حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت رابط کاربری EMUI 9.1 هواوی برای خانواده پی ۲۰ و میت ۱۰ به زودی ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | آپدیت، هواوی

سال گذشته هواوی آپدیت رابط کاربری EMUI 9.0 برای گوشی‌های هوشمند خود عرضه کند. این آپدیت EMUI 9.1 نام دارد و سال گذشته در ابتدا برای پرچمداران خانواده میت ۲۰ عرضه شد و پس از مدتی برای سایر پرچمداران و میان رده‌های جدید هواوی هم عرضه شد. حال به نظر می‌رسد که هواوی تصمیم گرفته است تا این بروزرسانی برای ۵ گوشی دیگر عرضه کند. آپدیت رابط کاربری EMUI 9.1 هواوی برای خانواده پی ۲۰ و میت ۱۰ به زودی ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت رابط کاربری EMUI 9.1

آپدیت رابط کاربری EMUI 9.1

آپدیت رابط کاربری EMUI 9.1

رابط کاربری EMUI 9.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۹ است اما هنوز با تغییرات و بهینه سازی های متعددی همراه است که هرکسی می‌خواهد آنها را دریافت کند. در این نگارش از رابط کاربری هواوی شاهد تغییراتی در آیکون‌ها، ژست‌های حرکتی (gesture)، قابلیت مدیریت فایل EROFS و بهبود چشم‌گیر عملکرد آن هستیم.

در این نسخه از رابط کاربری هواوی برای افزایش کارایی گوشی‌های هوشمند در اجرای بازی‌ها، نسخه جدید قابلیت GPU Turbo 3.0 عرضه شده است و همچنین در این نسخه شاهد بهبود عملکرد نرم افزار دوvبین گوشی‌های هوشمند هواوی هستیم و قابلیت Moon mode به برنامه دوربین به منظور ثبت تصاویر با کیفیت از ماه با استفاده از زوم چند برابری اضافه شده است.

حال به تازگی شعبه آفریقا جنوبی هواوی اعلام کرده است که هواوی قصد دارد تا 5 گوشی دیگر را به نسخه جدید رابط کاربری EMUI 9.1 مجهز کند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، پنج گوشی پی 20، پی 20 پرو، میت 10 پرو، میت 10 پورشه دیزاین و میت RS پورشه دیزاین جدیدترین نسخه این بروزرسانی را در ماه جاری میلادی دریافت خواهند کرد. همچنین هواوی اعلام کرده است که در ماه آینده این بروزرسانی برای گوشی‌های پی 30 لایت، میت 20 لایت، میت 9، پی 10، پی 10 پلاس، پی اسمارت 2019، Y5 2019 و Y6 2019 عرضه خواهد شد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید سرعت عمل هواوی در ارایه آپدیت ها چطور است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
timbland

چرا چیزی از میت۱۰ نگفته و جزو این ۵تا نیست؟ جالبه تو لیست گوشی هایی که ماه بعد هم قراره آپدیت رو دریافت کنن هم نیست!

erfan49

دوست عزیز آقای عطایی یادشون رفته بنویسند، میت 10 و میت 9 پرو و میت 9 پورشه دیزاین هم جز این لیست هستند.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)