حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

از سرگیری همکاری شرکت های امریکایی با هواوی از ماه آتی

نوشته

4 سال قبل | 31 دیدگاه | هواوی

براساس اعلام یک منبع آمریکایی که خواسته نامش فاش نشود، دولت ایالات متحده شرایط را فراهم نموده تا از ماه آینده مجوز تجارت با هواوی برای شرکت‌هایی که پیش از این از این عمل منع شده بودند دوباره صادر شود. به ترتیب شاهد از سرگیری همکاری شرکت های امریکایی با هواوی از ماه آتی خواهیم بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تحریم هواوی

هواوی

هواوی

همانطور که در جریان هستید در اولین روزها ماه خرداد گذشته اتفاقات بزرگی در دنیای فناوری به وقوع پیوست و هواوی به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده و مصرف‌کننده محصولات فناوری و ملزومات آن دیگر نتوانست با شرکت‌‎های آمریکایی تبادلات تجاری خرید و فروش داشته باشد.

این وضعیت حاصل دستور دولتی بود که دونالد ترامپ به کلیه شرکت‌های آمریکایی صادر کرد و حالت ایجاد شده باعث به وجود آمدن شرایطی خاص برای شرکت‌های آمریکایی شد.

در محاسبه‌ای ساده شرکت‌های آمریکایی به این موضوع پی بردند که با خارج شدن هواوی از لیست مشتریان خود، دچار ضرر هنگفتی می‌شوند و به همین دلیل جلسات متعدد و پی در پی مسئولین این شرکت‌ها با سران دولتی ایالات متحده برای تسهیل شرایط تجارت مجدد و رفع تحریم‌های هواوی آغاز شد.

اما همانطور که در مقدمه این خبر به شما دوستان گفتیم شرکت هواوی از ماه دیگر دوباره می‌تواند در طرف دوم تجارت شرکت‌های آمریکایی قرار بگیرد.در همین زمینه رویترز نیز تأیید کرده که فرآیند اداری صدور مجوزها می‌تواند بین دو تا چهار هفته به طول بینجامد که علامتی بر توفیق شرکت‌های تولیدکننده آمریکایی در بازگردانی شرایط عادی تجارت و حذف هواوی از لیست تحریم‌های دولت آمریکا خواهد بود.

در حقیقت این شرایط حاصل صدور دستور ریاست جمهوری آمریکا طی هفته‌های گذشته در اوایل تیر ماه است که در حاشیه اجلاس G-20 به صورت لفظی به آن اشاره شده و ترامپ دوباره اعلام کرد دستور مجددی برای ایجاد مجوزهای تجارت مجدد شرکت‌های آمریکایی با هواوی صادر خواهد شد.

در همین زمینه وزارت بازرگانی ایالات متحده طی هفته گذشته اقدام به طراحی مجوزهای جدید برای اعطای امتیاز خاص برای شرکت‌های آمریکایی که قصد تجارت با هواوی را دارند نمود تا دوباره بتوان به عادی شدن شرایط تجاری دو طرف امیدوار شد.

منبع منتشر کننده این خبر اطلاعات بیشتری در مورد جزئیات شرایط آتی اعلام ننموده است و انتظار داریم طی هفته آینده خبرهای بیشتری در این مورد منتشر شوند ولی به هر حال می‌توان به این نتیجه رسید که دولت آمریکا به این نتیجه رسیده که اتهام خطر استفاده از تجهیزات شرکت هواوی بر امنیت ملی آمریکا بسیار کمتر از ضرری است که به صنایع داخلی این کشور وارد می‌شود و سعی در تجدید نظر شتاب‌زده و اولیه خود دارد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید هواوی با وجود تحریم امریکا هم می تواند به فروش ۲۵۰ میلیون دستگاه موبایل در سال ۲۰۱۹ برسد؟

