حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا ۸.۲ با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی پاپ‌آپ و اندروید ۱۰ ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، نوکیا

به نظر می رسد که HMD در حال آماده سازی یک موبایل مناسب برای جایگزین کردن شبه‌پرچمدار سری نوکیا ۸ است. امروز خبر می رسد که گوشی نوکیا ۸.۲ (Nokia 8.2) را با یک دوربین سلفی پاپ آپ عرضه کند و از همه مهم‌تر شاید اینکه این گوشی به اندروید ۱۰ مجهز خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

نوکیا ۸.۲ با دوربین سلفی پاپ آپ طور

نوکیا ۸.۲

نوکیا ۸.۲

هشت ماه از عرضه‌ی گوشی نوکیا ۸.۱ توسط شرکت اچ ام دی گلوبال می‌گذرد و این بدان معناست که زمان زیادی تا عرضه‌ی نسل آینده‌ی آن باقی نمانده است. به گزارش MySmartPrice این شرکت در حال حاضر مشغول توسعه‌ی یک گوشی هوشمند است و اگر همه چیز طبق برنامه‌ریزی پیش برود٬ می‌توانیم شاهد تغییراتی در گوشی‌های HMD باشیم.

این شرکت پس از آنکه سال گذشته به ناوگان استفاده کننده از ناچ پیوست٬ حالا به دنبال آن است که یک زبان طراحی با صرف نظر از بریدگی روی صفحه است. ظاهرا نوکیا ۸.۲ اولین گوشی شرکت اچ ام دی است که با یک دوربین سلفی پاپ آپ عرضه می‌شود. آن یک دوربین 32 مگاپیکسلی جدید است و با حذف هرگونه بریدگی یا حفره٬ یک طراحی تمام صفحه را به ارمغان میاورد.

در این گزارش همچنین به وجود رم 8 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 256 گیگابایتی در قلب نوکیا ۸.۲ اشاره شده است. هرچند پردازنده‌ی این گوشی ذکر نشده٬‌ اما اطلاعات لو رفته قبلی نشان می‌دهد که این دستگاه به چیپستی از خانواده اسنپدراگون ۷۰۰ مجهز خواهد بود و HMD در تلاش است تا یک دستگاه 5G ارزان‌تر از سایر دستگاه های 5G آینده را عرضه کند.

در راس بخش نرم افزاری این گوشی ما می‌توانیم اندروید ۱۰ را به عنوان بخشی از برنامه‌ی اندروید وان ببینیم. نسخه‌ی نهایی این سیستم عامل در اواسط ماه آگوست منتشر می‌شود و این نشان می‌دهد گوشی جدید نوکیا 8.2 زودتر از ماه سپتامبر عرضه نخواهد شد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید نوکیا ۸.۲ می تواند دستگاه جالبی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

نوکیا همه رو سرکار گذاشت با دوربین مسخره 5 گانه اش (نوکیا 9)
این میانرداش بدرد خودش میخوره
نوکیا از موقعی که فروخته شد نابود شد

Saeed mirzaei

امیدوارم که نوکیا با قدرت برگرده ، در جواب دوست عزیزم باید بگم که چند سالی باید صبر کرد تا نوکیا با استراتژی صحیح بتونه به قدرت سابقش برگرده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)