حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر ۹ ایکس (Honor 9X) را در تیزرهای جدید آن ببینید

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر

تازه‌ترین عکس‌های تبلیغاتی جدید آنر ۹ ایکس (Honor 9X) به برخی از قابلیت‌های این گوشی اشاره دارد. این تصاویر به عملکرد سریع، عمر باتری طولانی و دوربین‌های قدرتمند گوشی جدید آنر اشاره دارند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا آنر ۹ ایکس (Honor 9X) را در تیزرهای جدید آن ببینید.

تصاویر تبلیغاتی آنر ۹ ایکس (Honor 9X)

 

جورج ژائو، مدیر شرکت آنر عکس‌های تبلیغاتی جدیدی از گوشی آنر 9 ایکس را در صفحه‌ی شخصی خود در ویبو منتشر کرده که می‌تواند نقاط کلیدی فروش این گوشی را به رخ بکشد. اولین گوشی، یک دسته بازی را در کنار جعبه‌ی گوشی نشان می‌دهد که به عملکرد خوب گیمینگ این گوشی اشاره می‌کند. هواوی از GPU Turbo 3.0 در این گوشی استفاده کرده که می‌تواند به بهینه‌سازی عملکرد گوشی در چیپست کایرین ۸۱۰ کمک کند.

تصویر دیگر یک ساعت رومیزی را نشان می‌دهد که می‌تواند به عمر باتری خوب این دیوایس اشاره کند. بر اساس شایعات، این گوشی به یک باتری غول پیکر ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است، پس نباید هم انتظار عمر باتری کمی را داشته باشیم.

در تصویر بعدی دو ماشین اسباب بازی کوچک را می‌بینید که به سرعت در حال عبور هستند. این تصویر می‌خواهد به عملکرد سریع سخت افزار گوشی با تراشه‌ی کایرین ۸۱۰ اشاره کند. و در انتها فیلم‌های دوربین را می‌توانیم ببینیم که واضح است به چه چیزی اشاره دارند. گوشی آنر ۹ ایکس با دوربین دوگانه پشتی همراه است، در حالی که ۹ ایکس پرو از دوربین سه گانه با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. شرکت آنر می‌خواهد این گوشی را ۱ مرداد معرفی کند.

منتظر آنر ۹ ایکس و آنر ۹ ایکس پرو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)