حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حافظه داخلی USF 3.0 گلکسی نوت ۱۰ سریع تر از رقبا

نوشته

4 سال قبل | 20 دیدگاه | سامسونگ

می دانیم که سامسونگ بالاخره از حافظه UFS 3.0 در گلکسی نوت ۱۰ استفاده کرد که این یک پیشرفت قابل توجه نسبت به گلکسی اس ۱۰ است. البته سامسونگ پیش از این از همین نوع حافظه پر سرعت در گلکسی فولد هم استفاده کرده بود. یکی دیگر از دستگاه هایی که با این حافظه پیشرو ارایه شده، وان پلاس ۷ پرو است. طبق بررسی‌های انجام شده مشخص شد که حافظه داخلی USF 3.0 گلکسی نوت ۱۰ سریع تر از رقبا است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

حافظه داخلی گلکسی نوت ۱۰

بنچمارک حافظه‌ی UFS 3.0 گلکسی نوت ۱۰ در بنچمارک حافظه‌ی اندروبنچ (Androbench) مورد بررسی قرار گرفته و امتیاز خوبی هم ثبت شده است. در ادامه جزئیاتی از این بررسی را بیان خواهیم کرد. در این بررسی مشخص شد که حافظه‌ی گلکسی نوت ۱۰ نسبت به حافظه‌ی وان پلاس ۷ و گلکسی فولد عملکرد بهتری دارد.

در‌ حال‌ حاضر تنها تعداد معدودی از گوشی‌ها مجهز به حافظه‌ی UFS 3.0 هستند و به نظر می‌رسد در میان این گوشی‌ها، گلکسی نوت 10 بهترین حافظه را دارد. امتیازهای نمایش‌داده‌شده در تصاویر زیر مربوط به بنچمارک اندروبنچ هستند و این امتیازها با امتیازهای گوشی‌های گلکسی اس 10 و گلکسی فولد نیز مقایسه شده‌اند.

حافظه داخلی USF 3.0 گلکسی نوت ۱۰ سریع تر از رقبا

حافظه داخلی USF 3.0 گلکسی نوت ۱۰ سریع تر از رقبا

با نگاهی به امتیازهای بالا متوجه می‌شویم که حافظه‌ی گلکسی نوت ۱۰ در تمام زمینه‌های بررسی‌شده در بنچمارک، عملکرد بسیار خوبی داشته است.

بهترین عملکرد حافظه‌ی UFS 3.0 گلکسی نوت ۱۰ به بخش نوشتن تصادفی در واردکردن SQLite و حذف آن مربوط می‌شود. آزمایش نوشتن تصادفی، آزمایشی جهت بررسی سرعت دستگاه در زمانی است که داده‌های ذخیره‌سازی‌شده در بلوک‌ها در کنار یکدیگر قرار نداشته باشند و گلکسی نوت 10 موفق شد در این آزمایش امتیاز ۲۰۱٫۲۷ و ۵۱۵۲۷۴٫۴ کیلوبایت آی‌آپس در ثانیه (تعداد عملیات‌های ورودی-خروجی در یک ثانیه) را ثبت کند. SQLite یک سیستم مدیریتی است که به حافظه‌ی ذخیره‌سازی دستگاه بدون نیاز به اتصال شبکه، دسترسی مستقیم دارد.

حافظه‌ی UFS 3.0 این امکان را برای گلکسی نوت ۱۰ فراهم می‌کند که محتواهای سنگین 4K و واقعیت افزوده را که برای پردازش آن‌ها طراحی شده است، بدون هیچ مشکلی پردازش کند. به نظر می‌رسد که حافظه‌ی گلکسی نوت ۱۰ در آینده هم پیشتاز باقی بماند؛ زیرا بعید است که در آینده‌ی نزدیک استاندارد جدیدی برای حافظه‌ها طراحی و اجرا شود.

