حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ عرضه مجدد گلکسی فولد به صورت رسمی ۱۰ شهریور اعلام شد

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ اسفند سال گذشته اولین نسل از گوشی‎های تاشوی خود را به نام گلکسی فولد (Galaxy Fold) رونمایی کرد اما با دریافت اولین بازخوردهای منفی از عملکرد این گوشی عرضه آن را به تاخیر انداخت. تاریخ عرضه مجدد گلکسی فولد به صورت رسمی ۱۰ شهریور اعلام شده و در ادامه باهم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

تاریخ عرضه مجدد گلکسی فولد

تاریخ عرضه مجدد گلکسی فولد

تاریخ عرضه مجدد گلکسی فولد

حالا این شرکت پس از چندین ماه تاخیر در عرضه این محصول که اگر چه مدیرعامل این شرکت آن را شرم‌آور خواند اما باعثتجربه گرفتن هواوی و تاخیر در عرضه گوشی هواوی میت ایکس نیز شد، بهینه‎سازی‎های متعدد را بر روی این گوشی انجام داده تا مطمئن شود کاربران بهترین تجربه ممکن را هنگام استفاده از آن خواهند داشت.

سامسونگ برخی جزئیات این بهبودها و تغییرات گلکسی فولد Galaxy Fold را به طور دقیق‌تر اعلام کرده است. سامسونگ اعلام کرده که طراحی این محصول بصورت دقیق مورد ارزیابی قرار گرفته و در کنار بهینه‎سازی‎های لازم، آزمایش‎های سختی هم برای اطمینان از موفق بودن این تغییرات انجام شده است.

اصلاحات انجام شده بر روی گلکسی فولد سامسونگ

این شرکت در اعلام جزئیات این تغییرات و مواردی که در طراحی و ساخت این گوشی بهینه‎سازی شده‌اند، اعلام کرده است که در نسخه بهینه‌سازی شده گلکسی فولد لایه محافظه رویی در نمایشگر اینفینیتی فلکس (Infinity Flex) تا روی حاشیه‎های کناری کشیده شده تا مشخص شود که بخشی از ساختار نمایشگر است و نباید آن را جدا کنند.

سامسونگ همچنین از مقاوم‎سازی‎های بیشتری با هدف حفاظت بهتر از گوشی گلکسی فولد در برابر اجرام خارجی و البته حفظ تجربه‎ای جذاب از تاشو بودن این گوشی خبر داده که شامل تقویت بالا و پایین بخش لولا با قراردادن سرپوش‎های جدید، اضافه شدن یک لایه فلزی اضافه به زیر نمایشگر اینفینیتی فلکس برای محافظت بیشتر از آن و کاهش فضای میان لولا و بدنه گلکسی فولد است.

گلکسی فولد

گلکسی فولد

اگر چه در زمان بروز مشکل برای گلکسی فولد نشانه‌ها صرفا از مشکل طراحی در آن خبر داشت اما سامسونگ در عین حال از فرصت استفاده کرده و علاوه بر این بهینه‎سازی‎ها، بر روی بهبود تجربه کلی کاربر از گلکسی فولد هم کار کرده و مواردی مانند سازگار کردن تعداد بیشتری از اپلیکیشن‎ها برای UX خاص تاشو در این گوشی را انجام داده است.

سامسونگ همچنین در خصوص زمان عرضه نهایی این گوشی اعلام کرده که هم‌اکنون مشغول انجام آزمایش‎های نهایی روی این محصول است و عرضه آن به کاربران را از ماه سپتامبر (دهم شهریور ماه) در تعدادی از بازارها آغاز خواهد کرد و جزییات بیشتر مربوط به زمان و محل عرضه این گوشی در آینده اعلام خواهد شد.

سامسونگ همچنین در بیانیه خبری خود که برای رسانه‌ها ارسال کرده تاکید کرده است که همه اعضای خانواده سامسونگ از صبر و پشتیبانی هواداران سری گلکسی در سراسر جهان قدردانی ‎کرده و اعلام می‌کنیم گلکسی فولد همان دستگاهی است که مدت‌ها مشغول تولیدش بوده‎ایم و اکنون خوشحالیم که آن را با کل جهان به اشتراک گذاشته و منتظر عرضه آن به کاربران باشیم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید سامسونگ موفق می شود با این تاخیر قابل توجه گلکسی فولد را به بازار عرضه کند؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حاج حسن ملقب به ماشالله خان

یه فرج سفید فن سامسونگی رو حسابی به صورت داگی استایل مورد عنایت قرار دادم و چپ و راست شلنگو گرفتم روش پولشم ندادم از درد شدیدی که داشته اومده اکانت فیکمو ساخته داره چرت و پرت میگه که به اسم من تموم شه بعد با اکانت خودش میاد ریپلی میزنه جواب خودشو میده
قبلا هم اکانت فیک خیلیارو ساخته معلوم میشه بد ک.و.ن یه عده گذاشتیم من و کاربر tvkade

خودت و Tvkade دو تا سفید مفید شب کارین که ساعت ۲ که میشه بلیط میگیرین میرین اتاق مدیرعامل هواوی یکم با همدیگه صحبت میکنین؛ از مشکلات زندگی میگین و آخرم لباساتون و میپوشین میرین

میگم فشارو کمتر کنه اساسی فاز و نولت به هم ریخته…

_V_

😍😍عالی

chalton

برگشت قهرمان افسانه ای.

smartiz

امیدوارم قیمتش مناسب باشه ، تجربه ی استفاده از همچین دستگاهی باید جالب باشه!

ronin

یوهو‌ میزاشت با فولد ۲ عرضه میکرد دیگه
هیچ ارزش خریدی نداره این مخلوق پر ایراد و زشت

Amir galaxy

#باشه_تو_خوبی_هوا_بده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)