حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خط زمانی آپدیت EMUI 9.1 مشخص شد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | هواوی

دو ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم آپدیت هواوی EMUI 9.1 برای چه دستگاه هایی ارایه خواهد شد. امروز در نهایت خط زمانی آپدیت EMUI 9.1 مشخص شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

اواخر فرودین ماه لیستی متشکل از 49 گوشی هوآوی و آنر منتشر شده و اعلام شد که رابط کاربری جدید هوآوی، یعنی EMUI 9.1 بر پایه اندروید 9 برای این گوشی‌ها عرضه خواهد شد. حالا هوآوی جدول زمانی ارائه آپدیت EMUI 9.1 را منتشر کرده است. از میان 49 گوشی که پیش‌تر اعلام شده بود، در مرحله اول حدود نیمی از آنها، یعنی 23 گوشی به‌روزرسانی نرم‌افزاری را دریافت خواهند کرد.

لیست گوشی‌های هواوی که EMUI 9.1 را دریافت خواهند کرد

در ادامه لیست ۲۳ گوشی هوشمند هوآوی که آپدیت جدید رابط کاربری EMUI 9.1 را دریافت خواهند کرد را مشاهده می‌کنید. البته در نظر داشته باشید که آپدیت‌هایی سیستمی گاهاً ممکن است با تأخیر همراه باشند.


البته به غیر از این هوآوی هفته گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرده است که  به ارائه آپدیت‌های امنیتی و سیستم عامل (از جمله اندروید Q) برای گوشی‌های فعلی خود ادامه خواهد داد. در کنار گوشی‌های هوشمند هوآوی، یک سری از محصولات آنر نیز انتظار می‌رود که این به‌روزرسانی را دریافت کنند. در کنار این بیانیه لیستی از گوشی‌هایی که اندروید Q را دریافت خواهند کرد نیز منتشر شد که می‌توانید از طریق لینک زیر آنها را مشاهده بفرمایید.

کدام گوشی های هواوی و آنر آپدیت اندروید ۱۰ یا اندروید Q را دریافت می کنند؟

نظر شما درباره عملکرد هواوی برای ارایه آپدیت نرم افزاری چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MohsenHiradian

خدا لعنتت کنه ترامپ

_V_

این اپدیت خیلی نابیه
میت ۲۰ پرو با این اپدیت فکر کنم تنها بدیش به پی۳۰ پرو میشه زوم😅

nima.1987

الان emui 9 هستم آنر پلی یعنی 9.1 واسش نمیاد که تو این لیست نیس؟ 🤔

Mehrdad89

والا خوبه میت ۹ ام میخواد آپ کنه!!!!
میت ۸ خار داشت که یه دونه آپدیت بیشتر نگرفت ؟!!!!

vahid

دیشب گوشی من ی آپدیت360مگابایتی داد که 9.1نبود،الان بعد دیدن این پست ی لحظه رفتم تو آپدیت جدید رو چک کنم ی نوشته قرمز که واسه آپدیت بود اومده 9.1نوشته بود ولی چک کردن رو که زدم رفتش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)