اشتراک در
اطلاع از
31 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

بعضی از قطعات مخابراتی و تلفن همراه رو تحریمش رو برداشته و به طور کامل تحریم قطعات برداشته نشده، و همچنان بعضی از قطعاتش در تحریم باقی میمونه و تحریم گوشی های هواوی در خاک امریکا هم هنوز پا برجاست.
در جواب عرفانی عزیز:
یادمه وقتی ترنج رسیده شده بودی خیلی ذوق میکردی جوری خوشحالی میکردی که من اشک تو چشمام جمع شد و ایمیل زدم به اقای ع.طا.یی گفتم اگه امکانش هست تمام امتیاز های من رو واگذار کنید به عرفانی ولی متأسفانه راه نداشت این کار انجام بشه،اون وقت میگی رسیده،نرسیده واسم مهم نیست،عرفانی جان من نیازی به رسیده یا نرسیده ندارم اصلا من کال،ولی طرفدارای هواوی معروفن به اینکه در ر نفرشون ده تا اکانت دارن تا امتیازهاشون بره بالا مثل خودت،عرفانی همه رو گول بزنی خودت رو که نمیتونی گول بزنی،سه تا مثبت اول رو که همون لحظه کامنت میزاری خودت میدی پس معلومه دو سه تا اکانت داری،من یه اکانت دارم اینم همینه که میبینی،کامنت میزارم و میرم تمام مثل طرفدارای هواوی( عرفانی ) نیستم که چند تا اکانت داشته باشم تا مثلا طرفدارای هوآوی زیاد بشن و امتیاز بدن به خودشون تا سریع رسیده و خیلی رسیده بشن،خودت رو اصلاح کن و به رفیقاتم بگو خودشون رو اصلاح کنن.
بالا برید پایین بیاید برند اول موبایل 12 ساله سامسونگه.

chalton

عرفانی واقعا بدبختی که دنبال رسیده و خیلی رسیده هستی فکر میکنی جایزه میدن بهت،دنیاتو تغییر بده خیلی کوچیکه.

ronin

کامنتای این موجود میشه تو کلاس روانشناسی درس داد
انواع و اقسام مریضی روحی و کمبود توش موج میزنه بنده خدا😂😂
کودکی سختی داشته حتما

