دو هدف کرده و هیچ گاه اعتماد شما را قربانی درآمد بیشتر نخواهد کرد.

 

اما آوابنر برای اینکه این بی اعتمادی را در بازار تبلیغات بنری تا حدودی از بین ببرد تصمیم گرفته که این پول اضافی را از شما نگیرد. تمامی هزینه های امور هماهنگی با خود آوابنر است و می توانید با خیال راحت در سایت ما به سفارش دهی و سفارش گیری بپردازید. ما با این کار سعی داریم علاوه بر اعتماد سازی، روشی نوین در بازار تبلیغات بنری ایجاد کنیم تا از طریق آن بتوانیم در کنار کار سالم، مشتریان خود را پیدا کنیم. در نتیجه شما می توانید با کمترین هزینه تبلیغی پر بازده سفارش دهید. علاوه بر این، تبلیغ گیرنده ها نیز این وسط سود خواهند کرد.

بسیاری از سایت ها، سود واسطه گری خود را بر روی قیمت بنر سفارش گیرندگان می کشند که این موضوع باعث می شود تعرفه تبلیغات بنری شما از چیزی که خودتان معین کرده اید فراتر برود. وقتی سفارش دهندگان قیمت بالای بنر شما را ببینند؛ احتمال بالایی دارد که از برقراری ارتباط با شما و سفارش بنرتان منصرف شوند. پس فهمیدیم که این رویکرد آوابنر علاوه بر سفارش دهنده، به سفارش گیرنده نیز سود می رساند.

متاسفانه بسیاری از نارضایتی هایی که کاربران دارند در زمینه تبلیغات کلیکی است. تبلیغات کلیکی در مقایسه با روش قدیمی انجام تبلیغات بسیار پیچیده است. چنانچه یادگیری درست آن یک کار زمان بر و نیازمند تلاش بسیار خواهد بود. به همین دلیل افراد گاهی جهت افزایش رتبه ی صفحه شما از طریق تبلیغات کلیکی سعی می کنند از میانبر های موجود استفاده کنند. از روش پرداخت هزینه ی اندکی به افرادی که قرار است بر روی تبلیغ شما و یا ادرس سایت تان کلیک انجام دهند؛ استفاده می کنند. این کار موجب بالا رفتن ترافیک سایت خواهد بود اما پس از مدتی با کاهش آنی مواجه می شود. متاسفانه بسیاری از سایت هایی که ارائه دهنده تبلیغات کلیکی هستند تعداد کلیک های فیک و غیر واقعی ارائه می دهند و هزینه تعداد کلیک ها را دریافت می کنند که موجب می شود اثر بخشی تبلیغات کلیکی کاهش یابد.

ویژگی تبلیغات بنری آوا بنر

  • ارتباط سیستمی مستقیم بین سفارش دهنده و سفارش گیرنده

بسیاری از سفارش دهندگان با سایت های تبلیغات بنری این مشکل را دارند که نمی توانند با فردی که به او سفارشِ تبلیغ داده اند؛ ارتباط درستی برقرار کنند. البته این موضوع در تمام موارد به دلیل کم کاری عمدی و یا غیر عمدی سایت واسطه است. هرچقدر که شما کمتر با سفارش گیرنده ارتباط داشته باشید؛ ایجاد نوسان در هزینه ی تبلیغ راحت تر خواهد بود.

متاسفانه از طریق جستجو در گوگل می توانید موارد متعدد این چنینی مشاهده کنید. به همین دلیل آوابنر بار دیگر برای اعتماد سازی بیشتر از طریق پنل کاربری که برای سفارش دهندگان خود ایجاد کرده است این قابلیت را به شما داده تا به صورت سیستمی با سفارش گیرنده ارتباط برقرار کنید.

درواقع از طریق این سیستم شما می توانید از هرگونه فعالیتی که طرف مقابل شما در رابطه با سفارش انجام می دهد با خبر شوید. حال می خواهد سفارش گیرنده باشید و یا سفارش دهنده. از طریق پیام های سیستمی که به شما ارسال می شود می توانید از کم و کیف کار با خبر شوید. ما تمام سفارش گیرندگان خود را تضمین می کنیم از این بابت خیال شما می تواند کاملاً راحت باشد.

فعالیت تمامی سفارش گیرندگان در سایت آوابنر تحت نظر مدیران سایت است. و اگر کوچکترین خطا و یا تخلفی از سفارش گیرنده سر بزند به سرعت به آن رسیدگی می شود و در صورت تخلف سایت ها جریمه و یا حذف می شوند.

