حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دلینو، با کیفیت ترین اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

وقتی درباره سفارش آنلاین غذا از طریق اپلیکیشن های مختلف صحبت می کنیم، متوجه می شیم که علاوه بر سریع رسیدن غذا بعد از ثبت سفارش، با کیفیت بودن اون اپلیکیشن، رابط کاربری و همچنین راحتی کار از موارد بسیار مهم یک اپلیکیشن سفارش غذا تلقی میشه که هر کاربر قبل از دانلود و استفاده این مورد رو مد نظر قرار میده.

با توجه به رویکرد کاربران به استفاده از اپلیکیشن های مختلف جهت رفع نیازهای روزانه خود، سفارش آنلاین غذا نیز به سمت سفارش از اپلیکیشن موبایل رفته و مشتریان سفارش غذا از رستوران های مختلف به مراتب تمایل بیشتری به ثبت سفارش خود از طریق دستگاه های موبایل دارند، در نتیجه استفاده از اپلیکیشن های سفارش غذا در سال های اخیر طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است و کاربران بسیار زیادی در سراسر جهان به رفع نیازهای خود از طریق اپلیکیشن های موبایل تمایل پیدا کرده اند.

سفارش غذا از طریق اپلیکیشن سفارش آنلاین غذای دلینو، نه تنها می تونه یک تجربه بسیار خوب از یک وعده غذایی باشه، بلکه می تونه شروع یک روند بلند مدت سفارش غذا از بهترین رستوران ها و فست فودهای شهرتون باشه. با توجه به حضور گسترده دلینو در تهران و سایر شهرهای ایران، تمامی کاربران این امکان رو دارند که بتونن غذای مورد علاقه شون رو به راحتی از رستوران محبوبشون سفارش بدن و بدون دغدغه، سفارش خودشون رو در سریع ترین زمان دریافت کنن.

اگر بخواهیم به تفاوت های سفارش از وبسایت و اپلیکیشن اشاره کنیم، باید بگیم که سفارش از اپلیکیشن می تونه به مراتب خیلی راحت تر از سفارش از وبسایت باشه، دلیل اصلی این موضوع اینه که کاربران روزانه از اپلیکیشن های بسیار زیادی بر روی دستگاه موبایل خود استفاده می کنند و دسترسی بسیار سریع تری به برنامه های موجود روی موبایل خود نسبت به برنامه های موجود بر روی کامپیوتر شخصی دارند، در نتیجه تمامی اپلیکیشن های موجود روی موبایل ها بسیار بیشتر در دسترس کاربران قرار دارند.

علاوه بر نکات ذکر شده، دسترسی بسیار ساده به منوهای مختلف اپلیکیشن دلینو برای کاربران به قدری جذاب بوده که شما می توانید با یک مقایسه ساده متوجه بالاتر بودن امتیاز کابران این اپلیکیشن در مقایسه با سایر اپلیکیشن های سفارش اینترنتی غذا شوید و این موضوع هم خودش دلیل محکمی می تونه باشه برای انتخاب یک پلتفرم با کیفیت جهت سفارش سریع و آسان غذا.

در اپلیکیشن دلینو شما به راحتی می تونید اطلاعات پروفایل کاربری تون رو به روز رسانی کنید، آدرس جدیدی رو اضافه کنید و یا آدرس های قبلی تون رو تغییر بدید یا حتی حذف کنید. در قسمت سفارش ها هم می تونید وضعیت سفارش فعلی خودتون رو ببینید و به لیست سفارشات قبلی تون هم دسترسی داشته باشید. جدیدترین خبرهای دلینویی و لیست بهترین رستوران ها و فست فودها و جستجو در بین همه اونها، انواع مختلف غذاها و همچنین امکان اعمال فیلتر با قابلیت انتخاب موارد مختلف و بررسی سبد خرید پیش از پرداخت هم از دیگر ویژگی های این اپلیکیشن است که تونسته کاربران بسیار زیادی رو جذب خودش کنه و مهم تر از همه اینکه، پشتیبانی بسیار عالی این اپلیکیشن هم تا آخرین مرحله دریافت سفارش در کنار کاربرها حضور داره تا اونها نگران هیچ موضوعی نباشند.

شما می تونید با دانلود این اپلیکیشن از وبسایت دلینو، گوگل پلی و کافه بازار برای پلتفرم اندروید و دانلود مستقیم برای پلتفرم آی او اس، تجربه فراموش نشدنی خودتون رو از سفارش غذا به وسیله با کیفیت ترین اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا رقم بزنید و اون رو به دوستان خودتون هم معرفی کنید تا اونها هم بتونن لذت این تجربه رو داشته باشن و با استفاده از این اپلیکیشن به راحتی غذای خودشون رو سفارش بدن.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)