حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عرضه مجدد گوشی تاشو سامسونگ گلکسی فولد همچنان مشخص نیست

نوشته

4 سال قبل | 13 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

قرار بود که گلکسی فولد ۱۳ اردیبهشت و در ۱۷ کشور دنیا عرضه شود. به دلیل مشکل نمایشگر گلکسی فولد اما این عرضه متوقف و به تاخیر افتاد. پس از انتشار اخبار ضدونقیض حالا دوباره خبر می رسد که عرضه مجدد گوشی تاشو سامسونگ گلکسی فولد همچنان مشخص نیست. در ادامه با ترنجی‌ همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تاریخ عرضه گلکسی فولد

گلکسی فولد

گلکسی فولد

یک ماه پیش طبق اعلام سازنده، سرانجام گوشی منعطف گلکسی فولد سامسونگ آماده ورود به بازار شد. بعد ازگزارش مشکلاتی عجیب در نمایشگر سامسونگ گلکسی فولد حدود یک ماه پیش از اعلام این خبر، بزرگترین گوشی‌ساز دنیا مجبور شد اولین گوشی هوشمند انعطاف‌ پذیر خود را از دست مشتریان جمع‌آوری کند.

بعد از بازطراحی گوشی، شرکت به کمک متخصصان دانشگاه ملی سئول و موسسه تحقیقاتی KAIST به آزمایش نسخه‌های جدید پرداخت. طی آزمایش‌های انجام شده در این دو مرکز، هیچ کدام یک از ایرادهای اولیه گزارش شده توسط کاربران و مخصوصا خبرنگاران بررسی‌کننده گوشی، مجددا رویت نشد. از این اتفاق به نظر می‌رسید عرضه مجدد گوشی به بازار نزدیک است، اما متاسفانه، کاربران دوست‌دار اولین گوشی منعطف دنیا، نباید خیلی منتظر آن باشند.

بر اساس گزارش وب سایت WCCFTech، یک روزنامه اهل اسلواکی به تازگی با سخنگوی سامسونگ در کشور چک گفتگو داشته است. متاسفانه این سخنگو، هیچ بازه زمانی درباره عرضه مجدد سامسونگ گلکسی فولد اعلام نکرد، به همین دلیل زمان تزریق مجدد گوشی به بازار در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. با وجود ادعای سازنده درباره اتمام کار بازطراحی و تست اولین گوشی منعطف آن‌ها، سرنوشت گلکسی فولد به هیچ عنوان مشخص نیست. در نتیجه برای تماشای آن در قفسه فروشگاه‌ها، شاید هفته‌ها و ماه‌ها مجبور به انتظار باشیم. پیش از این سامسونگ اعلام کرده بود عرضه مجدد سامسونگ گلکسی فولد در ماه جولای، که اکنون در بیستمین روز آن به سر می‌بریم، رخ نخواهد داد.

نکته جالب درباره گوشی انعطاف پذیر سامسونگ، رویت شدن آن در دست یک کاربر هندی است در متروی این شهر است. نظر شما چیست؟ باید گلکسی فولد نسل اول را از ذهن‌ها پاک کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

یک گوشی تاشو ساخت توش زاید
میخواست اولین باشه تر زد
جو گیر میشی فرت فرت گوشی میدی همین میشه 😂

_V_

آرومتر😐

chalton

اولین گوشی منعطف دنیا رو تولید کرد و مردم گرفتن باهاش کار کردن حالا یه ایراد جزئی داشت دیگه تولید نکرد جمع آوری کرد تا رفع بشه و تا پاییز هم دوباره وارد بازار میشه،هوآوی که فقط هز دور به نمایش گذاشت و کسی هم اجازه نداشت بهش دست بزنه نگهبان گذاشته بودن که کسی یه وقت دست نزنه آبروش بره ماکت هست،حالا تو میای خودت رو جر میدی معلومه زیاد داره کو….میسوزه.
سامسونگ جسارتش رو داشت تولید کرد و مردم باهاش کار کردن قشنگ،هوآوی که یه ماکت اورده بود میگفت این گوشی منعطف منه پشمک😏🤣
هوآوی اصلا هنوز منعطف نتونسته به طور کامل درست کنه اونم یه ماکت نصفه کاره بود که تو دید عموم گذاشت اونم از دور،ابله هایی مثل تو هم عشق کردید.

VB

ماکت 😂😂
باحال گفتی

Saeed mirzaei

دقت کردین از زمان معرفی فولد و میت x چقدر گذشته و هنوز هیچ کدوم وارد بازار نشدن !!!!!

MohammadFarhaadi

اینم دیگه زاییده زیر گوشی تاشو!

m.b

دیگه واقعاً آبرو ریزی شد با اینهمه گفتن این حاضر هست اما به بازار نیومد…

_V_

معلومه دیگه منم باشم در حال عرضه نوت۱۰ باشم نمیام فولدو بدم بیرون😂

afsoon

اصرار بیهوده روی ساختن گوشی های تاشو .مسخره هست طراحی همشون .فعلا خیلی زوده .پختگی و بلوغ و قیمت مناسب وقتی رسیدن بحث کنید

ronin

سامسونگ تمرکزشو روی خالی کردن جیب مشتری بزاره بهتره
دیکه کسی ازش انتظار گوشب تاشو نداره بخدا

Dr.Nazer

به‌نظرم گوشی تاشو به خصوص گلکسی فولد که وقتی تا میشه صفحش بیش از حد کوچیک میشه، فعلا یه ایده احمقانه‌اس. من هیچوقت نمیام دو هزار دلار بدم جای این😐

Amir galaxy

با این وضعیت درسته
اما اگه من واسم دوهزار دلار پولی نباشه چرا نخرم؟؟؟؟

Milad7

دیگه مسخرش در اومد 😈

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)