_V_

پیشنهاد میدم تو این پست کامنت نذاریم اینجا قراره گرد و خاک شه…

ronin

👍
به امید پیشرفت روز افزون همه برندا
خبر خوبی بود

_V_

👌

_V_

تو theokoles نیستی؟

نیما عرفانی

(یادمه وقتی ترنج رسیده شده بودی خیلی ذوق میکردی جوری خوشحالی میکردی که من اشک تو چشمام جمع شد و ایمیل زدم به اقای ع.طا.یی گفتم اگه امکانش هست تمام امتیاز های من رو واگذار کنید به عرفانی ولی متأسفانه راه نداشت این کار انجام بشه،اون وقت میگی رسیده،نرسیده واسم مهم نیست،عرفانی جان من نیازی به رسیده یا نرسیده ندارم اصلا من کال،ولی طرفدارای هواوی معروفن به اینکه در ر نفرشون ده تا اکانت دارن تا امتیازهاشون بره بالا مثل خودت،عرفانی همه رو گول بزنی خودت رو که نمیتونی گول بزنی،سه تا مثبت اول رو که همون لحظه کامنت میزاری خودت میدی پس معلومه دو سه تا اکانت داری،)
همون جا که جوابتو دادم چیزی نگفتی.از دیشب آروم و قرار نداشتی،کم اوردی نشستی فکر کردی دوباره چه چرندیاتی به هم ببافی ،اومدی زیر این پست جواب میدی؟؟ اگه دوباره این یاوه گویی هارو نمی‌کردی باعث تعجب بود. کافر همه را به کِیش خود پندارد. لحن گفتار و بار علمیِ هر کامنت صراحتاً گویای این موضوع هست که چه کسی عقده ی مطرح شدن در فضای مجازی رو داره و بالعکس  .اینجا لازم شد شفاف سازی کنم . من از زمانی که داخل این سایت کامنت میذارم، ۶-۷ ماه طول کشید تا برسم به ترنج رسیده و در حال حاظر هم بعد از گذشت ۵ ماه هنوز ترنج رسیده هستم و اصلاً برام مهم نیست برسم به ترنج خیلی رسیده یا نه ، اما تو به ۳ ماه نکشید شدی ترنج رسیده و ۷ ماهه شدی خیلی رسیده!!! کاربران قدیمیِ سایت کاملاً در جریان هستن برای اینکه زودتر ترفیع درجه بگیری چه توهین ها و فحاشی هایی که به عالم و آدم نمی‌کردی.هیچ کدوم از کامنت های من رو پیدا نمیکنی که با کامنت های قبلی یکسان باشه,چرا؟ چون در ۹۹ درصد مواقع بحث مربوط به تکنولوژی و در چارچوب علم و اخلاق انجام دادم نه مثل تو که اکثر کامنتات، کپی/ پیست کردن چند خط از متن اینور اونور باشه و مابقی هم دعوا و جارو جنجال با بقیه . (البته این قضیه جای تعجب هم نداره و قبلاً دو سه بار از طرف من و بقیه دوستان به این نحوه ی امتیازدهی و متمایز دونستن آقای عطایی و انتخاب کاربران برتر در قالب معیار ترنج رسیده و خیلی رسیده انتقاد شد و متأسفانه ایشون کماکان به روال گذشته خودشون ادامه میدن و موردی هم نداره چون هرچی که باشه بالاخره ایشون صاحب اختیارن اما حداقل میتونستن نظارت بیشتر و مدیریت بهتری درخصوص بخش کامنت ها داشته باشن و با افرادی که فقط با هدف تخریب میان جلو برخورد جدی و قاطع انجام بدن وگرنه ادامه ی این رویه به هیچ عنوان جلوه ی خوشایندی نداره و فقط باعث میشه ارزش سایت بیشتر خدشه دار بشه و فضای کامنت ها بیشتر متشنج شه.)
این از این موضوع
در مورد مثبت دادن کامنت ها و اکانت های فیک، معلومه فشار بسیار زیادی روته که نشون میده با بازگو کردن این هرزه گویی ها تا فیها خالدونت آتیش گرفته و التهابات و صدمات وارده ناشی از سوختگی با هیچ کدوم از پمادهای موضعی بهبود پیدا نمی‌کنه چراکه دکترا کلاً ازت قطع امید کردن .
من همون لحظه به کامنتام سه تا مثبت میدم؟؟؟؟😏😒 القاب و رفتارایی که مختص به خودت میشه رو به دیگران نسبت نده. من فقط و فقط داخل همین سایت فعالم و جاهای دیگه صرفاً ترجیح میدم در حد همون بازدیدکننده باشم و نوع فعالیت و کردار و گفتارم از تابستون پارسال مهر تأییدی هست بر صحت و سقم حرفام اما در خصوص تو دیگه همه میدونن و فهمیدن که چجوری چندتا اکانت داخل سایت های مختلف رزرو کردی و میای جفنگیاتت رو قالب می‌کنی به ملت. بعد میای ادعا می‌کنی که میخوای چشم و گوش بقیه رو برای پذیرفتن حقایق باز کنی!!!!در حالیکه آنچه عیان است چه حاجت به بیان است و حقایق اونقدری واضح و مبرهنه که نیاز نباشه کسی مثل تو بیاد هربار اظهار فضل کنه. اومدی به دیگران تهمت و افترا میزنی که خودشون به خودشون مثبت میدن و چندتا اکانت مختلف دارن؟؟؟ اینجوری دست پیشو میگیری که پس نیوفتی؟؟؟؟ لابد تعداد منفی هایی هم که میخوری همشو من میزنم؟؟؟‌اهان یادم نبود منفی مثبتا اصلاً برات اهمیت نداره چون هردفعه میای چیزای تکراری به هم میبافی و میپرونی وسط که اعلام حضور کنی بعدش دیگه سریع میری تو غارت.
