حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

درآمد اچ تی سی ۲ برابر شده است

تقریبا همه می دانیم که اوضاع ستاره‌های درخشان بازار موبایل چند سال پیش، این روزها اصلا تعریفی ندارد. برند تایوانی اچ تی سی نیز از این قاعده مستثنی نیست. عموما با انتشار گزارش‌های مالی شاهد افت درآمد آن ها بوده ایم اما این بار خبر می رسد که درآمد اچ تی سی ۲ برابر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

افزایش درآمد اچ تی سی

نتایج عملکرد مالی اچ تی سی در ماه ژوئن، برخلاف معمول امیدبخش بود. البته این کمپانی در مقیاس سالانه همچنان عملکرد منفی دارد؛ اما درآمد HTC در ژوئن 2019 به 44 میلیون دلار آمریکا رسید که بالاترین مقدار در هفت ماه گذشته است.

با به پایان رسیدن ماه ژوئن و ورود به نیمه دوم سال 2019، شرکت اچ تی سی میزان درآمد خود در شش ماه نخست سال را اعلام کرد. این رقم، 5.75 میلیارد دلار تایوان (184 میلیون دلار آمریکا) بود که البته یک چهارم آن در ماه ژوئن حاصل شد. میزان افزایش درآمد HTC در این ماه، بسیار قابل توجه و 94.07 درصد بیشتر از درآمد 753 میلیون دلاری ماه قبل‌تر (May) بوده است.

حالا اُفت درآمد سالانه به 34 درصد رسیده که از ابتدای سال 2018 تا به امروز، کمترین مقدار است. آخرین باری که این کمپانی آمار مثبت سالانه از خود به جای گذاشت، به 24 ماه قبل و ژوئن 2017 برمی‌گردد که اچ تی سی یو 11 عرضه شده بود. گوشی هوشمندی که حالا پس از رفع برخی مشکلات فنی، در حال دریافت آپدیت اندروید ۹ است.

تحلیل‌گران معتقدند در یک یا دو ماه آینده با ورود گوشی دیزایر 19 پلاس به بازار، درآمد HTC می‌تواند همچنان روند صعودی داشته باشد. دیگر نکته امیدوارکننده برای کمپانی تایوانی، عملکرد خوب اچ تی سی U19e با تراشه اسنپدراگون 710 است؛ هر چند که این گوشی هوشمند با قیمت نسبتا بالایی (480 دلار آمریکا) به فروش می‌رسد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید اچ تی سی می توان با عملکرد مالی سالم به کار خود ادامه دهد؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

نوش جونش🤤

چه خبر خوشحال کننده‌ای، امیدوارم این شرکت اصیل اندرویدی همینطور روند رو به رشد و مثبتی تجربه کنه. امروزه مرگ هر رقیب یعنی انحصار طلبی بیشتر، اچ‌تی‌سی از جمله شرکت‌هایی هست که بودنش تو رقابت واجب و لازمه.

mostafa3

وی فروخته که درآمدش دو برابر شده
نه گوشی میفروشه نه معرفی می‌کنه
آخر همه بروزرسانی میشه
با عقل جور درنمی‌آید🙄

Mostafa6t

واااای فردا میرم یه htc میخرم

MohammadFarhaadi

فکر نکنم این افزایش درآمد متعلق به بخش گوشی باشه.گوشیای اچ تی سی نسبت به کیفیتشون اصلا قیمت مناسبی ندارن و مدیران این شرکت فکر میکنن مثل زمان پاکت پی سی لاکچریه دیوایساشون و مردم حتما به عنوان جنس لاکچری میخرنش!درصورتیکه با نصف پول یه گوشی اچ تی سی میتونی یه گوشی با کیفیت ساخت بالاتر و سخت افزار قویتر و آپدیتهای منظم تر بخری!اونم تقریبا از همه برندها!یعنی چی میاد گوشی میزنه با چیپست مدیاتک اونم با قیمت فضایی!منکه فازش رو نفهمیدم.

mTAAHAAm

من بعد از HTC one m8 تا حالا گوشی نو نخريده ام گرچه از گوشی مستعمل بقیه استفاده کرده ام.
ی ویژگی که این برند داره به فرد حس وفاداری و خاص بودن منتقل می کنه.
اما 8 که معرفی شد بعد از بیشتر از یک سال خریدمش ام 9 ناامید کننده بود.
10 خوب بود ولی از نظر طراحی اصالت نداشت.
U11 که معرفی شد از خیلی جهات بهترین بود:قیمت مناسب، دوربین برتر، طراحی شیشه ای خاص و اجتماعی سنس. ولی ی ایراد بزرگ داشت: حاشیه های زیاد بالا و پایین.
البته نقطه ضعف دیگرش هم صفحه نمایش LCD بود ولی نتونست به داد شرکت برسه u12+ هم که اومد نه کسی داد و نه کسی گرفت!!!
حالا که این خبر را خواندم واقعا خوشحال شدم گرچه این سوددهی ممکنه بخاطر فروش گوشی نباشه.
امیدوارم ی روز hTc با قدرت برگرده و در سکوت بدرخشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)