حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو هواوی میت ایکس (Mate X) با تغییرات جزئی در دست مدیرعامل هواوی دیده شد

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | هواوی

سه روز پیش بود که در ترنجی درباره تغییر در مشخصات گوشی تاشو هواوی میت ایکس (Mate X) صحبت کردیم. سامسونگ و هواوی هر دو محصولات تاشوی خود را به رخ رقبا می‌کشیدند و طبق اعلام آن‌ها قرار بود این دستگاه‌ها تا نیمه دوم سال جاری میلادی روانه بازار شوند. با این حال سامسونگ به دلیل وجود مشکلات فنی و هواوی بنابر دلایل مشابه عرضه محصولات تاشوی خود را به تاخیر انداختند. امروز گوشی تاشو هواوی میت ایکس (Mate X) با تغییرات جزئی در دست مدیرعامل هواوی دیده شده و این نشان از نزدیک بودن عرضه آن می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گوشی تاشو هواوی میت ایکس (Mate X)

گوشی تاشو هواوی میت ایکس (Mate X)

گوشی تاشو هواوی میت ایکس (Mate X)

تصاویری منتشر شده که نشان‌دهنده تغییراتی جزئی در گوشی تاشو هواوی هستند. خبرنگار جوانی به نام Li Wei توانسته این تصاویر را از Mate X در دستان آقای Richard Yuمدیرعامل هواوی هنگامی که وی در فرودگاه بوده به ثبت برساند.

وی پس از ثبت این تصاویر اقدام به انتشار آن‌ها در Weibo کرده است. با دقت به این تصاویر می‌توان متوجه برخی تغییرات جزئی در این محصول شد. با اندکی دقت به این تصاویر می‌توان دوربین چهارم دستگاه که سنسوری از نوع زمان‌پرواز یا دوربین ToF است را به وضوح مشاهده کرد. در تصاویر منتشر شده این قسمت چندان واضح نبود و وجود این سنسور تایید نشده بود. تغییر دیگر دستگاه را می‌توان اضافه شدن دکمه‌ای جدید برای باز کردن دستگاه از حالت تا شده دانست.

گوشی تاشو هواوی میت ایکس (Mate X)

گوشی تاشو هواوی میت ایکس (Mate X)

هواوی به هنگام اعلام رسمی تاخیر در عرضه گوشی تاشوی خود، علت را بهبود دوام و ارتقای کیفی نمایشگر آن اعلام کرد. با این حال در این تصاویر تغییر خاصی قابل مشاهده نیست. همچنین چندی بعد هواوی اعلام کرد که تاخیر در عرضه این اسمارت‌فون به این کمپانی امکان می‌دهد تا تست‌های بیشتری را روی دستگاه تاشوی خود انجام دهد و با توسعه‌دهندگان بیشتری برای بهبود تجربه کاربری اپلکیشن‌ها وارد همکاری شود.

تغییرات طراحی گلکسی فولد جدید چه مواردی است؟

این در حالی است که سامسونگ به عنوان اصلی ترین رقیب، اوایل همین هفته اعلام کرد که عرضه گلکسی فولد در بازارهای منتخب سامسونگ از ۱۰ شهریور سال میلادی جاری آغاز خواهد شد. از جمله تغییرات انجام شده توسط سامسونگ روی گلکسی فولد می‌توان به مواردی نظیر بهبود لایه محافظ نمایشگر، تقویت لولاهای دستگاه و اضافه کردن قسمت‌هایی برای محافظت از آن‌ها اشاره کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید نمونه کدام دستگاه می تواند برای شما بهتر باشد؟ سامسونگ گلکسی فولد یا هواوی میت ایکس؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

من نمیدونم چرا وقتی گوشیت اماده نیست میای رونمایی میکنی،سامسونگ داد بیرون همه استفاده کردن،هوآوی نذاشت کسی به ده متری گوشی نزدیک بشه.

ronin

از لحاظ طراحی واقعا نسبت به اون موجود عجیب الخلقه ( شمت بخون فولد) بهتره
باقی چیزاشم باید بیان و دید

Amir galaxy

طبق اطلاعات قبلی گلکسی فولد از میت x بهتره داداش
میت x یکی از مزیت هاش اینه که 5g هست
که البته 600 دلار اختلاف قیمتی دارن

Dr.Nazer

سلام استاد؛ بنده دکتر ناظر برادر دکتر واعظ هستم😐😂 (Arsmdif سابق)

ronin

بله
هرکدوم‌ تو یه چیزی بهتر هستند و هر‌جور حساب کنی جفتشون کامل نیستن
چند سال دیگه ای احتیاج دارن

_V_

“بیاد و دید”
داداش بیاد بیرون ک پنل داینامیک امولدش ال سی دی نمیشه
اسنپ ۸۵۵ش ک اکسینوس ۷۸۸۵ نمیشه
Ufs 3.0 به Ufs 2.1 تغییر کاربری نمیده
۱۲ گیگ رمش ۶ گیگ نمیشه
دوربین برابر با اس۱۰ پلاسش برابر با جی ۵ نمیشه!
باتریش ۲۰۰۰ نمیشه!
به بیرون تا نمیشه
اینهمه برتری!

اگر ظاهرش پنل جلوییشم اون ناچه رو یه کاری میکردن من دیگه جز ۵جی و شارژر ۵۵ واتی دلیلی برای خرید میت ایکس نمیدیدم(هرچند ک باز ۵جیم داره فولد ولی یکم قیمتش از فولد عادی بالاتره ولی خب بازم کمتره)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)