من امثال تورو خیلی خوب میشناسم و زیاد باهاشون سروکله زدم و آخر و عاقبت همشون به تباهی کشید و تو همین سایت هم کم نبودن مواردی که راهبرد مشابه تورو پیش میبردن اما بالاخره یه زمانی تاریخ انقضاشون تموم شد و تو هم از این قاعده مستثنی نیستی، تو هم آخرای کارته با این تفاوت که به لطف تحریم های آمریکا علیه هواوی, فعلاً وقت داری باگفتن همین اراجیف خودتو سرگرم کنی اما اینو بدون زمین گرده و اوضاع همینجور نمی‌مونه و از زمانی که بابا ترامپت به غلط کردن افتاد و تحریم هارو لغو کرد طولی نمیکشه هواوی با بولدوزر از رو برند مورد علاقت رد میشه اون وقت میخوام ببینم بازم چالتونی وجود خارجی داره یا نه که بیاد مجدداً در نقش عروسک خیمه شب بازی ظاهر بشه. فعلاً خوش باش و از زندگیِ کذایی که واسه خودت ساختی لذت ببر که «تباهی و نابودی» از آنچه در آینه نگاه می‌کنی بهت نزدیکتره.  اما #ما به کوریِ چشم یه عده، هستیم تا همچنان پابرجا بمونیم.
بیش از ۱۰ بار تو این سایت به امثال  توگفتم که لااقل عکستون رو سِت کنید رو پروفایل تا ما بفهمیم طرف حسابمون کیه که حداقل بدونیم ارزش جواب دادن دارین یا نه.راهبرد خوبی رو پیش گرفتی با همین فرمون برو که با این تبلیغات افراطی که برای سامسونگ می‌کنی و در قبالش برندهای رقیب و طرفداراشون رو تخریب می‌کنی، بیشتر باعث انحراف فکری میشی و طرز دید و ذهنیت بقیه هم به سامسونگ منفی می‌کنی.فقط خدا می‌دونه از چه جایی داری تأمین میشی که همزمان داخل چندتا سایت مطرح ایرانی اینجور فعالیت های مضحک انجام میدی که قاعدتاً فقط بحث به«پورسانت» گرفتن ار نمایندگی ختم نمیشه و قضیه فراتر از این حرفاست. شک ندارم حکمِ سفیر کره جنوبی داخل این مرز و بوم رو داری و مستقیماً داری از “بالا” ساپورت میشی، بازم خدا می‌دونه که چه استفاده هایی ازت نمیکنن که مجبور شدن چنین وعده وعیدهایی بهت بدن. دو حالت بیشتر نداره،یا یه نوجوون کم سن و سال و حتی یه جوونه تازه به دوران رسیده ای که از فرط غرور و تکبر و بی پولی دست به هرکاری میزنه یا یه بزرگسال عُقده ای هستی که دیگه در این صورت با خرعبلات و مهمل هایی که تحویل ملت میدی عمق فاجعست و کاملاً گویای اینه که چه آدم ضعیف و بی وجودی هستی که حاظر میشی در جهت منافع خودت(همون ساپورت مالی و غیر مالی) برای دفاع از یه برند خارجی ، اقدام به توهین و تندگویی علیه هم وطنات کنی. وجود تو و امثال تو رو این کره ی خاکی نماد نقض حقوق بشره و غده ی سرطانی محسوب میشین و باید نسلتون ریشه کن بشه.
#چیزی که عوض داره گله نداره
دفعه دیگه جوابتو نمیدم به جاش جوره دیگه رفتار میکنم که برات درس عبرتی بشه تا عمر داری فراموش نکنی؛ کولی بازی و جارو جنجال و بی شرفی و بی حیایی حد و مرزی داره.
به پاس قدردانی از زحماتت ، نسخه‌ی اصلاح شده ی گلکسی فولد، Galaxy Fold chalton Edition نام گرفته.
چی؟منبع میخوای ؟ اوکی,منبع همونجاییه که عرب نی انداخت ،برای اینکه بهتر متوجه بشی برو پیش مدیرعامل سامی با رسم شکل بهت توضیح میده.
‌البته منابع دیگه ای هم موجوده ولی اینجا جای بیان کردنش نیست .
اینقدر خار و ذلیلی که میری رندر إس ۹ رو تغییر میدی میای با پی ۳۰ پرو مقایسه می‌کنی .
هر فردی که برای اولین بار میاد کامنتارو بخونه و با خزعبلاتت مواجه میشه ، همون اول بدون شک و تردید به «بوزینه» بودن و «پفیوز» بودنت پی می‌بره ، دیگه اونایی که تورو مدت زیادی میشناسن , کاملاً درک کردن که با چه موجود نجسی طرف هستن. ببین در چه حد وارد باتلاق و منجلاب شدی و چقدر پست و حقیر و کثافتی که حتی خودِ فنای سامسونگ هم ازت تنفر پیدا کردن.

