حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی میت ۳۰ پرو با دو دوربین ۴۰ مگاپیکسلی ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | هواوی

طبق گزارش‌های منتشر شده، تا چند ماه دیگر قرار است گوشی‌های هواوی میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو رسما معرفی شوند. ظاهرا این گوشی‌ها مانند نسل قبلی از چینش مربعی شکل برای دوربین‌های اصلی بهره می‌برند و طبق اعلام یکی از افشاگران، ظاهرا مدل استاندارد این گوشی مجهز به دوربین سه‌گانه شامل دو دوربین ۴۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

دوربین هواوی میت ۳۰ پرو

سنسور اصلی ۴۰ مگاپیکسلی از لنز مبتنی بر دیافراگم F/1.6 یا F/1.4 بهره می‌برد. همانند هواوی P30 پرو، چینش پیکسل‌های این سنسور به‌صورت RYYB است تا بتواند نور بیشتری را جذب کند. سنسور ۴۰ مگاپیکسلی که در کنار آن قرار دارد، مجهز به لنز واید است.

این دوربین‌ها معمولا در زمینه‌ی کیفیت تصویر حرف زیادی برای گفتن ندارند اما ظاهرا زاویه دید لنز آن به ۱۲۰ درجه می‌رسد و در زمینه‌ی کیفیت تصویر هم می‌تواند نظر کاربران را جلب کند. سومین دوربین هواوی میت ۳۰ که مبتنی بر سنسور ۸ مگاپیکسلی است، از لنز تله‌فوتو بهره می‌برد و مانند P30 پرو می‌تواند زوم اپتیکال ۵ برابری را به ارمغان بیاورد.

از دیگر ویژگی‌های هواوی میت ۳۰ می‌توانیم به تراشه کایرین ۹۸۵ به همراه مودم ۵G، شارژ سریع ۵۵ واتی و شارژ بی‌سیم ۱۰ واتی اشاره کنیم. با نزدیک‌تر شدن به زمان عرضه، حجم اخبار مربوط به هواوی میت ۳۰ هم افزایش پیدا می‌کند و باید ببینیم که این گزارش‌ها صحت دارند یا صرفا شایعات بی‌اساس به حساب می‌آیند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این انتخاب خوبی برای هواوی خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Saeed mirzaei

تغییرات دوربین سری mate و p نسبت به هم و نسل قبل زیاد هست ، امیدوارم فیلمبرداری قویتری رو شاهد باشیم

mostafa3

آخرش نفهمیدیم 48 مگاپیکسل یا 40 مگاپیکسل هست
متن نوشته 48
شرح متن 40 هست

نیما عرفانی

به احتمال ۹۹ درصد ۴۰ مگاپیکسل هستش
سنسور های ۴۰ مگاپیکسل درواقع همون سنسورهای ۴۸ مگاپیکسل imx598 هستن که برای هواوی و توسط سونی و همراه با مهندسی و لایسنس لایکا سفارشی سازی شدن و نسبت به imx 598 تغییرات و ارتقاء در ابعاد سنسور و سایز پیکسلی و میزان دریچه ی دیافراگم (آپارچر) و ساختار و چینش پیکسل ها و عوامل دیگه دارن.

The Destroyer

جناب عطایی فکر کنم تو تیتر باید به جای 48 ، 40 رو بنویسید. با تشکر.

android pie

اگه هواوی از قابلیت شارژ بیسیم 10 واتی استفاده کنه از رقبا جا میمونه و بهتره که حداقل 20 وات باشه

نیما عرفانی

شما شارژ بیسیم ۲۰ وات رو به شارژر سیمیِ ۵۵ وات داخل جعبه ترجیح میدی؟؟🙄

The Destroyer

منم هیچوقت با شارژر وایرلس کنار نیومدم. چون مثل پاوربانک نیست و باید حتما سیم بهش وصل باشه فقط شاید به درد موقعی بخوره که گوشی جک هدفون نداره و باید شارژ هم بشه. اونوقت میشه هدفونو به تبدیل type c به جک 3.5 کرد و در عین حال گوشی رو هم شارژ کرد

نیما عرفانی

که اونم شاید سالی یکبار پیش بیاد به علاوه ی هزینه ی جداگانه برای تهیه ی شارژر بیسیم ۲۰ وات به بالا(هدایای شیائومی رو فاکتور میگیریم)

نیما عرفانی

ضمناً الان میت ۲۰ پرو و پی ۳۰ پرو شارژ بیسیم ۱۵ وات دارن ، بعد هواوی میاد برای میت ۳۰ پرو عقبگرد بره و ۱۰ واتش کنه؟؟!😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)