حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نظر مردم درباره طراحی آیفون ۲۰۱۹ و مقایسه آن با گلکسی اس ۱۰ و هواوی پی ۳۰ پرو

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | اپل، تماشا کنید

هر چند سال یک‌بار اپل طراحی موبایل‌های خود را مقداری تغییر می دهد. سال ۲۰۱۹ سال دوربین سه گانه برای آیفون است و اپل خوب می داند که علاوه بر یک طراحی یکتا باید به وضوح این تفاوت با نسل های قبلی در ظاهر دستگاه پیدا باشد. نتیجه این تصور می شود طراحی مربعی دوربین سه گانه آیفون ۲۰۱۹ که حرف و حدیث‌های زیادی مطرح کرده است. تجربه نشان داده که نظر صاحب‌نظرها با نظر عموم مردم معمولا تفاوت هایی دارد. من به شخصه به عنوان سینا عطایی می توانم بگویم که طراحی نسبتا عجیب دوربین آیفون ۲۰۱۹ را به دلیل یکتا بودن آن می پسندم و تقریبا مطمئنم که این نحوه چینش در نوع عملکرد دوربین هم تاثیر دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نظر مردم درباره طراحی آیفون ۲۰۱۹ را ببینیم و مقایسه آن با گلکسی اس ۱۰ و هواوی پی ۳۰ پرو در کنار نسل قبلی آیفون ببینیم.

طراحی آیفون ۲۰۱۹

طراحی آیفون ۲۰۱۹

طراحی آیفون ۲۰۱۹

این مقایسه بیشتر درباره طراحی دوربین سه گانه آیفون ۲۰۱۹ با دیگر رقبا است به همین دلیل صحبتی درباره ناچ یا نمای جلویی دستگاه نمی شود. در این بین جا دارد اشاره کنیم که هواوی پی ۳۰ پرو با رنگ گرادیانت ویژه خود ارایه می شود که می تواند در جذابیت بصری بیشتر تاثیر بگذارد.

دستگاهی که به عنوان آیفون ۲۰۱۹ به کاربران نشان داده می شود یک نمونه غیراصلی ۸۰ دلاری است ولی دو دستگاه دیگر موبایل‌های واقعی و تولید نهایی هستند.

بسیار خوب، با این دید به تماشای ویدیو نظر مردم درباره طراحی آیفون ۲۰۱۹ و مقایسه آن با گلکسی اس ۱۰ و هواوی پی ۳۰ پرو می نشینیم، با ترنجی همراه باشید.

 

همانطور که می بینید تعداد قابل توجهی از کاربران طراحی آیفون ۲۰۱۹ را کمی عجیب می دانند، برخی طراحی این دستگاه را می پسندند و برخی نسل قبلی آن یعنی آیفون Xs (و طبیعتا آیفون X) را می پسندند. نگاه کنجکاو کاربران به این طراحی نیز برای من جذاب بود.

در مقایسه با طراحی با دیگر رقبا می توان به وضوح تاثیر لوگوی اپل را روی قاب پشتی موبایل دید. این تاثیر تا آنجاست که فردی ادعا می کند نمونه آیفون نشان داده شده از دیگر دستگاه ها با کیفیت‌تر است، حال آن که این یک نمونه غیر اصلی ۸۰ دلاری است و اصلا توسط اپل ساخته نشده است!

در مقایسه با پرچمدار ۲۰۱۹ سامسونگ و هواوی این هواوی است که دلبری ویژه ای در بین رقبا می کند و بیشتری محبوبیت را دارد. پس از آن گلکسی اس ۱۰ پلاس و در نهایت آیفون ۲۰۱۹ می تواند محبوب باشد. نظر شما چیست؟ طراحی دوربین آیفون ۲۰۱۹ برای شما زیباست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ronin

جفت گوشیا طراحی زیبایی دارن و بحث سلیقه وسطه
ایفونم شاید الان عجیب باشه ولی بهش عادت میکنن همه

_V_

خخخ اون بخش کیفیت عالی بود😂

m.b

با یه همچین آدمایی ما شدیم 7 میلیارد نفر…😅

Amir galaxy

دمتون گرم واقعا نمیدونم چطوری تا الان زنده موندین
یه گوشی فیک 80 دلاری رو میگه با کیفیت تر از بقیس😶🤚

علی شیخ زاده

شاید بخاطر اپل بودنشه نه اون چیزی ک تو دست داشتن.

VB

از نظر من طراحیش خیلی مالی نیس البته فقط پشتش
اما نکته جالب توجه بحث اعتماد بود ک اسمش ن بازاریابی ن ارزان فروشی یا گران فروشی و ن تبلیغ بلکه درست کردن محصول باکیفیت

علی شیخ زاده

چه میکنه پی ۳۰ پرو👌
با این رنگ و لعاب جذابی که داره کمتر کسی هست که ببینه و عاشقش نشه.

Milad7

احتمالا آیفون ۲۰۱۹ خیلی عالی باشه👍

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)