آقای عطایی لطفاً بعد از بررسیِ این کامنت ، زودتر تأییدش کنید و اگه مبنا و ملاک شما این باشه که قراره در حق کسی اجحاف بشه پس خواهشاً عدالت و اعتدال رو رعایت کنید و خوب و بد رو بدون تبعیض قائل شدن متمایز کنید.
اگه من بدم اوکی مشکلی نیست اول از اینکه، این کامنت اینقدر طولانی شد و مجبور شدم در بیان کردنش از لحن تند استفاده کنم بسیار عذر میخوام اما شما عزیزان دلیل این عکس العملم رو بهتر میدونین، و از طرفی برای احترام گذاشتن به دوستان شخیص و فهمیده ی سایتتون ، دیگه اقدام به اظهار نظر نمیکنم و مسیر رو برای پراکنده شدن امثال چالتون باز میذارم تا اثراتش در آینده ای نه چندان دور بر همگان نمایان شه.
فقط بازم خواهش میکنم بعد از بررسی ، این کامنت رو تأیید کنید. با تشکر

_V_

اینم کامنت کوبنده🤐😵

vahid

سلام آقای عرفانی،
طرفداری از ی برند ایرادی نداره اما تا جایی که باعث بی احترامی نشه،
به نظر من لازم نبود جواب این بنده خدا رو میدادین چون به نظرم تکلیفش مشخصه و انسان معلوم الحالی هستش،
منم در جواب این کاربر معلوم الحال به ی ایموجی 😊 بسنده میکنم، یعنی در پاسخ اینجور افراد جای خسته کردن خودمون فقط و فقط لبخند زد،،،

نیما عرفانی

سلام آقا وحید
نه عرض کردم که یک سالی هست حتی یکبار جوابش رو مستقیم ندادم تا زمانی که مستقیماً اسم من رو وارد کامنتش اورد. پیشنهاد میکنم کامنت قبلی که در پست پین شده مربوط به نوت ۱۰ گفته بود بخونین‌. از هیچی و هیچ کس باکی نداره و علناً با بیان کردن ۴-۵ بارهٔ اون واژه ی ناشایست ، به اکثر افراد توهین می‌کنه بعد شما چطور انتظار داری اینبار هم من در قبالش سکوت کنم؟؟؟
آقا وحید سکوت و صبوری خوبه اما از یه جایی به بعد اگه سکوت و گذشت کنی باعث خیانت به خودمونه و فقط دودش تو چشم خودمون می‌ره .
در کامنتی که بعداً فرستاد و از سوی مدیریت سایت حذف شد حتی پای شما هم کشید وسط و افراد بیشتری رو مورد عنایت قرار داد.
دیگه شما خودت قضاوت کن

_V_

این پست عاقبت نداره

vahid

آقا نیما برا این گفتم جوابشو نمیدادی چون در حد شخصیت شما نیست این آدم، قبول دارم زیادم آدم نگه داره خودشو بهش یکم فشار میاد ولی دفعه قبلیم گفتم کسی که عاقل باشه و چهارتا کامنت این معلوم الحال رو بخونه میفهمه که حق با کیه،هر کس هم که بی ادبی کنه مستقیما بر میگرده به خاندان خودش،من شما و ادبو شخصیت شما رو میدونم چقده و هر چقدم کسی بخواد به شما بی احترامی کنه و بخواد شمارو خراب کنه واسه من و امثال من بی اهمیت هستش و آدم عاقل میفهمه حق با کیه،با این آدم اگرم بخواید دهن به دهن کنید باید عین خودش با الفاظ ناشایست خطابش قرار بدین که مطمئنن تو شخصیت شما نیست،شما و خیلی از افراد با ادب و با شخصیتی که تو این سایت هستن برای من عزیز هستن،،امیدوارم بقیه افرادی هم که یکم اخلاق و معرفت رو تو اینجا رعایت نمیکنن به راه راست هدایت بشن،
باز هم ممنون از شخصیت و ادب شما

vahid

اینم بگم همه آدمها عین هم نیستن و وجود ی همچین آدمهایی تو هر قسمت از زندگی آدم لازم هست که آدم فرق خوب و بد رو بفهمه،،
در مورد کشیدن پای من هم تو این ماجرا که شما گفتین من که ندیدم ولی حتی اگه با بدترین حرفها مورد عنایت و حجم ادب این بنده خدا قرار میگرفتم مهم نیست،،
خدایی نکرده یکی مثل شما اگه میخواست بی احترامی کنه بهم واسم دردآور و قابل تامل میشه،، ولی کسی که شخصیتش معلومه هر چقدم حرف بزنه بهم اصلا برام مهم نیست،،به قول معروف فحش بچه صلوات هستش پس شما بدون که برای من عزیز و قابل احترامید

