حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

صدور مجوز وای فای گلکسی تب اس ۶ (Galaxy Tab S6) خبر از نزدیک بودن ارایه این تبلت دارد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | تبلت، سامسونگ، شایعات

دو روز پیش بود که در ترنجی دیدیم تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۶ (Galaxy Tab S6) با دوربین دوگانه لو رفت. امروز اما صدور مجوز وای فای گلکسی تب اس ۶ (Galaxy Tab S6) خبر از نزدیک بودن ارایه این تبلت دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی تب اس ۶ (Galaxy Tab S6)

گلکسی تب اس ۶ (Galaxy Tab S6)

گلکسی تب اس ۶ (Galaxy Tab S6)

مجوز وای فای تبلت گلکسی Tab S6 منتشر شده تا کم‌کم اطمینان پیدا کنیم که چیزی زیادی تا معرفی رسمی این دستگاه باقی نمانده است. این دستگاه شاید در مراسم معرفی نوت ۱۰ یا IFA 2019 رونمایی شود. اکنون اگرچه هنوز تاریخی به طور رسمی برای عرضه این دستگاه اعلام نشده، اما احتمالا به زودی باید شاهد عرضه آن باشیم، چون مجوز وای فای مدل LTE گلکسی تب S6 رسما به ثبت رسیده است.

گلکسی تب S6 نمایشگری ۱۰.۵ اینچی به همراه چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ دارد. این دستگاه به ۶ گیگ رم مجهز است و حافظه داخلی آن در دو مدل با ظرفیت ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگ به بازار می‌آید.

گلکسی تب اس ۶ از قلم S Pen استفاده می‌کند که به صورت مغناطیسی به پشت بدنه دستگاه می‌چسبد. علاوه بر این، برای نخستین بار قرار است در تبلت‌های سامسونگ از دوربین دوگانه استفاده شود. این دستگاه نهایتا در دو مدل وای فای و وای فای + LTE به بازار می‌آید. مدل وای فای + LTE دارای شماره مدل SM-T865 است که اکنون گواهی وای فای آن منتشر شده.

گلکسی تب S4 پارسال حدود یک هفته مانده به رونمایی از گلکسی نوت ۱۰ معرفی شد. با این حال مشخص نیست که آیا امسال هم شاهد رویه مشابهی خواهیم بود یا خیر. علاوه بر این، ممکن است این دستگاه همزمان با نوت ۱۰ و یا در نمایشگاه IFA 2019 معرفی شود.

منتظر گلکسی تب اس ۶ هستید؟ چه انتظاری از آن دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

گویا سامسونگ تصمیم جدی برای تبلتاش گرفته و از این به بعد هم نسل میشن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)