حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی ۶۰۰ کارمند امریکایی خود را اخراج کرد

نوشته

4 سال قبل | 14 دیدگاه | هواوی

بر اساس گزارش های منتشر شده ظاهرا هواوی بیش از ۶۰۰ کارمند امریکایی خود را اخراج کرده است. تعدیل نیروی هواوی اخیرا فقط کارکنان آمریکایی او بوده اند و در واقع این اقدام واکنشی به اختلافات اخیر هواوی و آمریکا بوده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره اخراج کارمندان امریکایی هواوی صحبت کنیم.

اخراج کارمندان امریکایی از هواوی

اخراج کارمندان امریکایی از هواوی

اخراج کارمندان امریکایی از هواوی

همانطور که گفتیم کمپانی هواوی بیش از 600 کارمند از 850 کارمند بخش تحقیقات و توسعه را اخراج کرده و باید اشاره کنیم که این بخش تحقیقات در سیلیکون ولی، سیاتل، شیکاگو و دالاس قرار داشته است. در واقع به دلیل شرایط بد و فشار مالی اخیر هواوی این کمپانی مجبور به تعدیل نیرو شد و تصمیم گرفت این تعدیل نیرو را فقط به کارمندان آمریکایی خود اختصاص دهد.

علت این تصمیم هواوی این بوده که از زمان شروع اختلافات هواوی و آمریکا، بخش تحقیقات و توسعه در برقراری ارتباط با چین دچار مشکلاتی بوده و محدودیت های در کار این کمپانی ایجاد شده است. از سوی دیگر بر اساس پیشنهاد انتقال کارکنان چینی به چین احتمال داده شده که این بخش تحقیقات قصد مهاجرت کلی به چین را داشته باشد.

از سوی دیگر متاسفانه محدودیت های اخیر تاثیر بسیار بدی بر بخش تحقیقات و توسعه داشته و به کلی عملکرد این بخش را متوقف ساخته است در نتیجه طبیعی است که این بخش هواوی تصمیمات جدیدی در این زمینه بگیرد و فعالیت خود را در چین ادامه دهد. به هر جهت هواوی سعی دارد تا برای تغییرات بزرگی آماده شود و هرگونه وابستگی یا ارتباط جزیی با آمریکا را از خود بردارد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این تصمیم هواوی صحیح است؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr.Nazer

آقای دکتر ع‌‌ل‌ی‌ر‌ض‌ا واعظی بالاخره اینستاتو پیدا کردم. Ngmembers

Dr.Nazer

مشکوک میزنیا😐 رائ‌فی پور، ق‌اسم س‌لیمانی😐😐

_V_

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Dr.Nazer

ن چالوسا اینارو واسه چی فالو کردی😐

Dr.Nazer

داری گونی اماده میکنی احتمالا من برم بایییی😂

_V_

😂😂😂
” برای اینکه نکننت تو گونی هم رنگ جماعت شو”📿
دکتر واعظ(ع)
😂

حاجی فالو کن یه دایرکتم بده ببینمت من

Dr.Nazer

کامنتتو دیدم تا قبل از “تو گونی” تا ۵ ثانیه متحیر بودم بعد یادم اومد ادامه هم داره😐

_V_

😂

The Destroyer

😂😂🤣

_V_

همون دنیلی؟😂😅

3INA

طبیعیه چینی ها منافعشون براشون خیلی مهمه
من با چند تا چینی یه مدت سر و کار داشتم سوار ماشین که بودیم تا یه ماشین چینی میدین میگفتن این مال ماست ، هر چند ماشین ها کیفیتی نداشتن ولی استفاده از محصول تولید کشورشون براشون یجورایی غرور داشت.

Amin B3DA

و همین هم دلیل پیشرفتشونه. حمایت از کالای خودشون (البته در کنار چند تا فاکتور مهم دیگه)

Amin B3DA

تیتر را که خوندم اومدم اینجا چیز بگم به هوآوی اما متن رو که خوندم دیدم همچین بد هم نبوده. اولا بخش تحقیق و توسعه مهمه دوما نیاز به تعدیل نیرو بوده و…

The Destroyer

بله این اتفاقات کاملا طبیعیه. منتها الان همه دنبال بهونه میگردن هواوی رو به یه چیزی متهم کنن. به علاوه این مرکز خودش تو امریکا هست پس این که بیشتر کارکنانش هم امریکایی باشن کاملا بدیهیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)