حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر گلکسی تب اس ۶ با کیبرد و قلم را ببینید: احتمال عرضه در کنار گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی واچ اکتیو ۲

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | تبلت، سامسونگ

سامسونگ گلکسی تب اس ۶ (Galaxy Tab S6) همراه با کیبورد در یک رندر به نمایش گذاشته شد. این احتمال وجود دارد که این تبلت همزمان با گوشی های سری گلکسی نوت ۱۰ معرفی شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا رندر گلکسی تب اس ۶ با کیبرد و قلم را ببینید.

 رندر گلکسی تب اس ۶

در حالی که تمام نگاه ها به سوی گوشی های سری گلکسی نوت ۱۰ است، این شرکت کره ای یک تبلت قدرتمند جدید نیز در سبد محصولات آینده خود خواهد داشت. انتظار می رود سامسونگ گلکسی Tab S6 همزمان با پرچمداران جدید این برند کره ای در تاریخ ۱۶ مرداد در معرض دید عموم قرار بگیرد.

در گذشته شاهد افشای مشخصات و همچنین رندرهای این تبلت بودیم و حال رندر جدید آن توسط افشاگر معروف، ایوان بلس در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. این رندر تبلت آینده سامسونگ را همراه با کیبورد خاکستری رنگ به نمایش می گذارد. نحوه اتصال این کیبورد به بدنه مشابه با تبلت گلکسی Tab S5e است. تبلت موجود در این رندر دارای یک قاب بوده که از پایه بهره می برد. کاربر می تواند با توجه به زاویه موردنیاز خود، وضعیت قرارگیری این پایه را تغییر دهد.

رندر گلکسی تب اس ۶ با جایگاه قلم S Pen

رندر گلکسی تب اس ۶ با جایگاه قلم S Pen

بر اساس شایعات و گزارش های منتشر شده، تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۶ به صفحه نمایش 10.5 اینچی با فناوری Super AMOLED مجهز می شود. قدرت این محصول را چیپست کوالکام اسنپدراگون 855 تامین می کند که برای تبلت های سامسونگ یک پیشرفت بزرگ محسوب می شود.

گلکسی تب اس ۶ اولین تبلت سامسونگ با دوربین اصلی دوگانه محسوب می شود. در زیر این تبلت محلی برای قرارگیری قلم S Pen در نظر گرفته شده است. انرژی این محصول توسط یک باتری 6840 میلی آمپر ساعتی تامین می شود و سامسونگ آن را به اسپیکرهای تقویت شده توسط AKG مجهز می کند.

نظر شما درباره گلکسی تب اس ۶ احتمالی چیست؟ حالا که صحبت از تبلت های ۲۰۱۹ سامسونگ است بد نیست یادآوری کنیم دو روز پیش در ترنجی خواندیم تبلت ویندوزی سامسونگ گلکسی بوک اس (Galaxy Book S) رقیب جدی برای سرفیس مایکروسافت خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)