پس از بررسی های ما اگر تخلف محرز شود؛ این امکان برای شما وجود دارد که تمام پول خود را پس بگیرید. از این طریق ما سعی می کنیم این باور را در شما بوجود بیاوریم که آوابنر با دیگر سایت های تبلیغات کلیکی فرق دارد و شما می توانید به ما اعتماد کامل داشته باشید.

  • به صورت آنلاین آمار سفارش خود را ببینید
    یکی دیگر از امکاناتی که پنل کاربری آوابنر در اختیار شما قرار می دهد؛ استفاده از بخش آماری است. در این بخش شما می توانید میزان موفقیت سفارش خود را مشاهده کنید. این موضوع به شما کمک می کند تا با توجه به موضوع کسب و کارتان بتوانید بهترین سایت را برای سفارش بنر خود انتخاب کنید.

 

از طریق این بخش آماری شما قادر خواهید بود که تعداد بازدید و تعداد کلیکی که بر روی بنر شما انجام شده است را مشاهده کنید. این آمار را می توانید به صور روزانه، هفتگی و یا ماهانه بررسی کنید.

لازم به ذکر است کدهایی که جهت نوشتن این بخش استفاده شده اند؛ هرگونه خطا در آمار را از بین برده است و شما می توانید اعداد و ارقامی بدون خطا مشاهده کنید. همچنین توجه داشته باشید که این آمار به صورت لحظه ای به روز رسانی می شوند و این امکان را دارید که در هر لحظه از بازدهی سفارش خود باخبر شوید.

  • بدون معطلی سفارش بگیرید
    بسیاری از سایت ها برای ثبت نهایی سفارش، فیلتر های متعددی قرار داده اند که تعداد زیادی از آن ها اصلاً لازم نیستند. این فیلتر ها چیزی جز طولانی کردن بازه ی زمانی بین سفارش دادن و ثبت آن ندارند. اما در آوابنر شما می توانید بدون این فیلترهای اضافی سفارش خود را ثبت کنید.

باید بگوییم که آوابنر به هیچ وجه فیلتر های امنیتی خود را کاهش نداده است و تمامی بنر ها چه از لحاظ بصری و چه از لحاظ محتوایی بررسی می شوند تا مشکلی برای سفارش گیرنده به وجود نیاید. در نتیجه برای ثبت سفارش بنر، تنها به تایید کارشناس سایت آوابنر و تایید سفارش گیرنده نیاز است. پس از این تاییدیه ها سفارش ثبت می شود و این ثبت سفارش طی یک پیام به تبلیغ دهنده اطلاع داده خواهد شد.

 

چرا تبلیغات بنری آوابنر را انتخاب کنیم؟

همه ی ما قبل از اینکه در سایتی پول پرداخت کنیم این سوال به طور پیش فرض در ذهن ما به وجود می آید که چرا در این سایت پول پرداخت می کنیم. البته در اکثر اوقات برای این سوال یک جواب قانع کننده وجود دارد. اما برای اینکه در مورد آوابنر بهتر بتوانید این سوال ذهنتان را پاسخ دهید؛ می خواهیم به شما کمک کنیم.

با کمی جستجو در اینترنت و دیدن چند سایت که فعالیتی مشابه به آوابنر دارند. می توانید دریابید که مشتریان ناراضی در بخش نظرات این سایت ها بسیار زیاد هستند. بخش اعظم این نارضایتی ها به ضعف سیستمی این سایت ها بر می گردد که ما برای از بین بردن این مشکل در آوابنر، روزها و ساعت ها وقت صرف کدنویسی سایت کرده ایم. نتیجه ی این کار، سیستمی شده است که شما از طریق آن می توانید بدون کوچکترین مشکل، مشغول سفارش دهی و یا سفارش گیری شوید.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

تبلیغات سایت خیلی زیاد شده 🙁

homaii

من از تبلیغات بنری این سایت استفاده کردم خیلی راضی ام.
پشتیبانیشون خیلی خوبه.

Dr.Nazer

آقای عط‌ایی جسارتا بهتر نیست اسم سایت رو بذارین ترنج تبلیغ؟ :-/

Amir galaxy

ترنج تبلیغ🤦‍♂️

Dr.Nazer

والا همه‌ی سایت شده پاپ‌آپ و رپورتاژ و این چیزا

Amir galaxy

برادر خرج داره سایت….
اما اگه یهویی و ناخواسته تبلیغ باز نشه بازم خیلی بهتره

Dr.Nazer

البته من که خودم مشکلی ندارم تهش یه بار پاپ‌آپ باز میشه اونم میبندم :/

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)