حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حق اختراع جدید هواوی برای عکاسی از ماه با دوربین موبایل

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | حق اختراع، هواوی

می دانیم که یکی از تبلیغات های اصلی هواوی پی ۳۰ پرو عکاسی از ماه بود. حالا به نظر می رسد که  عکاسی از ماه با گوشی ایده اصلی پشت یکی از جدیدترین پتنت‌های به ثبت رسیده توسط هواوی است. به لطف آن، گوشی های هوشمند تصاویری بسیار شفافی از ماه به ثبت خواهند رساند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا حق اختراع جدید هواوی برای عکاسی از ماه با دوربین موبایل را ببینید.

حق اختراع جدید هواوی برای عکاسی از ماه با دوربین موبایل

حق اختراع جدید هواوی برای عکاسی از ماه با دوربین موبایل

حق اختراع جدید هواوی برای عکاسی از ماه با دوربین موبایل

بعد از رونمایی هواوی پی 30 پرو، که یکی از منحصربه‌فردترین قابلیت‌های آن بزرگنمایی اپتیکال 5 برابری و زوم دیجیتالی 50 برابری است، رفته رفته حالت عکاسی از ماه به گوشی های هوشمند بیشتری افزوده می‌شود. به نظر می‌رسد هواوی از این قابلیت دست بردار نیست، چرا که اقدام به توسعه یک راهکار اساسی به منظور فراهم شدن امکان عکاسی از ماه با گوشی کرده است.

به تازگی اسناد مربوط به یک پتنت ثبت شده توسط هواوی رویت شده‌اند. این پتنت دارای عنوان «یک روش و دستگاه الکترونیکی برای عکاسی از ماه» است. شماره سند 201910134047.X بوده و تاریخ ثبت آن دومین ماه سال میلادی جاری است.

بر اساس اسناد این پتنت، هواوی روشی به منظور فراهم کردن عکاسی از ماه با استفاده از لوازم الکترونیکی خلق کرده است. به لطف راهکار جدید، وقتی دوربین را به سمت تنها قمر کره زمین نگه می‌دارید، ماه تشخیص داده شده و حالت عکاسی از ماه با گوشی به طور خودکار فعال می‌شود.

چندین عکس تحت شرایط نوردهی متفاوت به ثبت رسیده و در ادامه، پردازش‌هایی خاص روی تمامی آن‌ها انجام می‌شود. نتیجه در قالب یک عکس به کاربر تحویل داده خواهد شد. هنوز مشخص نیست این راهکار برای نخستین مرتبه در چه گوشی هوشمندی به کار خواهد رفت.

نظر شما درباره تلاش‌های هواوی در زمینه ارتقا دوربین موبایل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

بدون شک این قابلیت و قابلیت های جدید دیگه برای میت ۳۰ پرو درنظر گرفته شده.

تنها چیزی که آدم و به تردید میندازه نمایشگر ۹۰ هرتز پر مصرفه امیدوارم یا استفاده نکنه یا یه فکر اساسی بحال باتری بکنه هرچند با شارژر ۵۵ واتی نمیشه ایراد گرفت ولی خب فعلا این نمایشگر چندان ضروری نیست

_V_

فقط یه راهکار تبلیغاتیه وگرنه اگر مثل ۷ پرو بشه،،،خریدار وقتی میبینه در ازای یکم وبگردی بهتر چ باتریی میره ازش قطعا میاره رو ۶۰ فریم

Dr.Nazer

فاک😐

نیما عرفانی

(وقتی دوربین را به سمت تنها قمر کره زمین نگه می‌دارید، ماه تشخیص داده شده و حالت عکاسی از ماه با گوشی به طور خودکار فعال می‌شود.

چندین عکس تحت شرایط نوردهی متفاوت به ثبت رسیده و در ادامه، پردازش‌هایی خاص روی تمامی آن‌ها انجام می‌شود. نتیجه در قالب یک عکس به کاربر تحویل داده خواهد شد. )
Master Ai رو هوشمندتر کرده و اول رو پی ۳۰ پرو میاد چون سخت افزارش رو داره و بعد برای میت ۳۰ پرو ورژن جدیدش میاد.

Amin B3DA

کاش برای میت30پرو پیاده کنه هرچند احتمالش زیاده
کلا چون میخوام بخرم کاش هرچی میتونه بزاره رو گوشی 😂🙈
چون نسخه بعد بیاد یهو انقلابی کنه من حرض میخورم 😂 مخصوصا دوربین زیر نمایشگر که میدونم به میت 40 میرسه

نیما عرفانی

قطعاً رو میت ۳۰ پرو با ورژن سوم Ai Master میاد که تأثیر فوق العاده ای در پردازش تصویر داره.
از همین الان میگم مبارکت باشه امین جان 🙂

Amin B3DA

منظورت از ورژن سوم چیه دقیقا!
سلامت باشی داداش

نیما عرفانی

پردازش تصویر مبتنی بر هوش مصنوعیِ هواوی که به همراه نسل به نسل پردازنده های کایرین و رابط کاربریِ جدید EMUI نسخه ی جدیدش ارائه میشه.
مثلاً زمان پی ۲۰ با پردازندهٔ کایرین ۹۷۰ و EMUI8.1 اولین ورژن AI Master اومد و در سریِ میت ۲۰ و پی ۳۰ با اومدن کایرین ۹۸۰ و EMUI 9 و ۹.۱ ورژن دوم AI Master اضافه شد و طبیعتاً این چرخه در محصولات آتی هم ادامه پیدا می‌کنه.

_V_

اه مبارکه داداش😀😄

Amin B3DA

سلامت باشی دکتر 😋

Shiral

من پی سی پرو را برای عکاسی ماه امتحان کردم والا چنین عکسی که هواوی گذاشته برای تبلیغات پی سی نتونستم بگیرم.حالا درسته باید فیکسش کرد اما معتقدم کمی بزرگنمایی بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)