نیما عرفانی

شما عزیزی و بابت تعاریف یک دنیا ممنون آقا وحید
فرموده های شما کاملاً درست و منطقی هست و شأن و شخصیت و ارزش فرهنگی و اخلاقیِ شما برای من ثابت شدست اما آقا وحید در طی این یکسال ، دوستان زیادی بودن که در برابر حرف های سخیف این آدم مقاومت موقتی و کوتاه انجام میدادن و هیچ وقت برخورد قاطع و محکم مقابلش صورت نگرفته بود که کارش به اینجا رسید. اگه منم نمیومدم باهاش برخورد جدی کنم دیگه علناً داشت به ناموس مردم فحاشی میکرد و خب این دور از اعتدال هست که انسان جلوی حرف زور سکوت کنه.من اصلاً بهش کاری نداشتم و حتی یک روز و نیم هم در سایت فعال نبودم تا اینکه دیشب اومدم دیدم مستقیماً منو مورد خطاب قرار داده و گارد گرفته.
اینجور آدمارو بیش از حد ولشون کنی دیگه رعایت هیچ کسی رو نمیکنن و بدون اینکه احساس کوچکترین شرم و حیایی داشته باشن میان به همه فحاشی و توهین میکنن.مشخصه طرف مشکل روان گسیختگی و سرخوشیِ متغیر داره.
درخصوص اون کامنتی که فرستاد و پاک شد ، من که از خودم درنمیارم که پای شخص شما هم کشید وسط، فقط به همین کفایت میکنم که اگه کامنتش مورد پسند بود قطعاً حذف نمیشد پس خودتون تا تهشو بخونید که شامل چه صحبت های عامیانه و غیر اخلاقی بوده.
بازم بابت لطف هایی که به بنده دارین سپاسگزارم و خوبی از خودتونه.

_V_

چالتون چی میدی نذارم عرفانی این کامنتاتو ببینه؟😂

The Destroyer

بنده خدا کلا 400 میگیره این حرفا رو میزنه. هزینه رو بالا در نظر نگیر.

Saeed mirzaei

ترامپ با تحریم هواوی به این شرکت هشدار داد تا وابستگیشو به شرکت های امریکایی کمتر کنه

_V_

هشدار چی داداش همه دارن پشت پرده خودشونو اماده برای مستقل شدن میکنن واقعا فکر میکنی یه برند اونم با این اهمیت و عظمت برای چین منتظرخ تا امریکا تحریمش کنه؟

Saeed mirzaei

به هر حال هیچ برندی نیست که وابستگی نداشته باشه ، حتی اگر شما سازنده قطعات هم باشی ممکنه با تحریم مواد خام و اولیه مواجه بشی

علی شیخ زاده

از همون اول میدونستم میگفتم این وضعیت عوض میشه 😊
خیلی خوشحال شدم با این خبر👌

آدم تا گرفتار میشه یاد میگیره کجا اشتباه کرده و کجا کم کاری.
یاد میگیره بعد از خروج از مشکل و گرفتاری چیکار کنه که مجددا گرفتار نشه!

چی بشه هواویِ رها شده از بند تحریم ها و مشکلات.

vahid

چقد شل کن سفت کن در آوردن اینا،،یا تحریم کن روش وایسا یا بکش بیرون مثل قبل تحریم بزار به کارش ادامه بده،والا😏😏

The Destroyer

چه زود چه دیر این اتفاق می افتاد. تو دنیای الان یه شرکت یا کشور نمیتونه بگه من میخوام تافته جدا بافته از بقیه باشم و هیچ کمکی نگیرم و این موضوع هم راجع به هواوی ، هم در مورد چین و هم در مورد امریکا صدق میکنه. هیچکدوم نمیتونن ارتباطشون رو با بقیه قطع کنن. همین امریکا هم مطمئنا اگر به نفعش بود ، تحریم ها رو بر نمی داشت اما همین کشور هم قطعا مجبوره بسیاری از تجهیزاتش رو از چین و حتی شاید هواوی بگیره یا به خاطر حفظ جایگاه شرکت های بزرگش مثل گوگل و اپل باید با چین رابطه خوبی داشته باشه. اوضاع برای چین هم دقیقا همین جوریه.

