حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اطلاعاتی درباره پروژه گلکسی اس ۱۱ سامسونگ منتشر شد

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

مراسم پیش رو سامسونگ برای ارایه پرچمدار جدید مربوط به گلکسی نوت ۱۰ است اما این دلیل نمی شود که درباره گلکسی اس ۱۱ خبری نشنویم. امروز اطلاعاتی درباره پروژه گلکسی اس ۱۱ سامسونگ منتشر شده که به ما درباره دوربین، نمایشگر و کدنام پروژه آن اطلاعاتی می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

اطلاعات جدید پیرامون گلکسی اس ۱۱

اطلاعات اولیه‌ای از گوشی گلکسی S11 سامسونگ به بیرون درز کرده است. این اطلاعات، پیشرفت‌هایی در بخش‌های دوربین و طراحی گوشی گلکسی اس 11 را نشان می‌دهند.

کمتر از ۱۰ روز تا مراسم رونمایی از گوشی‌های خانواده گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ به عنوان یکی از پرچمداران نیمه‌ی دوم سال و رقیبی برای هواوی میت 30 پرو و گوگل پیکسل 4 باقی مانده است. هنوز این دیوایس معرفی نشده، نخستین شایعات پرچمدار آینده‌ی گوشی‌ساز کره‌ای، گوشی گلکسی S11 سامسونگ به بیرون درز کرده است. اس 11 دستگاهی است که تا شش ماه دیگر وارد بازار نخواهد شد، اما اطلاعات مربوط به آن می‌تواند برای طرفداران سامسونگ جذاب باشد.

همانطور که در توییت Ice Universe می بینید، گفته می شود:

  • 1- کدنامش Picasso است.
  • 2- دوربین گوشی به‌روزرسانی گسترده‌ای را دریافت خواهد کرد.
  • 3- رابط کاربری آن One UI 2.x بر پایه‌ی اندروید Q است.
  • 4- حفره روی نمایشگر کوچک‌تر از نوت 10 است.
  • سایر موارد نامشخص است.

 

گلکسی اس ۱۱

گلکسی اس ۱۱

هرچند اطلاعات زیادی هنوز از این دستگاه در دست نیست، اما یکی از افشاگران مطرح با نام Ice Universe روز گذشته جزئیات کمی از گلکسی اس ۱۱ را ارائه کرده است. البته متاسفانه این اطلاعات با تصاویر یا رندرهای سه بعدی همراه نیست و فقط می‌توانیم آن را در ذهن خودمان ترسیم کنیم. این افشاگر از بخش‌های بهبود پیدا کرده‌ی این محصول نسبت به نسل پیشین خود یا حتی گلکسی نوت ۱۰ سخن می‌گوید.

گلکسی اس ۱۱ همچنان با سوراخ نمایشگر اما کوچکتر

 

یکی از عمده سوالاتی که تا به امروز از پرچمدار آینده‌ی سری گلکسی اس سامسونگ وجود داشت، دوربین سلفی آن و چگونگی جایگیری‌اش در بدنه بود. اینکه آیا سامسونگ همانند نسل پیشین یک حفره روی صفحه ایجاد خواهد کرد یا از یک ناچ برای میزبانی از دوربین سلفی گوشی استفاده می‌کند.

یکی از مشکلاتی که این حفره در نسل پیشین داشت، بزرگی بیش از اندازه‌ی آن بود. این بزرگی به خصوص در دو گوشی اس 10 پلاس و اس 10 5 جی که از دو دوربین سلفی برخوردار بودند، به وضوح دیده می‌شد. برای رفع این مشکل سامسونگ در نوت 10 خود می‌خواهد این حفره را به وسط صفحه نمایش بیاورد، اما اندازه‌ی آن همچنان بدون تغییر باقی خواهد ماند. خوشبختانه یکی از بخش‌هایی که در سری S11 بهبود پیدا می‌کند، همین حفره است.

کدنام سامسونگ گلکسی اس ۱۱ Picasso است. این نشان می‌دهد سامسونگ به صورت جدی شروع به استفاده از نام هنرمندان برای نام گذاری داخلی گوشی‌های خود کرده است. گفته می‌شود کدنام گلکسی نوت 10 نیز Da Vinci است. مسئله‌ی بعدی بخش دوربین‌ها است که ظاهرا به‌روزرسانی گسترده‌ای را تجربه خواهد کرد. زیرا امسال دیدیم که سنسور اصلی دوربین گوشی‌ها با نسل‌های پیشینشان یکسان مانده بود.

همانطور که انتظار می‌رود، این گوشی با اندروید ۱۰ روانه‌ی بازار می‌شود. همچنین حفره‌ی روی نمایشگر نیز کوچک‌تر خواهد شد، گرچه ما امیدواریم جای آن از سمت راست صفحه تغییر کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید گلکسی اس ۱۱ می تواند موبایل جذابی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Saeed mirzaei

پرچمداران سامسونگ همیشه جزو برترین گوشی های سال هستند ، امیدوارم. S11 تغییرات زیادی داشته باشه

mostafa3

ولی توی قیمت بدترین هاست

Taskin

اگر پیشرفت s11 به s10
مثل پیشرفت s10 به s9 باشه
فک نمیکنم رقیبی واسش بیاد
دلیل عقب موندن سامسونگ در سال گذشته تغیرات کم نوت۹ و اس ۹ نسبت به نسل قبل بود اما امسال s10 پیشرفت قابل توجهی نسبت به s9 داشت😁

Dr.Nazer

فک نکنم سامسونگ دیگه گوشی‌ای به اسم S11 بزنه؛ احتمالا نحوه نام‌گذاری‌شون بعد از نسل دهم عوض میشه

Amir galaxy

حالا که کسی نمیدونه میخواد چیکار کنه
پس همون s11 رو باید گفت

Dr.Nazer

به به دکتر گلکسی؛ ببخشید جنابعالی فقط ۲ شب به بعد ظاهر میشی؟😐😂

Amir galaxy

من همیشه همه جا هستم😁👋

Milad7

لعنتی بذار نوت ۱۰ معرفی بشه بعد شروع کن 😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)