حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سمند سورن فیس لیفت را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 12 دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

در حاشیه بازدید خبرنگاران از خط تولید پژو ۳۰۱ خبرنگار پایگاه خبری «اسب بخار» تصاویری از نسخه جدید «سورن» را در محوطه کارخانه «ایران خودرو» ثبت کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا سمند سورن فیس لیفت را ببینید.

سمند سورن فیس لیفت

سمند سورن فیس لیفت

سمند سورن فیس لیفت

بر اساس این تصاویر، سورن نیز مانند سمند و رانا با فیس لیفت مواجه شده و گویا قرار است به زودی نسخه های جدید این خودرو به دست مشتریان برسد. با توجه به مشاهدات، در حال حاضر ایران خودرو سورن های فیس لیفت را به ناوگان داخلی خود اضافه کرده و از سویی نسخه هایی از مدل های توربو و ELX را با پلاک ملی برای انجام آزمایش های طولانی به جاده های کشور فرستاده است.

سمند سورن فیس لیفت

سمند سورن فیس لیفت

اگر به عکس ها دقت کنید مشخص است که گرافیک چراغ های جلو و عقب تغییر کرده و سبکی به روزتر را به خود گرفته است. در نمونه های توربوی سورن، گرافیک چراغ های جلو با خطوط قرمز نیز همراه است. همچنین جلوپنجره خودرو تا حدی تغییر کرده و قرار است در تمام مدل ها با رنگ مشکی عرضه شود. دستگیره درهای سورن مانند دنا و دنا پلاس شده و به اصطلاح، از این پس این خودروی ملی مجهز به دستگیره های آسان بازشو است.

سمند سورن فیس لیفت

سمند سورن فیس لیفت

بر روی درِ صندوق عقب نیز بال کوچک و ساده ای نصب شده تا ظاهر خودرو را تا حدی به روزتر کند. از سویی با نگاهی به رینگ های سورن های جدید، مشخص است در این بخش ارتقای اساسی از سوی ایران خودرو اتفاق افتاده است. زیرا این برای نخستین بار است که ایران خودرو رینگ های آلومینیومی دو رنگ (دایموندکات) تولید می کند. پیش از این در تصاویر منتشر شده در فضای مجازی دیده می شد که این رینگ های جدید در سورن فیس لیفت توربو از نوع پنج پیچ هستند.

فیس لیفت سمند را ببینید

کابین سورن فیس لیفت نیز دست خوش برخی تغییرات شده و امکانات جدیدی در آن دیده می شود. کروزکنترل، غربیلک فرمان چرم، کامپیوتر سفری جدید و تریم داخلی با دوخت قرمز از جمله ویژگی هایی است که سورن فیس لیفت را نسبت به نمونه های قبلی متفاوت کرده است. همچنین سر دنده این خودرو نیز تغییر کرده و با رنگ مشکی پیانویی تزیین شده است. از سویی به جای تزیینات پلاستیکی با رنگ نقره ای مات، شاهد هستیم که از طرح کربن روی داشبورد و رودری ها استفاده شده است.

گالری تصاویر سمند سورن فیس لیفت

تغییر نه چندان مهمی هم در سپر عقب سورن فیس لیفت دیده می شود. این تغییر اضافه شدن یک عدد سنسور پارک در وسط سپر است. پیش از این سورن ها در تیپ ELX و توربو با دو سنسور پارک عقب تولید می شدند. پیش بینی می شود سورن فیس لیفت در نمونه های ELX و توربو همزمان با سمند فیس لیفت و رانا پلاس امسال به بازار کشور عرضه می شود.

نظر شما درباره سمند سورن فیس لیفت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

سورن ماشین خوبیه ولی قیمتش باید الان چهل ملیون باشه نهایت .

Naranj

خر همون خره پالونش عوض شده

JAVAD

حتی پالونشم عوض نشده، این دقیقا همون خرِ سابقِ

Amin

عکس سورن رو دیدم حالم گرفته شد از شانس بدم قبل از گرون شدن ماشینا مدل 91 شو داشتم فروختمش 26 تومن الان با این پول فرقون هم بهم نمیدن 😐😔

peugeot2

الان با 26 تومنت بهت یه پراید 81 میدن

Amin

چی بگم والا اینم از شانس منه جالب اینجاست که این پولو هم میخواستم بزنم به زخم یه کار دیگه که اونم نشد این وسط خیلی ضرر کردم خدا از باعث و بانیش نگذره پول این ماشینو با هزار بدبختی جور کردم

Neokh

این فیس لیفته یا مسخره بازی؟

MOAZEZ

الان با این امکانات میده بعد از سال بعدش پروژه حذف یک به یک قابلیتهاشو استارت میزنن

JAVAD

اینکه همون اشغال سابقه، الان اسم این رو میزارن فیس لیفت ؟
هیچ فرقی با مدل قبلیش نداره فقط رنگ چراغ ها عوض شده، لابد برای این مدل قراره بیست میلیون بیشتر پول بگیرن
نمیدونم چرا ایران خودرو یه دستی به طراحی عقب این ماشین نمیزنه، خیلی تکراری و مسخره شده

smartiz

چقدر تغییراتش چشمگیره احتمال سکته هست

Milad7

چراغاش رو عوض کردن😂😂😂

silver30

ناموسن اینو دادن اسی شب رنگ سر کوچه چراعاشو عوض کرده فیس لیفت کجا بود.کمتر به علم و فناوری توهین کنیدبا این کارا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)