حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

درب ضد سرقت ترک

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

یکی از مباحثی که امروزه نمیتوانیم ساده از کنار آن رد شویم ،موضوع امنیت است. متاسفانه بارها مشاهده کرده ایم که سارقان و دزدها به سراغ محیطهای می روند که مالکان به سیستم های حفاظتی و امنیتی توجهی نداشته اند ولی پس از اینکه ضرر و زیانی را تجربه کردند به سراغ خرید تجهیزات امنیتی می روند که البته در اینجا دیگر پشیمانی سودی ندارد و به مالک ضرر رسیده است ولی بازهم از سرقت های بعدی پیشگیری می کند.

یکی از مهم ترین اقلامی که طرفداران زیادی امروزه بدست آورده است درب های ضد سرقت هستند که در مدل های متنوع و زیبایی ساخته و روانه بازار می شوند و اصلی ترین مزیتی که شما با استفاده از درب های ضد سرقت می توانید بدست بیاورید امنیت است و عایق بودن در برابر سرما،گرما و… از دیگر مزیتهای دوربین های مداربسته است.

یکی از نمونه های باکیفیتی که در بازار وجود دارد درب های ضد سرقت ترک هستند که برای ساخت آن ها از استانداردهای لازم استفاده شده است و مشتریان زیادی دارند.

بهتر است بدانید چون این نمونه دربها از کیفیت خوبی برخوردارند و طبیعی است که قیمت بالایی نسبت به دیگر درب ها داشته باشند.

فروشگاه های بسیاری به جای اینکه در ویترین های خود این درب های با کیفیت و استاندارد را جای بدهند از درب های بی کیفیت چینی استفاده می کنند که چیزی جز پشیمانی و نارضایتی مشتریان نخواهد داشت.

انتخاب درب ضد سرقت :

زمانی که شما می خواهید درب ضد سرقتی را انتخاب کنید باید به این موضوع دقت نمایید که درب انتخاب شده تان باید از لحاظ درونی دارای ۲ ورقه فولاد سراسری باشد که قابل روئت باشد و درب ضد سرقت شما را  از نظر ایمنی و امنیت تایید نمایید. لزوم استفاده از چنین ورقه های در درب های ضد سرقت این است که سارقان نتوانند در زمان ورود به مغزهای داخلی دسترسی نداشته باشند و منجر به تاخیر دسترسی شان خواهد شد و در بسیاری از مواقع به دلیل مشکلاتی که به وجود می آید سارقان از ادامه باز کردن درب پشیمان خواهند شد.

دومین خاصیتی که در خصوص درب ضد سرقت ترک در رابطه با ورقه های فولادی وجود دارد این است که ورقه دوم در زمان ضربه متوالی سارق مانند یک ضربه گیر عمل می نماید و تخریب کردن درب با تاخیر بیشتری صورت خواهد پذیرفت.

خرید درب ضد سرقت :

برای اینکه درب سرقت ترک بخرید باید به نکاتی توجه کنید تا درب اصل را خریداری نمایید چون متاسفانه محصولات فیک در بازار زیاد شده است و مشتریان به سختی می توانند محصول اصلی را از غیراصلی تشخیص بدهند.

یکی از بهترین راهکارهای که در این موضوع کمکتان می کند خرید از فروشگاهای معتبر و نمایندگی ها می باشد.

درب ضدسرقت ترک باید کارت کنترل کیفیت با تاییدیه TSE و شناسنامه برند داشته باشد. دارا بودن این شناسنامه سبب می شود که اعتبار و هویت درب ضدسرقت تایید و تضمین گردد. ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای خرید درب های اقدام کنید بر روب یراق آن ها عبارت (Made in Turkish) درج گردیده باشد. درب های ضدسرقتی که به شکل پک اورجینال به بازار وارد میشوند به نسبت دربهای دیگر قیمت بیشتری خواهند داشت اما بهتر است بدانید این اختلاف قیمت به دلیل کیفیتی می باشد که در درب ضد سرقت لحاظ شده است.

انتخاب درب ضد سرقت ترک:

درب های ضدسرقت ترک از نظر مدل بسیار متنوع می باشند که به قول معروف دست مشتریان را برای انتخاب باز گذاشته اند و مشتری راحت تر می تواند مدل خود را با توجه به سلیقه اش انتخاب نماید‌.

قفل های درب ضدسرقت ترک به هیچ عنوان با کلیدهای غیراصلی باز نمی شوند و در صورت مفقود شدن کلیدهای اصلی به هیچ عنوان درب با کلیدهای دیگر باز نخواهد شد.

اگر قرار است که برای ورودی منزل تان درب ضدسرقت ترک بخرید توصیه می شود از درب یک لنگه استفاده نمایید چون از نظر ایمنی به نسبت دربهای دو لنگه از سطح بالاتری برخوردارند.

مشتریان عزیز باید به اصل بودن قفل های بکار رفته در درب لابی اهمیت زیادی بدهند. هیچگاه در خرید درب های ضدسرقت عجله نکنید و با صبر و حوصله برای خرید اقدام کرده و از فروشگاه معتبر خریداری نمایید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)