شما درباره استفاده از حافظه های فوق سریع در موبایل ها چطور فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
20 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

چقدر عالی

chalton

کیفیت اتفاقی نیست،اینجاست که فرق گوشی گرون قیمت معلوم مبشه و میفهمی قیمت بالا الکی نیست.
امتیاز دوربین نوت 10 پلاس معلوم شد
113 دوربین اصلی
99 دوربین سلفی
بدون هیچ گونه رشوه ای این امتیاز داده شد
ولی قسم میخورم میت 30 پرو هم مثل گی 30 پرو با رشوه امتیاز میگیره،یه سایتی بود یادم نیست دقیقا، ولی پیداش میکنم میزارم اینجا، گفته بود امتیاز واقعی پی 30 پرو 108 باید میشد نه 112 چون کاملا معلوم و واضح بود که کیفیت عکاسی p30 pro از اس 10 پلاس پایین تر بود.

_V_

دکسوپولی؟

_V_

تست یوتیوب دوربینا معتبر تره تا دکسوپولی ک هیچ چیزیشونم معلوم نیست و البته اینکه پول میگیرن از اینایی ک بالان کاملا معلومه(هواوی سامسونگ اپل شیائومی پیکسل وان پلاس و…)

_V_

جالبه فوکوس به پی۳۰ پرو داده ۱۰۰ ولی اس۱۰ پلاس داده ۹۸ در حالی ک تو تستا با اختلاف قابل لمس اس۱۰ پلاس سریعتر فوکوس میکنه

ARMTIN

chalton
بزرگوار ، عالی جناب …
بلاخره ما آخرش نفهمیدم dxomark رشوه میگره یا نه ؟؟؟ 😂😂
از کجا فهمیدی امتیاز نوت ۱۰ پلاس واقعی هست و سامسونگ به dxomark رشوه نداد ، هواوی رشوه داده ؟؟؟ 😉
.
.
اگه صحت حرف شما درمورد رشوه گرفتن dxomark ثابت بشه ، پس باید نتیجه بگیریم تمام گوشی ها صدر جدول هستند با پول به این امتیاز رسیدند پس این امتیاز هیچ ارزشی نداره ❌❌
درضمن dxomark بزرگترین عیب نوت 10 پلاس « ایجاد نویز و از بین رفتن بافت در نور کم » عنوان کرده ، که نمونه عکس های گرفته شده با نوت ۱۰ پلاس گویا این عیب هست

Amir galaxy

A10s هم معرفی شد

_V_

فرقی کرده؟

Amir galaxy

باتری و حسگر اثرانگشت تغییرات قابل توجه هستن

_V_

تیتر اشتباهه
“USF”

“UFS”

VB

ی تستی دیدم تو اینستا موبونیوز نات ۱۰ و ایکس مکث تو نور دهی و زوم نوت بهتر بود و باز هم تو رنگ بندی ب شدت ایفون بهتر بود جالبه این ایفون ایکس مکس و هنو مدل جدیدش نیومده

✔ TVKade

مضخرفه. حافظه حافظست.
این گوشی با حافظه سریعتر و انحصاری، همه اسپید تستارو که داره می بازه. 😂

_V_

“انحصاری”
عجب

aliasad

تو usf2.1عملکرد هواوی از همه بهتر بود قطعا mate30هم3هست و امتیازش از اینم بیشتره و اینکه بیشتر یا کمترشون خیلی جزئیه در عمل

علی شیخ زاده

بله تا قبل از این سرعت خواندن و نوشتن هواوی از بقیه رقبا بیشتر بود قطعا با ufs 3 هم نتایج عالی خواهد گرفت

Milad7

انتظارات از این گوشی بالاست👍

Farcry

توی اندرویدی ها عالیه و تقریبا بی رقیبه.ولی همین امتیاز نرخ خواندن ترکیبی رو 1450 رو iphone x و iphone xs اپل آوردن.درکل سامسونگ خوب تونست خودش رو بین اندرویدی ها جلو بندازه.

علی شیخ زاده

ماهیت این نوع حافظه همینه!

MohammadFarhaadi

البته در عملکرد کلی گوشیای چینی بخاطر پیشرفت زیاد در هوش مصنوعی واقعا بهترن تو گوشیای غیر چینی هم الجی و آیفون بد نیستن ولی سامسونگ واقعا عقبه از قافله هوش مصنوعی.

Milad7

ظاهرا تو سرعت حافظه داخلی فعلا همه را شکست داده 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)