حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حسگرهای جدید سامسونگ ایزوسل با رزلوشن بالا ۲۱ مرداد ۹۸ معرفی می شوند

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ

می دانیم که دنیا منتظر رونمایی از موبایل های ۶۴ و ۱۰۸ مگاپیکسلی جدید هستند که همانند دوربین های ۴۸ مگاپیکسلی موبایل که سامسونگ یکی از تامین‌کننده‌های حسگرتصویر آن‌هاست. امروز به صورت رسمی تایید می شود که حسگرهای جدید سامسونگ ایزوسل با رزلوشن بالا ۲۱ مرداد ۹۸ معرفی می شوند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

مراسم معرفی حسگر تصویر ایزوسل جدید سامسونگ

مراسم معرفی حسگر تصویر ایزوسل جدید سامسونگ

مراسم معرفی حسگر تصویر ایزوسل جدید سامسونگ

همانطور که در پست توییتری سامسونگ ایزوسل می بینید، آن ها خبر از یک مراسم معرفی در تاریخ ۲۱ مرداد ۹۸ می دهند. شعار این مراسم “تعریف دوباره رزلوشن” است.

ما از این مراسم انتظار رونمایی موارد مختلفی داریم. یکی از این موارد را می توان همان حسگرهای پررزلوشن ۶۴ و ۱۰۸ مگاپیکسلی دانست. ما می دانیم که این حسگرهای تصویر از فناوری تتراسل استفاده می کنند. فناوری تتراسل (Tetracell)‌ سامسونگ که البته مشابه آن را قبلا هم دیده ایم، از ترکیب دریافت داده های چهار پیکسل و ادغام آن در یک پیکسل می تواند شبیه سازی اندازه پیکسل های 1.6 میکرومتری را کند. این سبب می شود که حسگر تصویر ۴۸ مگاپیکسلی در این حالت تصویر ۱۲ مگاپیکسلی و حسگر تصویر ۳۲ مگاپیکسلی تصویر ۸ مگاپیکسلی به شما ارایه کند. با همین فرمان حسگر تصویر ۱۰۸ مگاپیکسلی باید تصاویر ۲۷ مگاپیکسلی در حالت عادی بدهد.

سامسونگ می خواهد سونی را از تخت پادشاهی بازار حسگر تصویر موبایل به زیر بکشد

اگر به یاد داشته باشید یک سال پیش بود که سامسونگ می خواهد سونی را از تخت پادشاهی بازار حسگر تصویر موبایل به زیر بکشد. این حسگرهای تصویر جدید سامسونگ مشخصا نتیجه همان سرمایه‌گذاری است و اگر به همین شکل پیش برود شاید بتواند کار را برای سونی و بخش حسگرهای تصویر این شرکت ژاپنی سخت کند.

نظر شما درباره معرفی در پیش سامسونگ چیست؟ منتظر چه مواردی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

اوه اوه اوه
کاملا به آینده بخش سنسور سامسونگ امید دارم
ببینیم چ میکنه
فقط کاش رو گوشیای خودشم سوار میکرد این اعجوبه هارو اینجوری تو عکاسی با اون الگوریتماش بدجور خود نمایی میکرد

Star

سامسونگ تو تولید حافظه ها همه میشناسند باید تو اون بخش ها تمرکز بکنه و یا کسب و کار جدیدی که مثل بازار موبایل شکننده نباشه به وجود بیاره و اون زمانی که سونی تکنولوژی های پیشرفته در حسگرها به وجود میاره سامسونگ همچنان داره سنسور با تکنولوژی قدیمی تولید میکنه، پیشتاز اونیه که تکنولوژی جدید در ساخت حسگرها رو بکنه نه اونی که به تعداد خیلی زیاد تولید بکنه، سامسونگ باید تولید ایزوسل و اگزینوس رو بیخیال بشه، اگه متوجه بشید سامسونگ با این سنسور ها باز هم تفکر سود به جیب زدن رو داره نه چیز دیگه ای!

_V_

تو نگران نباش سامسونگ رو توی همه زمینه ها میشناسن برو نگران سونی باش دیگه بزودی تنها جایی ک برترینه میشه دوربینای عکاسی و کنسول😂😐

Taskin

جالب اینجاست سامسونگ داره با سنسور های قدیمیش پا به پای تکنولوژی های جدید سونی میاد
خب اگر این پیشرفت به معنای سلزه سامسونگ بر روی بازار سنسور های موبایل (دیر یا زود) نیست
پس چیه؟؟؟
فقط کاش میانرده های خودش هم ازین سنسورا استفاده کنن به خدا فنای سامسونگ گناه دارن😭

ramin123

خیلی دوست دارم عملکرد گوگل و سامسونگ و اپل رو با یه سنسور 1/1.7 اینچی ببینم وقتی که اون دوتای اول به خصوص، با سنسور های 1/2.55 همچین کیفیتی دارن!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)