حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین بنچمارک اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس را روی ایسوس راگ فون ۲ با ۱۲ گیگابایت حافظه رم ببینید

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | بنچمارک، تست، کوالکام

کوالکام از ارتقا نسبی خود نسبت به اسنپدراگون ۸۵۵ رونمایی کرد و نام آن اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس است. بلافاصله پس از آن خبر آمد که اولین موبایل با اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس (+Snapdragon 855) گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 2 خواهد بود. حتما برای شما جذاب خواهد بود که بدانید عملکرد این چیپست به چه صورت است، در ادامه با ترنجی همراه باشید اولین بنچمارک اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس را روی ایسوس راگ فون ۲ با ۱۲ گیگابایت حافظه رم ببینید.

بنچمارک اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس

بنچمارک اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس

بنچمارک اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس

در این بنچمارک گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون ۲ را می بینید. اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس در قلب این دستگاه می تپد و  ۱۲ گیگابایت حافظه رم دارد. در این امتیاز شاهد پیشرفت خاصی نیستیم، همانطور که در بنچمارک اگزینوس ۹۸۲۵ نسبت به اگزینوس ۹۸۲۰ ندیدیم. بنچمارک گیک‌بنچ البته بیشتر روی پردازش مرکزی یا همان CPU است و پیشرفت ۱۶ درصدی پردازش گرافیکی در آن پیدا نیست.

همچنین این پردازنده دارای الگوریتم‌های عکاسی محاسباتی جدید است که امکان ثبت تصاویری به مراتب روشن‌تر در محیط‌های کم‌نور را فراهم می‌کند. نکته مأیوس کننده عدم معرفی مودم X55 و حتی نبود یکپارچگی با مودم X50 در این تراشه است. بدین ترتیب تولید کنندگان گوشی هوشمند کماکان برای تعبیه زیرساخت استفاده از فناوری 5G در مدل‌های مجهز به تراشه کوالکام، بایستی مودم X50 را به طور جداگانه خریداری و نصب کنند.

طبق اعلام شرکت سازنده، پردازنده اسنپ‌ دراگون 855 پلاس از پاییز سال جاری در اختیار شرکت‌های سخت افزاری قرار خواهد گرفت. هرچند کوالکام اشاره‌ای به مدل‌های مجهز به این تراشه نداشته است، با این حال پیش بینی می‌شود که Snapdragon 855 Plus در قلب گوشی‌هایی همچون پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال، وان پلاس 7 تی و OnePlus 7T Pro یا می میکس 4 شیائومی استفاده شود.

نظر شما درباره این عملکرد چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

یکپارچه سازی نکرده تا با قیمت بیشتر بفروشه مودم رو

_V_

عجب چیزی

✔ TVKade

قابل پیش بینی بود که تغییر خاصیو در گیک بنچ شاهد نباشیم چرا که این بنچمارک cpu محوره و تغییرات اعلام شده برای نسخه پلاس نسبت به معمولی در این زمینه 4 درصده. ولی در بنچمارک انتوتو که به گرافیک هم امتیاز میده شاهد افزایش ~30هزارتایی امتیاز این پردازنده خواهیم بود.

_V_

یا اکثر امامزاده ها…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)