حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۶ (Galaxy Tab S6) با دوربین دوگانه لو رفت

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | تبلت، سامسونگ

تبلت پرچمدار جدید سامسونگ برای سال ۲۰۱۹ احتمالا گلکسی تب اس ۶ (Galaxy Tab S6) خواهد بود و امروز اطلاعات جالبی درباره آن لو رفته است. این تبلت در تصاویری دیده شده و طراحی آن مشخص می شود. همچنین می دانیم که دوربین اصلی آن دوگانه خواهد بود. تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۶ (Galaxy Tab S6) با دوربین دوگانه لو رفته و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

تبلت سامسونگ گلکسی اس ۶

تبلت سامسونگ گلکسی اس ۶

تبلت سامسونگ گلکسی اس ۶

همانطور که از صفحه اصلی بوت تبلت جدید سامسونگ می بینید، نام گلکسی تب اس ۶ برای آن تایید می شود. اگر بیشتر به تبلت دقت کنید می بینید که تبلت جدید سامسونگ برخلاف آیپد پرو جدید حاشیه تصویر کمی ندارد و می توان گفت که حاشیه تصویر ان قابل توجه است. همین مورد کمی درباره پرچمدار بودن این تبلت شک و شبهه به وجود می آورد.

گلکسی تب اس ۶

گلکسی تب اس ۶

نمای پشتی گلکسی تب اس ۶ می تواند جالب باشد.حایی که ما یک دوربین دوگانه را شاهد هستیم. تبلت با دوربین دوگانه یک دستگاه غریب به نظر می رسد اما به هر حال سامسونگ ترجیح داده تا در این زمینه یک ارتقا ایجاد کند. درباره مشخصات دوربین ها اطلاعاتی در دست نیست اما قطعا نمی توان انتظار عملکرد خیلی بالایی از آن ها داشت.

یک جایگاه عجیب روی قاب پشتی گلکسی تب اس ۶

همانطور که در تصویر بالا می بینید، یک جایگاه عجیب روی قاب پشتی گلکسی Tab S6 وجود دارد که مشخص نیست مربوط به چه موردی خواهد بود. چند حالت البته بیشتر برای آن وجود ندارد. اولین آن ها را می توان مربوط به قاب تبلت دانست. موضوع دیگر را اما شاید بتوان مربوط به جایگاه نگه ‌دارنده قلم S Pen دانست که البته هیچ کدام از این حدس ها قطعی نیست.

گلکسی تب اس ۶

گلکسی تب اس ۶

این نمای کناری گلکسی تب اس ۶ است که حسگر اثرانگشت روی لبه را به ما نشان می دهد. به این صورت می توان گفت که تبلت بسیار باریک گلکسی تب اس ۶ یک طراحی مدرن و دوست داشتنی خواهد داشت که آن را از رقبا متمایز می کند.

نظر شما چیست؟ منتظر تبلت گلکسی تب اس ۶ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

پس S5 چی😐😑

Dr.Nazer

Tab S5e که اومده نمیدونم برنامه‌ای واسه S5 دارن یا نه

MohammadFarhaadi

تبلت اندرویدی ارزش خرید نداره.تبلت یا آیپد یا هم در صورت عدم مشکل مالی سرفیس.هرچند با گوشیای بدون حاشیه و تاشو دیگه نسل تبلت هم رو به آخره!

حاج حسن ملقب به ماشالله خان

😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)