حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه اونجرز ردمی کی ۲۰ پرو (Redmi K20 Pro Avengers Edition) را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 14 دیدگاه | ردمی

ماه گذشته بود که ردمی کی ۲۰ پرو (Redmi K20 Pro) اوایل سال جاری به عنوان اولین پرچمدار واقعی از برند ردمی که زیرمجموعه این شرکت محسوب می شود، معرفی کرد. این گوشی در ابتدای عرضه خود در رنگ های قرمز و آبی در دسترس خریداران قرار گرفت، در حالی که به مدل دیگری از آن با نام اونجرز ادیشن (Avengers Edition) نیز به صورت ضمنی در مراسم رونمایی از مدل های اصلی، اشاره شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نسخه اونجرز ردمی کی ۲۰ پرو (Redmi K20 Pro Avengers Edition) را ببینید.

نسخه اونجرز ردمی کی ۲۰ پرو (Redmi K20 Pro Avengers Edition)

نسخه اونجرز ردمی کی ۲۰ پرو

نسخه اونجرز ردمی کی ۲۰ پرو

با اینکه ردمی کی 20 پرو اونجرز ادیشن هنوز در هیچ بازاری به صورت رسمی عرضه نشده، اما امروز تعدادی عکس از مدل واقعی آن در شبکه اجتماعی چینی ویبو (Weibo) منتشر شده که نشان از طراحی منحصر به فرد این مدل ویژه از پرچمدار ردمی دارند.

ردمی در طراحی ظاهری این مدل واقعاً سنگ تمام گذاشته و به خوبی توانسته طراحی جذاب و زیبای ردمی کی ۲۰ پرو را با یک طرح سه بعدی در پشت بدنه ادغام کرده و محصولی منحصر به فرد و کاملاً جذاب را تولید نماید. با اینکه در عکس های منتشر شده از این گوشی، تنها نمای پشت بدنه دیده می شود، اما انتظار داریم که همین طرح سه بعدی جذاب در رابط کاربری نیز تکرار شده و از لحاظ نرم افزاری نیز با یک تم زیبا و منحصر به فرد روبرو باشیم.

نسخه اونجرز ردمی کی ۲۰ پرو

نسخه اونجرز ردمی کی ۲۰ پرو

نام اصلی این مدل «ردمی کی ۲۰ پرو اونجرز ادیشن» است و با اینکه هنوز مشخصات پیکربندی این مدل، شامل میزان حافظه رم و فضای ذخیره سازی، و همچنین قیمت نهایی آن مشخص نیست، اما می دانیم که در جعبه بسته بندی این مدل تعدادی لوازم جانبی هم گنجانده شده است.

از جمله لوازم جانبی در نظر گرفته شده برای این مدل ویژه می توان به یک قاب محافظ آبی رنگ برای پانل پشتی اشاره کرد که از همان طرح لوگوی اونجرز استفاده می کند. همچنین یک پلاک کوچک نیز در جعبه این محصول قرار داده شده تا منحصر به فرد بودن آن هر چه بیشتر اثبات شود.

نسخه اونجرز ردمی کی ۲۰ پرو

نسخه اونجرز ردمی کی ۲۰ پرو

بد نیست بدانید که مدل های اصلی ردمی کی ۲۰ و ردمی کی ۲۰ پرو در همین مدت کمی که از عرضه‌شان می گذرد، عملکرد بسیار درخشانی داشته و موفق شده اند در ماه اول خود بیش از یک میلیون دستگاه در کشور چین فروش کنند. همچنین طی مراسمی که قرار است در تاریخ ۲۶ تیر در هند برگزار شود، فروش جهانی این گوشی ها نیز به صورت رسمی آغاز خواهد شد.

نظر شما درباره نسخه اونجرز ردمی کی ۲۰ پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

واقعاً گوشی قشنگیه…
خصوصاً طراحی دوربیناش…
طراحی بدنش هم سه بعدیه انگار و عمق داره… 🤔

Amin

طرح پشتش واقعا زیباس، دکمه پاورشم قرمزه که خیلی جالبه در کل عاشقش شدم ❤

afsoon

واقعا چه طراحی بی نقصی چقدر زیباست 🥰

UnderTaker

خوشمان آمد ، بسیار زیبا 👌
اون یه نفری که به همه یدونه منفی داده ، معلومه خیلی سوخته. خسته نباشی دلاور 😅

_V_

از چی بسوزه بیچاره
تو هر پستی یهو میبینی به همه تعداد برابر منفی دادن😅😂
یه روز بود همه ۳ تا😑

afsoon

آقای واعظ😂😂😂منفی دادن در اینجا و برای این نظرات یعنی یه متعصب ترول .آیا این گوشی زیبا نیست ؟ شاید کسی خوشش نیاد؟ اره ترول ها 🤣🤣🤣یادت باشه این یه پرچمدار تمام عیار چهارصد دلاری هست یعنی هم قیمت ای۷ .😒

Dr.Nazer

خواهر مسلمان من؛ شما زیاد خوشحال نشو تسمه‌تایم پاره میکنی بعد از اون کنکور که برگه رو مورد ستایش قرار دادید. دوما.. عه اولا و نگفتم😐 خب حالا دوما شما هم خودت ترول متعصب هستی. آها دلیلِ‌شو بگم؟ حوصله ندارم بای :/

Amir galaxy

اخه چرا دکمه پاور قرمز هست؟؟؟
از این یه موردش خوشم نیومد اصلا

_V_

بعضیا دوست دارن خب

Amir galaxy

سلیقس دیگه عزیزم😂

Mohammad 13759

باز هم از گلکسی s10e ارزان تر هست فکر کنم درسته؟

afsoon

نهایت چهارصد دلار هست 😐اینو با اشغال مقایسه نکن حتی اشغال دو برابر گرون تر

Dr.Nazer

و مشکل اینکه حال نداشتم دلیل بگم‌ هم حل شد. S10e آشغاله؟ خواهر یهودیِ من به‌نظر شما آشغاله البته نظر شماهم محترمه.. ولی حالا که فکر میکنم خیلی هم محترم نیس؛ محترمه؟ نیست؟ هست؟…😐

afsoon

اشغال نیست ؟ چرا هست چون داغونه ارزش خرید ندارد .می ۹ ۳۶۹ دلار هست کی ۲۰ پرو ۳۶۰ دلار هست .هم حاشیه های کمتری دارن هم دوربین بهتری هم طراحی بهتری هم باطری بهتری .بعدشم ۳۷۰ دلار رو با ۳۷۰دلاز مقایسه کن .تراژدی اینجاست که ای۷ از کی ۲۰ پرو هم گران تره 😂🤣😂🤣😂😂بدنه پلاستیکی اش هم بماند .سخت افزار خیلی ضعیف تر هم بماند .کیفیت ساخت پایین تر و فست شارژ پایین تر هم بماند .😒درکت نمیکنم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)