حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چرا گلکسی نوت ۱۰ پلاس از گلکسی نوت ۱۰ بهتر است؟

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | سامسونگ

گزارش‌های جدید منتشرشده نشان از برتری گوشی گلکسی نوت ۱۰ پلاس در مقابل گلکسی نوت ۱۰ دارد، اما این ادعا بر اساس کدام ویژگی‌های Galaxy Note 10 Plus مطرح شده است؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا چرا گلکسی نوت ۱۰ پلاس از گلکسی نوت ۱۰ بهتر است؟

برتری گلکسی نوت ۱۰ پلاس نسبت به گلکسی نوت ۱۰

گلکسی نوت ۱۰

گلکسی نوت ۱۰

از زمانی که سامسونگ تولید محصولات پرچمدار خود را آغاز کرد، مشتریان گوشی‌هایی را انتخاب کردند که صفحه نمایش بزرگ‌تری داشته باشد. همواره محصولات پرچمدار گران‌تر بوده‌اند، اما باعث جذب مشتریان بیشتری خواهند شد. این مسئله ممکن است به گوشی گلکسی نوت ۱۰ پلاس هم مربوط باشد؛ با این‌حال دلایل بیشتری به غیر از صفحه نمایش 6.75 اینچ با وضوح 1440×3040 پیکسل وجود دارد که می‌تواند باعث جذب مخاطبین شود.

گزارش‌های جدید منتشرشده نشان می‌دهند گوشی گلکسی نوت ۱۰ پلاس، تنها پرچمدار جدید سامسونگ خواهد بود که از خشاب کارت حافظه جانبی پشتیبانی به عمل می‌آورد. با این که ممکن است مدل پایه دارای 256 گیگابایت حافظه داخلی باشد، اما هیچ گزینه‌ای برای افزایش حافظه وجود ندارد. بد نیست بدانید که مشتریان در هنگام خرید دستگاه، قطعا به این فاکتور مهم توجه خواهند کرد.

بر اساس اطلاعات موجود، گلکسی نوت ۱۰ پلاس دارای باتری 4300 میلی‌آمپری نسبت به باتری 3500 میلی‌آمپری گلکسی نوت 10 است؛ این پایان داستان نبوده و به نظر می‌رسد که از فناوری شارژ سریع 45 وات هم پشتیبانی می‌کند، اما شما مجبور خواهید بود که شارژر مخصوص آن را به صورت جداگانه خریداری کنید، زیرا فقط شارژر 25 وات را به صورت مستقیم از درون جعبه گوشی دریافت خواهید کرد. اطلاعات جدید نشان می‌دهند که پرچمدار سامسونگ از فناوری شارژ وایرلس 20 وات هم پشتیبانی می‌کند که پیشرفت بسیار خوبی به حساب می‌آید.

گلکسی نوت ۱۰

گلکسی نوت ۱۰

هر دو گوشی جدید سامسونگ برای عرضه در سراسر جهان مجهز به تراشه اگزینوس 9825 خواهند بود؛ توجه داشته باشید که گوشی های سری جدید نوت 10 که مجهز به تراشه اسنپدراگون 855 هستند، در بازارهای منتخب همانند ایالات متحده آمریکا در دسترس قرار خواهند گرفت. اینطور که پیداست، مدل پیشرفته این دستگاه مجهز به 12 گیگابایت رم و 1 ترابات حافظه داخلی هم خواهد بود، همچنین دارای سنسور ToF در بخش عقب است.

تمام ویژگی‌های گفته‌شده درون یک بدنه فلزی و شیشه‌ای با ابعاد 7.9 × 77.1 × 162.3 با وزن 168 گرم قرار دارند. لازم به ذکر است که نوت 10 و 10 پلاس فاقد جک هدفون 3.5 میلی‌متری هستند. آیا تفاوت‌های مطرح‌شده ارزش پرداخت 1149 یورو (در حدود 1280 دلار) برای نوت 10 پلاس را دارد؟ نظر شما چیست؟ کدام یک را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

اون عکسای اول مطلب خیلی ضایعه فیکن😐

smartiz

۱۲۸۰ دلار قیمتش تو ایران دیدنیه واقعا (باتشکر از دلال های تقریبا محترم)

chalton

تا چند روز دیگه گوشی رویایی نوت 10 معرفی میشه تمام گوشی هارو میشوره میبره.

Dr.Nazer

به‌به بالاخره سلطان چالتون از چهره‌اش رونمایی کرد

Amir galaxy

حالا چرا از این زاویه عکس گذاشتی

Mehrdad89

بالاخره از کارت حافظه پشتیبانی می‌کنه یا نه ؟!

Mahdi.L

ظاهرا فقط مدل پلاس پشتیبانی میکنه

نیما عرفانی

اما من فکر میکنم مدل اصلی از اسلات کارت حافظه پشتیبانی می‌کنه چون مدل پلاس قیمت و کانفیگ بالاتری داره و اگه طبق روال سابق در گلکسی إس ۱۰ ۵جی باشه پس دور از ذهن نیست که مدل پلاس نوت ۱۰ هم از این قابلیت بی بهره باشه.

Milad7

فکر نمیکنم نوت ۱۰ برای من که نوت ۹ دارم ارزش خرید داشته باشه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)