حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فیس لیفت سمند را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

ایران خودرو که چند ماهی است پروژه تولید نسخه فیس لیفت سمند را در دستور کار خود قرار داده است، حال نمونه های اولیه این خودرو را به خدمت ناوگان داخلی کارخانه خود در آورده و از سویی، نمونه های پلاک شده آن را جهت آزمایش های فنی و تست پیمایش به جاده های کشور فرستاده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا فیس لیفت سمند را ببینید.

فیس لیفت سمند

فیس لیفت سمند

فیس لیفت سمند

پیش از این تصاویری از سمند فیس لیفت جدید در فضای مجازی منتشر شده بود که نشان می داد، تغییراتی در بخش ظاهری و کابین برای این خودرو اتفاق اتفاده است. اما روز گذشته در حاشیه مراسم رونمایی از خط تولید پژو ۳۰۱، با توجه به حضور چند دستگاه سمند فیس لیفت در کارخانه ایران خودرو، نمونه ای از این خودرو توجه خبرنگار پایگاه خبری “اسب بخار” را به سمت خود جلب کرد و به سوژه ای برای عکاسی و تهیه گزارش تبدیل شد.

با توجه به تصاویر گرفته شده واضح است که بیشترین تغییرات در گرافیک و طراحی چراغ ها اتفاق افتاده و جلو پنجره سمند فیس لیفت نیز نسبت به نمونه های قبلی کمی تغییر کرده و از نوارهای کرومی در آن استفاده شده است. همچنین طراحی قالپاق های خودرو تغییر کرده و سبکی جدید را به خود گرفته است.

اما عمده تغییر ایجاد شده در سمند فیس لیفت، داشبورد و تریم داخلی جدید آن است و به نوعی کابین این خودرو مشابه به سورن شده است. با نصب قطعات مشابه به کابین سورن در سمند جدید، می توان احتمال دارد که بزودی اولین داشبورد طراحی شده در ایران خودرو برای سمند از خطوط تولید خداحافظی خواهد کرد و دیگر داشبوردی مشابه به سورن در اولین خودروی ملی کشور نصب می شود.

فیس لیفت سمند

فیس لیفت سمند

فیس لیفت سمند

فیس لیفت سمند

آن طور که از نمای داخل خودرو مشخص است، ترکیب رنگ کِرِم و طرح چوب برای سمند فیس لیفت جدید انتخاب شده و از سویی امکاناتی نظیر سیستم تهویه اتوماتیک در آن دیده نمی شود. همچنین صفحه کیلومتر و آمپر خودرو تا حدی تغییر کرده و سبکی جدیدتر نسبت به گذشته را دارد.
برخی احتمال می دهند که تا پایان سال جاری سمند فیس لیفت جدید، سورن فیس لیفت و رانا پلاس نیز وارد جاده های کشور شوند.

نظر شما درباره سمند فیس لیفت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Alireza1995

ای کاش که موتور EF7 بذاره روش
موتور بسیار خوبی است چ تو سرعت و چ کارایی
به هر حال اگ کلید های صدا و بلوتوث رو هم رو فرمون میذاشت واقعا بهتر میشد و استقبال خوبی میکردن

afsoon

هشتاد و پنج ملیون هست قیمتش .کجاش خوبه؟ با ۷۵۰۰ دلار میشه توی همین کشورهای همسایه رنو استپ وی خرید چند روز دیگه هم نسخه بروزش میاد .واقعا سمند ارزش ۷۵۰۰ دلار رو ندارد .

mega08

خبر به شدت قدیمی
اینو من پارسال تو سایتها دیدم !!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)