نیما عرفانی

اوکی با این کامنت کارِ منو راحت کردی و رنج سنیت مشخص شد.
جا داره یادی کنم از حرف یکی از فنای سامسونگ داخل همین سایت که میگفت نرود میخ آهنی در سنگ و این جمله بیشتر از بقیه ، مصداق توعه البته یه ضرب المثل دیگه با همین مضمون هست که اون برای توصیف احوالاتت مناسب تره اما بازم اینجا جاش نیست بیانش کنم و مراعات دیگران رو میکنم .
اینقدر فلاکت زده ای و ذوق مرگ شدی که من محض رضای خدا یکبار جوابت رو دادم که حسرت به دل از دنیا نری.
کل حرفات یه طرف این تیکه ی آخر یه طرف، (دیگه هر چقدر هم دوست داری بنویس من هرچی بود گفتم دیگه جواب دادن به تو خودم رو سبک میکنه) 👏⁦👏🏼⁩👏
بدبخت کجای کاری؟؟ خیلی وقته سبک و خار و خفیف شدی منتها خودتو طبق معمول میزنی به خواب، هرکس دیگه جای تو بود این همه مورد تحقیر قرار می‌گرفت،سرش به سنگ میخورد اما تو خودت راه جهالت رو انتخاب کردی و همون‌طور که گفتم هیچ امیدی بهت نیست و فقط باید ولت کرد به حال خودت باشی. هرکی ندونه من که می‌دونم با چه اکانتای دیگه داری به فعالیت مضحک خودت ادامه میدی و از کجاها داری ساپورت میشی، من که می‌دونم چه استفاده های ابزاری و تبلیغاتی که ازت نمیشه. حالا هِی خودتو بزن به کوچه علی چپ و فقط اقدام به فرافکنی و طفره رفتن کن.
با اینکه خودم خیلی برا سامسونگ ارزش قائلم و بارها الخصوص به خاطر نوت ۱۰ ستایشش کردم ولی برا اینکه رو حرفم بیشتر تأکید کنم دوباره میگم با کمی تغییر؛ در گذشته زندگی نکن ، در حال و آینده زندگی کن و ببین دوروبرت چی میگذره که در آینده ای نزدیک طولی نمیکشه همین برندی که روت خیلی فشار اورده به جایی میرسه که آرزوی داشتن یکی از دیوایس هاش رو داشته باشی و این مهم تا ابد حسرتش به دلت میمونه.
۹۹ درصد گفتنی هارو گفتم ، فکر نکن چه خبره که اومدم جوابتو دادم، برام پشیزی ارزش نداری و فقط به جهت اینکه اسممو به دهن نجست اوردی مستقیماً جوابتو دادم وگرنه برام از آب خوردن راحت تره که بخوام تا ساعت ها مورد عنایت قرارت بدم اما فایده ای جز اتلاف وقت برام نداره و قبلاً به همگان ثابت شده بویی از شرم و حیا و نجابت نداری پس بدترین صفات برازندته.
#عاقلان میخوانند و عاقلان قضاوت میکنند

نیما عرفانی

این در جواب همون کامنت چالتون بود که حذف شد.

_V_

البته فکر نمی کنم جهالت و غیره در میون باشه وقتی پول میگیره !
اینستاشم اینه beni.chalton

نیما عرفانی

همون دیگه ، از سر جهالت و ناتوانی راضی شده پول بگیره.
اینستاشو چیکار دارم؟ اراده کنم موقعیت مکانی و کل شجره نامه اش رو درمیارم.

_V_

😐

Amir galaxy

***جا داره یادی کنم از حرف یکی از فنای سامسونگ داخل همین سایت که میگفت نرود میخ آهنی در سنگ و این جمله بیشتر از بقیه ، مصداق توعه ***
_______________
چاکریم😁👋

نیما عرفانی

👌⁦♥️⁩

_V_

😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)